jak na zlepseni TD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jakoob
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 29 pro 2010, 18:54
Odpovědi: 0

náběh turba

Příspěvek od jakoob »

Zdravím
Mám takovou otázečku, mám motor fiat 1.7td, a docela mi vadí že se mi turbo probouzí tak cca 2200 otáček, pod touhle hranicí je to prakticky mrtví, nepomohlo by přidat drobet nafty na čerpadle? Na tlak na turbu se mi moc šahat nechce, není tam IC
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

podle me to urcite pomuze , vic nafty = vic kouře a z toho plyne rychlejsi roztaceni turba ;) ale zase to bude kouřit pokud nepridas trochu vzduchu :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

proč kouř??? ten tomu nepomůže
stačí přidat trochu, orig to bývá dost škrcené, chce to zkoušet, pootočit (přidat), projet atd
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

tak oprava : vic spalin ;)
jakoob
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 29 pro 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od jakoob »

tak sem šroubek na čerpadle otočil cca o čtvrt otáčky, ale otáčky zůstaly stejný, přitom by to mělo vyletět ne?
Octavia ahf, Golf mk1 - renovace
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..skús viac pridať,aspon jednu otačku
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
polack
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 02 lis 2008, 11:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno+Opa

Příspěvek od polack »

Nazdar, mám takový dotaz: na AAZ jsem měl normální čerpadlo s komínkem, začalo chcát (padala nafta), tak sem sehnal nějaké jiné taky z AAZ ale s "fake" komínkem (foto viz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 3&start=15 )
ALE: s původím čerpadlem jsem do kopce jel 120, s tímhle jen 80 (vše na 5°)
DOTAZ: lze použít vrch z normálního čerpadla s komínkem na spodek toho čerpadla s "fake komínkem"? Nebo nemáte někdo foto vnitřností spodku toho čerpadla bez aktivního přidavače?
Chudý student
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Mas cerpadlo z ekoTD,bez uprav spodku vymenit jen vrsek nepomuze.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
polack
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 02 lis 2008, 11:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno+Opa

Příspěvek od polack »

tuner píše:Mas cerpadlo z ekoTD,bez uprav spodku vymenit jen vrsek nepomuze.
Tak teda zkusim pretesnit to stare cerpadlo, nevite kde bych mohl sehnat vsechny potrebne tesneni? (nejlepe brno)
Chudý student
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Bosch
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
jakoob
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 29 pro 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od jakoob »

Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto


http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/

dík
Octavia ahf, Golf mk1 - renovace
jk.rx
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 25 led 2008, 21:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od jk.rx »

jakoob píše:Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto


http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/

dík
Játeda nevim ale mohl by jsi napsat co máš za motor líp se pak radí :)
jakoob
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 29 pro 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od jakoob »

jako mám v podpisu 1.7 td fiat, čerpadlo bosch
Octavia ahf, Golf mk1 - renovace
Majkl.fiat
Přispěvovatel
Příspěvky: 197
Registrován: 17 bře 2009, 12:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od Majkl.fiat »

jakoob píše:Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto


http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/

dík
Potenciometr pro regulaci EGR ventilu.
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr :-)

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD :)
jakoob
Sběrač informací
Příspěvky: 29
Registrován: 29 pro 2010, 18:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od jakoob »

Majkl.fiat píše:
jakoob píše:Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto


http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/

dík
Potenciometr pro regulaci EGR ventilu.
Aha a co reguluje, dávku nafty? Já mám EGR zaslepenej, tak jestli to není lepší odpojit, jo a nevíš jak se správně ovládá přesuvník? jestli při napětí 12V je přesuvník "zapnutej" nebo při žádným napětí, protože sem to proměřoval a de mi tam ať je motor studenej nebo teplej pořád 12V
Octavia ahf, Golf mk1 - renovace
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“