výměna ložisek zadních nápravy caddy III
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak, a hlavně nepočítáš svoji práci
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 22 črc 2009, 00:02
- Bydliště: Plzeň - Spálené Poříčí
Většinou bývá problém v tom, že pokud se Ti podaří to ložisko vylisovat bez poškození věcí kolem. Tak rozměr toho ložiska bývá atypický. Většinou si ho automobilka nechává dělat jen pro sebe, maximálně pro náhradní výrobce. A Ty jako jedinec se k němu budeš těžko dostávat. Ale neříkám, může se to podařit.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33585
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Jistě, vylisuj, rozdělej, hlavně to nafoť, dej to sem aby to každej viděl, potom si zajeď tam kde jezdí každej , třeba do Olomouce do SKF, tam dojdeš, je tam borec kerymu položíš na stůl ložisko rozšrotovaný, on se zamyslí, a odejde, za 5 minut se vrátí a donese ti to co potřebuješ, pokud to tak uděláš a bude to fungovat, budeš dobrej 
Kždy ti tu každej nabízí cenovou skupinu jinou jak co máš ty, tak nevím nad čím přemejšlíš.
Vem to zase tak, každej uvidí jak se dá omrdat takový ložisko a bude to dělat každej a pak se uvidí komu dřív upadne kolo.

Kždy ti tu každej nabízí cenovou skupinu jinou jak co máš ty, tak nevím nad čím přemejšlíš.
Vem to zase tak, každej uvidí jak se dá omrdat takový ložisko a bude to dělat každej a pak se uvidí komu dřív upadne kolo.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
základní problém bude v tom, že tohle téma je 3 roky starý
ptal jsem se před rozebráním, po rozebrání bylo vše jasné, včetně umístění a funkce ABS kroužku.

ptal jsem se před rozebráním, po rozebrání bylo vše jasné, včetně umístění a funkce ABS kroužku.

VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Jo to všecko beru, to sem si všiml, ale příjde mi řešit náboje kerý se prodávaj v kuse stylem výměny jen některých částí zcestný. Ale když to šlape, tak to šlapelosfazeros píše:základní problém bude v tom, že tohle téma je 3 roky starý![]()
ptal jsem se před rozebráním, po rozebrání bylo vše jasné, včetně umístění a funkce ABS kroužku.


Ve VW mi řekli na pevodovku z POLA SDI ETF kod za ložisko 2500 nebo co, v SKF to samý za 250 kč, tak jestli to tak funguje s nábojema a není tam speciální ložisko nějaký, tak proč ne.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 164
- Registrován: 03 zář 2009, 15:44
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
problém byl v tom, že jsem to neviděl rozebraný a chtěl jsem to udělat najednou. Proto jsem se ptal jestli ty ložiska jdou vylisovat.
Je spousta věcí se kterýma jde vyjebat a spousta věcí, u kterých se to nevyplatí. Tohle je jedna z nich, pokud budu kutit, může se to zadařit, ale rozhodně to není na dopoledne a pak zas do roboty.
Jak jsem napsal výše, rozebral jsem, viděl jsem, nejjednoduší bylo vyměnit komplet.
Je spousta věcí se kterýma jde vyjebat a spousta věcí, u kterých se to nevyplatí. Tohle je jedna z nich, pokud budu kutit, může se to zadařit, ale rozhodně to není na dopoledne a pak zas do roboty.
Jak jsem napsal výše, rozebral jsem, viděl jsem, nejjednoduší bylo vyměnit komplet.

VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
Jak píše Thrash The Trash, ta cena náboj ložisko a ložisko je velice rozdílná a pro člověka, který nerad plýtvá i zbytečná. Ale jde o rychlost. V dobách nedostaku /ale dostatku času/ND a peněz /deviz/jsme takhle šetřili a těšilo nás to. Nábojka u Fiata, dodnes obdobná/ale bez ABS kroužku/ , byla složena z kusu železa a norm. ložiska do kola, ale konec byl zavalen lisem..Tak se ten zavřený zadek na konci utočil, stačilo kousek, ložisko se vylisovalo, soustružník na konci udělal drážku , kam se poté dala segrovka..A nábojka mohla sloužit do smrti vozu.Ušetřena byla poměrně velká částka a ještě dobrý pocit .... 

nepropadat panice...
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele: