EMISNA KONTROLA DIESEL MOTOR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
papouch22
Aktivista
Příspěvky: 1367
Registrován: 20 úno 2009, 15:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SELCANSKO

Příspěvek od papouch22 »

Hadici sem zazil taky :D to byla tenkrat prdel
tou krabickou mi to delaj taky volnobeh a otoci knoflik a jsou tam otacky
Rapid 1.0
Focus II TDCi
BEJVALO
Roomster TDI
GIV 55KW
Focus 1.8 TDCi
Felda 1.3 LXi
Martin.R
Aktivista
Příspěvky: 2228
Registrován: 22 srp 2007, 11:07
Odpovědi: 1
Bydliště: Kousek od Vlašimi

Příspěvek od Martin.R »

papouch22 píše:Hadici sem zazil taky :D to byla tenkrat prdel
Krásná prdel když ti tam stojí frajer v tričku a kraťasech, řve bolestí a naskakujou na něm puchejře. (wallbash)
Ty voe sem myslel že mě vodvezou.
Elektronika auta a technika........
776 829390
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

.

Příspěvek od sky59 »

viete prosim povedat ze aky je snimac otacok pre naftove motory?
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

nevim, podle mě když se něco stane při emisích, tak by ti měl majitel poděkovat, protože stát se to někde v noci v nějaký prdeli, tak by to bylo horší. Od toho STK je, aby se našel případný problém.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1155
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

a když jsme u toho, kdo odpovídá za škodu na autě při kontrole na technické nebo emisích?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

boobika píše:a když jsme u toho, kdo odpovídá za škodu na autě při kontrole na technické nebo emisích?
ty múžeš se soudit kde chceš ;) miloš
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já při emisích vždy podepisuju fakturu kde je napsáno že provozovatel emisí nenese odpovědnost.Podle takového a takového zákona.Až pak teprv začne měřit.Já jezdím za známým,má nějakou krabičku a točí to do max 3tis.ot.Což není zas taková hrůza...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

preco sa bojite otacok?vytocit motor nad 4000 otacok nemoze byt problem...prave naopak..tomu motoru to skor pomoze...niekto si stale mysli ze vytocit motor do cerveneho pola znamena smrt... :roll:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas6 píše:Já při emisích vždy podepisuju fakturu kde je napsáno že provozovatel emisí nenese odpovědnost.Podle takového a takového zákona.Až pak teprv začne měřit.Já jezdím za známým,má nějakou krabičku a točí to do max 3tis.ot.Což není zas taková hrůza...

si najdi známýho co to netočí vůbec a máš po hrůze,

semtam narazím že byly měnění rozvody a lupou vidím, řemen mastný, kristalická struktura,zuby otlačené, na kladkách bordel :roll:

zatím se nic nepotkalo
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já se toho nebojím a je mi to vcelku jedno.U nás sou ještě jedny emise a tam to neumí vůbec a točí a točí...Prasata.Jinak je mi naprosto jasné že tomu motoru to zas tak neublíží.Teda pokud je v pořádku...
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33639
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas6 píše:Já se toho nebojím a je mi to vcelku jedno.U nás sou ještě jedny emise a tam to neumí vůbec a točí a točí...Prasata.Jinak je mi naprosto jasné že tomu motoru to zas tak neublíží.Teda pokud je v pořádku...
mi se jednou stalo v hodoníně že mi borec točil motor hodinu, všude bylo smradu že jsme omdlévali, no a pohodine řekl že mi to nedá, problém byl v tom že špatně snímal otáčky, ted je to napohodu vímkam chodi a kam nepáchnout miloš
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

brankar30 píše:preco sa bojite otacok?vytocit motor nad 4000 otacok nemoze byt problem...prave naopak..tomu motoru to skor pomoze...niekto si stale mysli ze vytocit motor do cerveneho pola znamena smrt... :roll:
velka chyba, otacky tomu veeelmi ublizuju...

viete ako sa predlzuje zivotnost a hlavne spolahlivost leteckych motorov?

cim viac su blizsie generalke a neda sa okamzite robit tak sa prepocitavaju max otacky motora a jednoducho sa znizia....

napr: pri 2000ot by mal zivotnost 1000hod, a ak je to malo tak sa otacky znizia na 1900ot a zivotnost vzrastie 10x na 10000hod, su na to tabulky a vypocty, grantuje sa tak spolahlivost a vobec motoru neprospeje ak by ho vyhnali na dvojnasobne otacky
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

Tomas6 píše:Já při emisích vždy podepisuju fakturu kde je napsáno že provozovatel emisí nenese odpovědnost.Podle takového a takového zákona.Až pak teprv začne měřit.Já jezdím za známým,má nějakou krabičku a točí to do max 3tis.ot.Což není zas taková hrůza...
co generuje krabicka? zvuk, magneticke pole alebo vibracie?

mozno staci vyrobit spravny zvukovy subor do telefonu.... :-)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3750
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

To co píšeš je logické u těch letadel.Tam jsou ty otáčky konstantní a motor se těmahle otáčkama točí třeba x hodin.Při měření emisí se ty otáčky v maximální hodnotě netočí dýl jak 10 vteřin.Ale neříkám že to nemůže v žádném případě uškodit.Může to zapříčinit skočení rozvodů,loupnutí turba,přehřátí motoru,ale to vše jen za předpokladu že ten motor není až zas tak v pořádku v jakém by měl být.
Podl toho co jsem sledoval tak to nějak snímá otážky z elektriky na baterce.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
micar
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 24 led 2008, 19:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od micar »

dobrému motoru to nic neudělá,a kdo má špatný si to zařídí jinak
motoru vadí i studené starty,proto je lepší jej nevypínat :D
fakt takové problémy jak se tu řeší,bych chtěl mít 8)
Naposledy upravil(a) micar dne 11 úno 2011, 14:42, celkem upraveno 1 x.
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“