Kde je cidlo teploty motora?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Re: Hlava Mr. Huml

Příspěvek od v_est »

Tec píše:A je to. Teplota nekolise. Jazdim s tym uz par dni. Od vymeny cidla teploty je vsetko OK. Takze netreba termostat, ani tesnenie pod hlavou, ani ine katastroficke scenare, doma potme som to cidlo vymenil za par minut a po par dnoch jazdenia sa sporadicke kolisanie teploty stratilo. Huml mal pravdu. (teda v mojom pripade urcite)
gratuluju na mne dou mrakoty mam obavy že u mně to je mechanická závada
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

Jsou holt lidé, ketří mají na takové rozhazování. Nejlepší je, když si napíše někdo o radu a pak jde a udělá po svém a pak brečí. Pokud jde o mě, tak se to zatím neopakovalo, ale pakliže bude, půjde nejdříve čidlo a pak teprve ostatní. Zatím všem díkes.
nemám žádné auto na naftu
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

kartmen píše:Jsou holt lidé, ketří mají na takové rozhazování. Nejlepší je, když si napíše někdo o radu a pak jde a udělá po svém a pak brečí. Pokud jde o mě, tak se to zatím neopakovalo, ale pakliže bude, půjde nejdříve čidlo a pak teprve ostatní. Zatím všem díkes.
ne neudělal nic po svem sem rad za každou radu ma první reakce při zjištění zavady zajetí do autorizovanyho servisu kde mi bylo rečeno že to je vodní pumpou no a to se mi fakt nezdalo i mně a to mam problem sam vymněnit kola z letních na zimní zvladl jsem to ale servisak asi ze mně nebude :( a proto jsem byl rad za každou radu a mam omezenou možnost do jinech servisu zajet proto rad navštěvuju dieselpower forum a na zakladě rad sem požadoval zkontrolovaní teplotních čidel a případne vymněny termostatu ktere byli v autor.servisu provedeny a na VAG se napojili předemnou kde mi nad obrazovkou ukazali že co se tyká čidel je vše pořadku tak sem to vzal vše postupně proto to vydim na mechanickou zavadu
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

člověče, ty máš mechanickou závadu, ale asi někde jinde (LOL) , jestli ti padá ta rafička od teploměru je to čidlem, nech ho vyměnit a nešpekuluj, to že jim to při tvé návštěvě na VAGu nic neukázalo, vůbec nic neznamená, to máš jako když ti blbne televize, ale jakmile přijde opravář, má obraz jak víno, prostě nech vyměnit to čidlo
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Nie som natolko odbornik, aby som si mohol skalopenve tvrdit svoju pravdu, ale ani ja som nemal na VAGu ziadnu zavadu a predsa ta posr..na teplota blbla a po vymene cidla vsetko OK. Bol to hop nebo trop a teraz je to tip top :-)
PS: inak..tiez mi uz servisaci spievali o studaku na pristrojovke, vymena za 13.000,-, termostat, tesnenie pod hlavou, alebo vzacna prasklina v hlave, alebo v bloku...ale postupne uberali z vymyslov, cidlo premerali, v tom momente vsetko OK, zostalo to na termostate, ale najpravdepodobnejsie vraj pristrojovka a to ja taky najivny zase nie som, to uz svoju skusenost s nimi zase mam a trosku sajnu o veci tiez.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

Huml píše:člověče, ty máš mechanickou závadu, ale asi někde jinde (LOL) , jestli ti padá ta rafička od teploměru je to čidlem, nech ho vyměnit a nešpekuluj, to že jim to při tvé návštěvě na VAGu nic neukázalo, vůbec nic neznamená, to máš jako když ti blbne televize, ale jakmile přijde opravář, má obraz jak víno, prostě nech vyměnit to čidlo
asi jo (noteeth) jak řika znamej moc to auto sleduju .budu trvat na vymněně čidel a asi se vykvajznu na autorizak dam to někomu šikovnymu do servisu snad vše dopadne dobře tět 14. dní je vše pořadku ale stejně mně to neda proč vodní hadice k chladiči je horká až těsně k chladiči a samotnej chladič je stoudenej jen mně nekamenujte ja už sem takovej (LOL) štoura jen nechci něco zanedbat sem na auto opatera
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

to v_est: Tak to si piš, že som piploš na pohľadanie, rozhodujem sa až z vlastneho presvedčenia, ale tu ti chalani fakt nie su blbi a navyse..mas viac moznych zdrojov informacie k Tvojmu problemu, tak porovnavaj, zvazuj, vylucuj..., aj ked myslim, ze 100% uspesnost neexistuje nikde a v nicom na svete. :-) Vela zdaru.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
v_est
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Registrován: 27 led 2006, 20:38
Odpovědi: 0
Bydliště: vitkovice v krkonošich

Příspěvek od v_est »

Tec píše:to v_est: Tak to si piš, že som piploš na pohľadanie, rozhodujem sa až z vlastneho presvedčenia, ale tu ti chalani fakt nie su blbi a navyse..mas viac moznych zdrojov informacie k Tvojmu problemu, tak porovnavaj, zvazuj, vylucuj..., aj ked myslim, ze 100% uspesnost neexistuje nikde a v nicom na svete. :-) Vela zdaru.
Tec: díky jsem rad za každej nazor sklanim se před každym co pišou do fora dieselpoweru a dokažou poradit a hlavně podělit se z jinejma o své zkušenosti
octavka 1.9 tdi usmolenejch 66 KW
AGR
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 led 2007, 11:22
Odpovědi: 0

1.9 AGR

Příspěvek od AGR »

Zdar borci, poradí mi nekdo, jak bezbolestne vymenit cidlo teploty chladici kapaliny G62 na AGR (66kW)? Jde mi o to kolik vody pri vymene vytece. Napadlo mne, ze bych neco odsal pres vyrovanvaci nadrzku, aby tam nebyl takovy tlak, a zda mam take vymenit O krouzek? Crci z toho voda hodne nebo se to da vydrzet? Dale jak lehce lze cidlo vymenit, protoze sundat z toho ten konektor byl docela porod, nebot tam je hoodne spatny pristup - malo mista.

Kolisa mi za jizdy teplota - dojde do 90 - pak spadne na 75, porad dokola. tak doufam ze by to mohlo byt cidlem....

díky
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Ja som to neriesil a obetoval asi 3 dcl G12. Odpojil som konektor, odopol tu sponku, co drzi cidlo, do pravej ruky som si pripravil nove cidlo s gumickou a lavou som vybral to stare, bola na nom aj gumicka a sup sup a bolo to tam, kus za kus. Vytieklo mi vdaka obmedzenemu pristupu asi 3 dc. kvapaliny. Da sa aj tak, ze pravou vytiahnes, lavou rychlo zapchas dieru, prehodis si cidla v pravej ruke, co mas niekde blizko polozene a zase ked odopchas, pravou to tam rychlo vtisnes a je to.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
AGR
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 led 2007, 11:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od AGR »

Tec > Díky. Jeste ani nemam to nove cidlo, jenom jsem zkusil sundat ten konektor a koukal na pristup. 3dcl je docela dost, plechovka Coly, hmmm - o G12 nejde, spis ze se uspini vsechno kolem, asi to chce poradne oblozit hadrama, ten pristup je fakt spatny. Mel jsi sundanou hadici co jde z filtru sani, nebo jsi se tam propletl rukama? oni tam taky prekazeji ty zhavky do vody....puvodni cidlo se mi zda ma cerny (kulaty) konektor, mám pocit ze bych mel mit asi zelene 059919501A mam AGR MR 2000, není tak?
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Ohybnu plastovu hadicu zo sania som mal dole, je to len jedna spona a vaha zase len dve skrutky, ak treba. zhavicky su neprijemne, tlacia na predlaktie. :-) 3 deci nie je ziadny hroza, tak samozrejme...nie je to ono, ale potme, doma, pri baterke a za 20 minut... Natieklo to na prevodovku a do spodneho krytu motora, prvou jazdou sa to vyparilo a je to ciste. Ja som tam mal Luxemburske cidlo so zelenym, hranatym stvorpinom a take iste som tam aj daval.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
AGR
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 led 2007, 11:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od AGR »

cidlo slo vyndat lehce nebo se muselo zabrat? nerad totiz pouzivam nasilí ---
Uživatelský avatar
Tec
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 23 čer 2006, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: ZV (SK)

Příspěvek od Tec »

Mierny tah, vpravo, vlavo, hore, dolu a je von. Dvomi prstami, krasne, lahucko.
Octavia I combi r.98, 1.9 TDI, 90HP, AGR, +cip vraj 25HP a 60Nm
AGR
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 led 2007, 11:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od AGR »

tak jsem cidlo teploty vymenil, 90 drzi, vypada ze to bylo ono. Tec>jeste jednou diky
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“