jestližě máš naftový motor :
Měřené hodnoty, bloku 6
pole 4
0 - vozidlo s tempomatem, tempomat vypnut
1 - vozidlo s tempomatem, tempomat zapnut
255 - vozidlo bez tempomatu
pole 3
00000000 – přepínač v poloze OFF zaaretován
00000001 – přepínač v poloze OFF před bodem sepnutí
00000011 – přepínač v poloze ON
00001011 – přepínač v poloze RES
00000111 – tlačítko SET stisknuto
bloku 6
poli 2
00000000 – spojkový a brzdový pedál v klidu
00000011 – sešlápnutý brzdový pedál
00000100 – sešlápnutý spojkový pedál
fuj to jsem se rozepsal
aha no to poznam,len som to nepoznal podla toho nazvu co si napisal
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Ladas píše:spojka hlídaná je a obzvášť pro tempomat
není hlídaná jen je ve stavu sepnuto tudíž GRA nejede
spínač do kterého vedou dva dráty nejde hlídat když oba stavy spínače mohou být provozní (normální stav)
Ladas píše:spojka hlídaná je a obzvášť pro tempomat
není hlídaná jen je ve stavu sepnuto tudíž GRA nejede
spínač do kterého vedou dva dráty nejde hlídat když oba stavy spínače mohou být provozní (normální stav)
Osobně bych dal návrh konstrukterům koncernových aut aby řešili spojkový spínač jako brzdový a navíc s koncovým rezistorem. Snad by to moc neprodražilo koncový výrobek.
nebudu se hádat tu jedničku tam posílá asi speciální trpaslík...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nebudu se hádat tu jedničku tam posílá asi speciální trpaslík...
u automatu asi ano, ale 1.6 s automatem jsem ještě neviděl ... a u manuálu by tam měla být, já jí tam vždy našel
myslel jsem že je diskuze o AHF a ta automat nikdy neměla
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
nebudu se hádat tu jedničku tam posílá asi speciální trpaslík...
nepochopil jsi mě
spojkový spínač tam je a jednotka ho registruje, ale jefo případnou poruchu nedokáže poznat na rozdíl od brzdového spínače
asi jsi to nenapsal dost srozumitelně pro lidi jako já beru to tak že samokontrolu neudělá to je samozřejmé a proto jsou měřené hodnoty a oči co to uvidí....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Zdravim,nevíte někdo prosim vás jaký výnam má tohle číslo 00000001 – přepínač v poloze OFF před bodem sepnutí?Zapojil jsem tempomat do O1 AHF,všechny čísla se měněj když měřim kanál 6,jak na páčce i čidla na spojkovým a brzdovým pedálu a napájení páčky z pojistkovnice je ok,jenže ve 3 poli je předposlední číslice stále nula(např.místo00000011 mám hodnotu 00000001).
VW golf III 1.9TD cabriolet,T4 2.5TDI, audi a4 b5 afn
Vici píše:zkus jinou páčku. kdysi jsem řešil něco podobného, a byla vadná nová páčka...
Díky za odpověď,nakonec jsem zjistil,že chyba byla jinde.Kdyby někdo řešil podobný problém,tak když na předposlední pozici je 0 místo 1,ve 3 poli na kanálu 6,tak je přerušený kabel(v mém případě bílý) ze svorky 5 na tempomatu na svorku 35 na řídící jednotce,nebo je špatná páčka a nepouští tam proud při zapnutí tempomatu do polohy on.
VW golf III 1.9TD cabriolet,T4 2.5TDI, audi a4 b5 afn