Fabia a občasné vibrace volantu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fabia a občasné vibrace volantu
Prosím o pomoc, někdy, třeba 1x za 100km se mi rozkmitá volant, že skoro nejde udržet, většinou při vyřazení na neutrál, ale není to pravidlo. Poloosy, klouby, atd. jsou v pořádku, při vybracích není slyšet žádný mechanický zvuk. Mohlo by to dělat servo ? Díky za info.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Fabia a občasné vibrace volantu
wiix píše:Prosím o pomoc, někdy, třeba 1x za 100km se mi rozkmitá volant, že skoro nejde udržet, většinou při vyřazení na neutrál, ale není to pravidlo. Poloosy, klouby, atd. jsou v pořádku, při vybracích není slyšet žádný mechanický zvuk. Mohlo by to dělat servo ? Díky za info.
nějaké vetčí kroucení volntem umí jen homokynetáky v kole a brzdy které si navlní kotouče,
stejný problém jsem řešil tento týden, třeba po ujetí 4o km se stalo auto skoro neovladatelné, v plném rejdu bylyhomouše v klidu žádné cvrdlikání nebo křupání, tak jsme dali pravý nový a problém se opakoval, tak jsme ten starý pravý dali za levý a je klid
kdysi dávno mi svolantem kroutily zadřené vodítka třmenů u brzd toyta raw
auto se stalo takřka neovladatelné, někdy to udělalo po 1OOkm jindy podeseti, miloš
no že je to kloub kolikrát poznáš až jej (je) vyměníš a trefíš ten správný.wiix píše:Díky za tip, brzdy jsou v pořádku, žádný třmen nevysí, koutouče jsou rovné. Co se týká kloubů, tak jsou taky OK, a hlavně, kloub by byl spíš cítit a slyšet cvakání, ale v tomhle případě to nedělá nic jiného, než že se rozkmitá volant.
při troše smůly nemusí ani cvakat a prostě si vzpomene že se mu nechce makat a potřese ti rukama přes volant...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33501
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no že je to kloub kolikrát poznáš až jej (je) vyměníš a trefíš ten správný.
při troše smůly nemusí ani cvakat a prostě si vzpomene že se mu nechce makat a potřese ti rukama přes volant...[/quote]
přesně a nepoznáš ani v kloubu nic,
ještě jsem si vzpoměl na záhadné třepání, kola byly čerstvě vyvážené, a nové gumy !!!!!!!! takže se vyloučili,
hodím kolo na vyvažovačku a pořád dovažuji, rozhodil jsem kolo a bylo plné toho gumového prachu co se ti naloupe, když jedeš po prázdném, nová guma a bylo po problému, pan majitel jako jediný řidič vzádném případě nejelpo prázdnu
miloš
při troše smůly nemusí ani cvakat a prostě si vzpomene že se mu nechce makat a potřese ti rukama přes volant...[/quote]
přesně a nepoznáš ani v kloubu nic,
ještě jsem si vzpoměl na záhadné třepání, kola byly čerstvě vyvážené, a nové gumy !!!!!!!! takže se vyloučili,
hodím kolo na vyvažovačku a pořád dovažuji, rozhodil jsem kolo a bylo plné toho gumového prachu co se ti naloupe, když jedeš po prázdném, nová guma a bylo po problému, pan majitel jako jediný řidič vzádném případě nejelpo prázdnu


Díky všem za info, trochu mi vrtá tek loub, ale co jsem se setkal, tak je ten kloub alespoń načatý a třeba v rejdu je cítit,ale tady ten nic nedělá a hlavně při rozkmitání není cítit klasický zvuk lebra. Dobrý nápad vyřadit servo, pokud stačí odpojit snímač řízení, ale problém je v tom, že to kmitání vzniká nepravidelně, jedno za čas. Mohl by být servo třeba zavzdušněné ?
90% kloub kola , memusí mít vůli jen se zadírá , většinou co jsem se setkal to bylo po výměně manžety a špatném nebo žádném namazání
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4