výměna ložisek zadních nápravy caddy III

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ale tohle je tak pro kutila a majitele vozu, kde si ušetří prachy..U zákazníka si to nikdo nedovolí, taky proč...Ještě se něco p.sere a co, po tom...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

tak, a hlavně nepočítáš svoji práci
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

losfazeros píše:
Peete píše:2.088,- muj nakup FAG
taková cena by byla více než milá,nemam zdroje s takovým obratem... (wallbash) za kolik to pustíš do světa? :D
můžu ti je nechat za 2100,- FAG kus
ThomasCzech
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 22 črc 2009, 00:02
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň - Spálené Poříčí

Příspěvek od ThomasCzech »

Je tam ABS kroužek, který by se mohl poškodit při pokusu o vylisování....

Dnes jsem dával za SKF 1977,- MROAUTO.CZ
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

za tyhle peníze umím asi origo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
mechoš
Přispěvovatel
Příspěvky: 130
Registrován: 07 dub 2008, 20:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od mechoš »

Většinou bývá problém v tom, že pokud se Ti podaří to ložisko vylisovat bez poškození věcí kolem. Tak rozměr toho ložiska bývá atypický. Většinou si ho automobilka nechává dělat jen pro sebe, maximálně pro náhradní výrobce. A Ty jako jedinec se k němu budeš těžko dostávat. Ale neříkám, může se to podařit.
mia1
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 02 led 2013, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od mia1 »

SZ :)
SUPERB iii 2,0tsi,2018,L@K,4x4,200kw,DSG, Columbus,černá
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

většinou bývá problém v tom že kdo se pokusí ten náboj rozlisovat má hodně poškozený mozek ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Jistě, vylisuj, rozdělej, hlavně to nafoť, dej to sem aby to každej viděl, potom si zajeď tam kde jezdí každej , třeba do Olomouce do SKF, tam dojdeš, je tam borec kerymu položíš na stůl ložisko rozšrotovaný, on se zamyslí, a odejde, za 5 minut se vrátí a donese ti to co potřebuješ, pokud to tak uděláš a bude to fungovat, budeš dobrej :)

Kždy ti tu každej nabízí cenovou skupinu jinou jak co máš ty, tak nevím nad čím přemejšlíš.

Vem to zase tak, každej uvidí jak se dá omrdat takový ložisko a bude to dělat každej a pak se uvidí komu dřív upadne kolo.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

základní problém bude v tom, že tohle téma je 3 roky starý :D

ptal jsem se před rozebráním, po rozebrání bylo vše jasné, včetně umístění a funkce ABS kroužku. (offtopic)
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
mia1
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 02 led 2013, 20:57
Odpovědi: 0
Bydliště: olomouc

Příspěvek od mia1 »

(LOL) (wallbash)
SUPERB iii 2,0tsi,2018,L@K,4x4,200kw,DSG, Columbus,černá
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

losfazeros píše:základní problém bude v tom, že tohle téma je 3 roky starý :D

ptal jsem se před rozebráním, po rozebrání bylo vše jasné, včetně umístění a funkce ABS kroužku. (offtopic)
Jo to všecko beru, to sem si všiml, ale příjde mi řešit náboje kerý se prodávaj v kuse stylem výměny jen některých částí zcestný. Ale když to šlape, tak to šlape :) Když to je dobře odvedená práce, není problém potom :)

Ve VW mi řekli na pevodovku z POLA SDI ETF kod za ložisko 2500 nebo co, v SKF to samý za 250 kč, tak jestli to tak funguje s nábojema a není tam speciální ložisko nějaký, tak proč ne.
VW GOLF IV 1.9TDI AGR 4MOTION - Soft HR CARSOFT, WEBASTO THERMO TOP C
Diag HR CARSOFT:DeTeCtor, Comfort VW, Toolbox - SPEED 4, VIN - R, Airbag, FLASH, KEY.
CDP+, WEBASTO THERMO TEST, DIAG EBER
Všechno jen na chuť :)
losfazeros
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 03 zář 2009, 15:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od losfazeros »

problém byl v tom, že jsem to neviděl rozebraný a chtěl jsem to udělat najednou. Proto jsem se ptal jestli ty ložiska jdou vylisovat.
Je spousta věcí se kterýma jde vyjebat a spousta věcí, u kterých se to nevyplatí. Tohle je jedna z nich, pokud budu kutit, může se to zadařit, ale rozhodně to není na dopoledne a pak zas do roboty.
Jak jsem napsal výše, rozebral jsem, viděl jsem, nejjednoduší bylo vyměnit komplet. :)
VW CADDY IV 2.0 TDI 110KW ;VW CADDY III LIFE TDI 77KW (BLS)přes 350tis km ;RENAULT TRAFIC 2.0 Dci přes 530 tis km ;RENAULT MASTER 2006, 2.5 Dci přes 500 tis km
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jak píše Thrash The Trash, ta cena náboj ložisko a ložisko je velice rozdílná a pro člověka, který nerad plýtvá i zbytečná. Ale jde o rychlost. V dobách nedostaku /ale dostatku času/ND a peněz /deviz/jsme takhle šetřili a těšilo nás to. Nábojka u Fiata, dodnes obdobná/ale bez ABS kroužku/ , byla složena z kusu železa a norm. ložiska do kola, ale konec byl zavalen lisem..Tak se ten zavřený zadek na konci utočil, stačilo kousek, ložisko se vylisovalo, soustružník na konci udělal drážku , kam se poté dala segrovka..A nábojka mohla sloužit do smrti vozu.Ušetřena byla poměrně velká částka a ještě dobrý pocit .... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“