jak na zlepseni TD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
náběh turba
Zdravím
Mám takovou otázečku, mám motor fiat 1.7td, a docela mi vadí že se mi turbo probouzí tak cca 2200 otáček, pod touhle hranicí je to prakticky mrtví, nepomohlo by přidat drobet nafty na čerpadle? Na tlak na turbu se mi moc šahat nechce, není tam IC
Mám takovou otázečku, mám motor fiat 1.7td, a docela mi vadí že se mi turbo probouzí tak cca 2200 otáček, pod touhle hranicí je to prakticky mrtví, nepomohlo by přidat drobet nafty na čerpadle? Na tlak na turbu se mi moc šahat nechce, není tam IC
Nazdar, mám takový dotaz: na AAZ jsem měl normální čerpadlo s komínkem, začalo chcát (padala nafta), tak sem sehnal nějaké jiné taky z AAZ ale s "fake" komínkem (foto viz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 3&start=15 )
ALE: s původím čerpadlem jsem do kopce jel 120, s tímhle jen 80 (vše na 5°)
DOTAZ: lze použít vrch z normálního čerpadla s komínkem na spodek toho čerpadla s "fake komínkem"? Nebo nemáte někdo foto vnitřností spodku toho čerpadla bez aktivního přidavače?
ALE: s původím čerpadlem jsem do kopce jel 120, s tímhle jen 80 (vše na 5°)
DOTAZ: lze použít vrch z normálního čerpadla s komínkem na spodek toho čerpadla s "fake komínkem"? Nebo nemáte někdo foto vnitřností spodku toho čerpadla bez aktivního přidavače?
Chudý student
Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto
http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/
dík
http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/
dík
Octavia ahf, Golf mk1 - renovace
Játeda nevim ale mohl by jsi napsat co máš za motor líp se pak radíjakoob píše:Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto
http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/
dík

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 197
- Registrován: 17 bře 2009, 12:24
- Bydliště: Nový Jičín
Potenciometr pro regulaci EGR ventilu.jakoob píše:Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto
http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/
dík
Fiat Uno TDi.d., 1929 ccm, GT2052V, Race520, čerpadlo mTDI 12 mm, exhoust 60 mm, FMIC, open air filtr 
VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

VW Transporter T4 1,9mTDI - blok+hlava 1Z, pajšl ASZ, čerpadlo 11mm, PP764, turbo ještě nevím, co se podaří, zatím serie TD

Aha a co reguluje, dávku nafty? Já mám EGR zaslepenej, tak jestli to není lepší odpojit, jo a nevíš jak se správně ovládá přesuvník? jestli při napětí 12V je přesuvník "zapnutej" nebo při žádným napětí, protože sem to proměřoval a de mi tam ať je motor studenej nebo teplej pořád 12VMajkl.fiat píše:Potenciometr pro regulaci EGR ventilu.jakoob píše:Zdravím, mohl by mě někdo poradit, na co je ta věc na čerpadle, vedou z ní 3 dráty- Viz foto
http://img714.imageshack.us/i/p2260837.jpg/
dík
Octavia ahf, Golf mk1 - renovace