Octavia RS DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia RS DPF
Zdravím, viete mi povedať, či ide spustiť nútenú regeneráciu na Oct.2 RS BMN, s Vagcom, alebo je potrebný VAS? Zdá sa mi, že som postup vo VISe už videl, ale pre istotu sa pýtam, auto mi zajtra privezie známy, svieti kontrolka DPF, najnovšie už aj motora a ide v núdzáku. Predvčerom som ju diagnostikoval, chybný G450, DPF zaplnený na 20% a kontr.svietila. Zajtra dám nový snímač a uvidíme. Vďaka za rady.
Re: Octavia RS DPF
Ahoj,mam ten samej problem na passatu 3C 2.0TDI 125kw. Dal jsem novej snimac G450 anic furt tam mam nouzak.Prosim o raduTono píše:Zdravím, viete mi povedať, či ide spustiť nútenú regeneráciu na Oct.2 RS BMN, s Vagcom, alebo je potrebný VAS? Zdá sa mi, že som postup vo VISe už videl, ale pre istotu sa pýtam, auto mi zajtra privezie známy, svieti kontrolka DPF, najnovšie už aj motora a ide v núdzáku. Predvčerom som ju diagnostikoval, chybný G450, DPF zaplnený na 20% a kontr.svietila. Zajtra dám nový snímač a uvidíme. Vďaka za rady.
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
1.
Navažte komunikaci s řídicí jednotkou motoru.
2.
Zadejte oprávnění přístupu:
pro snímač -G450 : 30605
pro snímač -G451 : 31700
3.
Ukončete komunikaci a 5x vypněte a zapněte zapalování na cca 5 sekund.
4.
Zkontrolujte rozdílový tlak a ofset ve čtení bloku naměřených hodnot, čísla bloků jsou uvedeny v tabulce, pole 4.
Správná hodnota leží mezi -25 a 80.
Kód motoru
číslo bloku hodnot
BJK, BJJ, BJL, BJM, BAC, BNZ, BPC, BRR, BSU, BMM, BLS, BMP,BMS, BMT, BPE, BWB, BXJ
67
BKP, BMA, BRU, BMR, BNM, BUZ, BVE, BWV
67 (platí opačná hodnota : vynásobit -1)
CBAA, CBAB, CBBB
100
ASB, CASA, CARA,
102
Navažte komunikaci s řídicí jednotkou motoru.
2.
Zadejte oprávnění přístupu:
pro snímač -G450 : 30605
pro snímač -G451 : 31700
3.
Ukončete komunikaci a 5x vypněte a zapněte zapalování na cca 5 sekund.
4.
Zkontrolujte rozdílový tlak a ofset ve čtení bloku naměřených hodnot, čísla bloků jsou uvedeny v tabulce, pole 4.
Správná hodnota leží mezi -25 a 80.
Kód motoru
číslo bloku hodnot
BJK, BJJ, BJL, BJM, BAC, BNZ, BPC, BRR, BSU, BMM, BLS, BMP,BMS, BMT, BPE, BWB, BXJ
67
BKP, BMA, BRU, BMR, BNM, BUZ, BVE, BWV
67 (platí opačná hodnota : vynásobit -1)
CBAA, CBAB, CBBB
100
ASB, CASA, CARA,
102
Drag Power
Dik.chiptuning píše:1.
Navažte komunikaci s řídicí jednotkou motoru.
2.
Zadejte oprávnění přístupu:
pro snímač -G450 : 30605
pro snímač -G451 : 31700
3.
Ukončete komunikaci a 5x vypněte a zapněte zapalování na cca 5 sekund.
4.
Zkontrolujte rozdílový tlak a ofset ve čtení bloku naměřených hodnot, čísla bloků jsou uvedeny v tabulce, pole 4.
Správná hodnota leží mezi -25 a 80.
Kód motoru
číslo bloku hodnot
BJK, BJJ, BJL, BJM, BAC, BNZ, BPC, BRR, BSU, BMM, BLS, BMP,BMS, BMT, BPE, BWB, BXJ
67
BKP, BMA, BRU, BMR, BNM, BUZ, BVE, BWV
67 (platí opačná hodnota : vynásobit -1)
CBAA, CBAB, CBBB
100
ASB, CASA, CARA,
102

-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 črc 2014, 21:41
G450 implausible signal
Nazdar pani odbornici.Mam nasledujuci problem.ROzsvietila sa mi na displeji zlta kontrolka, po naslednej diagnostike je tam chyba G450 implausible signal. Vymenil som snezor za novy, z CC-autodilov za 600kc. Vraj nemecka nahrada. Po vymaze chyb sa vzdy v zapati chyba nacita opat. DPF mam zaplneni 62g, ale aj napriek tomu som dnes na dialnici spustil nutenu regeneraciu. Aj po regeneracii je tam stale 62g popolceku a chyba tam stale je. Neviem ci spatne prisbosobujem, alebo je ten novy senzor spatny, alebo to suvisi s tym zaplnenim 62g. Neviete niekto poradit. Co pane Humle?
Dakujem za rady
Dakujem za rady
minulý týdem jsem řešil superba s náhražou G450 pomohl jen originál a základní nastavení...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 črc 2014, 21:41
Ladas píše:minulý týdem jsem řešil superba s náhražou G450 pomohl jen originál a základní nastavení...

Cau chlapi, ma tato hodnota ofsetu nejaku vypovednu hodnotu? Da sa na zaklade nej nieco sudit?Planujem vratit predajcovi nahradu sniumaca G450, no chcel by som si byt isty, ze je fakt spatny. Neviete niekto poradit ako to zistit?
Kabelaz kde to bolo mozne som skontroloval, premeral som konektor, medzi 1a2 je 5.5V a medzi 2a3 je 4.5V.
Niekto nejaka rada?
Vdaka
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: 13 črc 2014, 21:41