nevim, podle mě když se něco stane při emisích, tak by ti měl majitel poděkovat, protože stát se to někde v noci v nějaký prdeli, tak by to bylo horší. Od toho STK je, aby se našel případný problém.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
Já při emisích vždy podepisuju fakturu kde je napsáno že provozovatel emisí nenese odpovědnost.Podle takového a takového zákona.Až pak teprv začne měřit.Já jezdím za známým,má nějakou krabičku a točí to do max 3tis.ot.Což není zas taková hrůza...
preco sa bojite otacok?vytocit motor nad 4000 otacok nemoze byt problem...prave naopak..tomu motoru to skor pomoze...niekto si stale mysli ze vytocit motor do cerveneho pola znamena smrt...
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Tomas6 píše:Já při emisích vždy podepisuju fakturu kde je napsáno že provozovatel emisí nenese odpovědnost.Podle takového a takového zákona.Až pak teprv začne měřit.Já jezdím za známým,má nějakou krabičku a točí to do max 3tis.ot.Což není zas taková hrůza...
si najdi známýho co to netočí vůbec a máš po hrůze,
semtam narazím že byly měnění rozvody a lupou vidím, řemen mastný, kristalická struktura,zuby otlačené, na kladkách bordel
Já se toho nebojím a je mi to vcelku jedno.U nás sou ještě jedny emise a tam to neumí vůbec a točí a točí...Prasata.Jinak je mi naprosto jasné že tomu motoru to zas tak neublíží.Teda pokud je v pořádku...
Tomas6 píše:Já se toho nebojím a je mi to vcelku jedno.U nás sou ještě jedny emise a tam to neumí vůbec a točí a točí...Prasata.Jinak je mi naprosto jasné že tomu motoru to zas tak neublíží.Teda pokud je v pořádku...
mi se jednou stalo v hodoníně že mi borec točil motor hodinu, všude bylo smradu že jsme omdlévali, no a pohodine řekl že mi to nedá, problém byl v tom že špatně snímal otáčky, ted je to napohodu vímkam chodi a kam nepáchnout miloš
brankar30 píše:preco sa bojite otacok?vytocit motor nad 4000 otacok nemoze byt problem...prave naopak..tomu motoru to skor pomoze...niekto si stale mysli ze vytocit motor do cerveneho pola znamena smrt...
velka chyba, otacky tomu veeelmi ublizuju...
viete ako sa predlzuje zivotnost a hlavne spolahlivost leteckych motorov?
cim viac su blizsie generalke a neda sa okamzite robit tak sa prepocitavaju max otacky motora a jednoducho sa znizia....
napr: pri 2000ot by mal zivotnost 1000hod, a ak je to malo tak sa otacky znizia na 1900ot a zivotnost vzrastie 10x na 10000hod, su na to tabulky a vypocty, grantuje sa tak spolahlivost a vobec motoru neprospeje ak by ho vyhnali na dvojnasobne otacky
Tomas6 píše:Já při emisích vždy podepisuju fakturu kde je napsáno že provozovatel emisí nenese odpovědnost.Podle takového a takového zákona.Až pak teprv začne měřit.Já jezdím za známým,má nějakou krabičku a točí to do max 3tis.ot.Což není zas taková hrůza...
co generuje krabicka? zvuk, magneticke pole alebo vibracie?
mozno staci vyrobit spravny zvukovy subor do telefonu....
To co píšeš je logické u těch letadel.Tam jsou ty otáčky konstantní a motor se těmahle otáčkama točí třeba x hodin.Při měření emisí se ty otáčky v maximální hodnotě netočí dýl jak 10 vteřin.Ale neříkám že to nemůže v žádném případě uškodit.Může to zapříčinit skočení rozvodů,loupnutí turba,přehřátí motoru,ale to vše jen za předpokladu že ten motor není až zas tak v pořádku v jakém by měl být.
Podl toho co jsem sledoval tak to nějak snímá otážky z elektriky na baterce.
dobrému motoru to nic neudělá,a kdo má špatný si to zařídí jinak
motoru vadí i studené starty,proto je lepší jej nevypínat
fakt takové problémy jak se tu řeší,bych chtěl mít
Naposledy upravil(a) micar dne 11 úno 2011, 14:42, celkem upraveno 1 x.
SUPERBII MR2013, CR 103KW,Ambition plus
Roomster 2/2011 , TSI,Style plus