
Octavia 2003 66kw tdi předvstřik - VYŘEŠENO !!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kucí-děkuji za rady... Nestartuje to špatně..jen to dřív naskočilo i za mrazu hned... Ted to jednou krátce musím po nažhavení protočit a potom to chytne hned... To za studena. Když je to ohřátý chytá skvěle... Já bych to neřešil..ale jak píšu zvedla se mi spotřeba...o ty dva litry... tak jsem to nechal dát na počítač no a vše v pořádku až na ty lítající hodnoty předvstřiku... .Jak píšu mám ho 4-tý rok na rozvodech je najeto 25000km žhavící svičky vyměněný i naft. filtr.. Snažím se o autí starat.... i ted bych ho měl rád v pořádku... Na nové asi nikdy nebude... někteří to určitě taky znají 

Škoda Octavia combi 1,9 tdi 66kw 2004
Ajojdí - tak už mám autíčko vyřešený.. Už jsem zase se spotřebou zpět na původních hodnotách- 4-5l na 100km
. Byl to skutečně ten předvstřik-hodnoty srovnány na správné čísla.Cena za práci minimální.. Děkuji za rady a přeji hodně šťastných km a ještě jednou děkuji za rady a pomoc všem zůčastněným 


Škoda Octavia combi 1,9 tdi 66kw 2004
no tak vidíš, a ani to nebolelo, žeesik33 píše:Ajojdí - tak už mám autíčko vyřešený.. Už jsem zase se spotřebou zpět na původních hodnotách- 4-5l na 100km. Byl to skutečně ten předvstřik-hodnoty srovnány na správné čísla.Cena za práci minimální.. Děkuji za rady a přeji hodně šťastných km a ještě jednou děkuji za rady a pomoc všem zůčastněným

BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
předvstřik je v řj motoru, blok měřených hodnot, skupina 000, dáš start a přepneš do základního nastavení, pak dáš tdi graf a vidíš to... Vstřikované množství je skupina 001 myslím třetí okno a měl bys tam mýt 3,6-4Mg/R při zahřátém motoru!!! Předvstřik se měří taky při teplém motoru a ideál je mít průsečík na modré ose, vyjádřeno číslem cca 50...tomas555 píše:Kde vo VAG presne zistim ten predvstrek a vstrekovane mnozstvo a ake maju byt hodnoty, len pre info by som si to skontroloval motor ALH
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Ahoj,
chtěl bych se trochu vetřít do tématu. Řeším teď také trochu vyšší spotřebu na AFN. Dříve jsem jezdil delší trasy než teď a průměr byl 5-5.5l (palubák seřízen s reálnou spotřebou). Nyní už jezdím tak 10km jednu cestu, prostě couračky. A občas i třeba 100km. S průměrem 6-7l. Pokud jedu někam daleko a při zahřátým motoru vyresetuju palubák a měřím spotřebu, tak se to pořád drží přes 6l. Před tím klidně i 5l. Dnes jsem koukal na předvstřik a měl 38 při zahřátým motoru. Myslíte, že to může být důvod?
Celkově se mi zdá, že spotřeba vzrostla. Nikdy mi palubák neukázal aktuální spotřebu nad 20l při plným plynu a teď to není problém.
Někde bude zakopanej pes, jen ho najít. Vše až na tu spotřebu je beze změny.
chtěl bych se trochu vetřít do tématu. Řeším teď také trochu vyšší spotřebu na AFN. Dříve jsem jezdil delší trasy než teď a průměr byl 5-5.5l (palubák seřízen s reálnou spotřebou). Nyní už jezdím tak 10km jednu cestu, prostě couračky. A občas i třeba 100km. S průměrem 6-7l. Pokud jedu někam daleko a při zahřátým motoru vyresetuju palubák a měřím spotřebu, tak se to pořád drží přes 6l. Před tím klidně i 5l. Dnes jsem koukal na předvstřik a měl 38 při zahřátým motoru. Myslíte, že to může být důvod?
Celkově se mi zdá, že spotřeba vzrostla. Nikdy mi palubák neukázal aktuální spotřebu nad 20l při plným plynu a teď to není problém.
Někde bude zakopanej pes, jen ho najít. Vše až na tu spotřebu je beze změny.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Však já to ani tak nebral. Po výměně rozvodů jsem to snad ani nekontroloval. Až teď díky té spotřebě. Stává se, že jak se řemen trochu natáhne tak se předvstřik posune. Může to být klidně tím.
Jen by mě spíš zajímalo, jestli hodnota 38 může mít vliv na spotřebu počítám tak 0,5-1l
Jen by mě spíš zajímalo, jestli hodnota 38 může mít vliv na spotřebu počítám tak 0,5-1l
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
vyssi predvstrek > vyssi vykon, lepsie starty, vyssia hlucnost a namahanie kluky/ojnic.
mensi predvstrek > nizsi vykon, horsie teple starty, kulturnejsi chod.
vsetkeho vela skodi, prilis velky je este horsi ako primaly, a taktiez to startovat nebude, pretoze sa nafta vyzraza na stenach, este predtym nez stupne kompresne teplo, a v extremoch to bude zrat v oboch kvanta nafty, kto chce vykon tak mierne zvysi, inak na doporucenu hodnotu. Neviem kolko mm zdvihu je "38", ale kedze tu pani pisu 50 ako ideal, mas malo, a to moze kludne pol litra robit, nastavit, a bude dobre.
mensi predvstrek > nizsi vykon, horsie teple starty, kulturnejsi chod.
vsetkeho vela skodi, prilis velky je este horsi ako primaly, a taktiez to startovat nebude, pretoze sa nafta vyzraza na stenach, este predtym nez stupne kompresne teplo, a v extremoch to bude zrat v oboch kvanta nafty, kto chce vykon tak mierne zvysi, inak na doporucenu hodnotu. Neviem kolko mm zdvihu je "38", ale kedze tu pani pisu 50 ako ideal, mas malo, a to moze kludne pol litra robit, nastavit, a bude dobre.
Až se oteplí, tak se na to vrhnu. Ono to bude asi více faktorů dohromady, např. mrazy, delší ohřívání, kratší trasy, zimní gumy. Ale v porovnání s minulou zimou jsem měl na pod 6l průměru. Vše naprosto stejné.starynovy píše:vyssi predvstrek > vyssi vykon, lepsie starty, vyssia hlucnost a namahanie kluky/ojnic.
mensi predvstrek > nizsi vykon, horsie teple starty, kulturnejsi chod.
vsetkeho vela skodi, prilis velky je este horsi ako primaly, a taktiez to startovat nebude, pretoze sa nafta vyzraza na stenach, este predtym nez stupne kompresne teplo, a v extremoch to bude zrat v oboch kvanta nafty, kto chce vykon tak mierne zvysi, inak na doporucenu hodnotu. Neviem kolko mm zdvihu je "38", ale kedze tu pani pisu 50 ako ideal, mas malo, a to moze kludne pol litra robit, nastavit, a bude dobre.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Tak jsem se včera pustil do nastavování předvstřiku dle místních návodů. Jediné v čem se to u mě lišilo, že čerpadlo bylo uchyceno na dvou šroubech u řemenice a jeden zezadu. Podařilo se mi nastavit z 38 na 45-47. Víc už to nešlo, asi by to muselo jít o zub. Uvidíme co to udělá. Každopádně na zvuku jsem nic nespozoroval.
Ještě bych se zeptal, do čeho mlátíte na čerpadle? Já jsem to vzal pro jistotu páčidlem o držák altíku nebo o motor než do toho klepat.
Ještě bych se zeptal, do čeho mlátíte na čerpadle? Já jsem to vzal pro jistotu páčidlem o držák altíku nebo o motor než do toho klepat.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
cerpadlo drzia 4 skrutky, 3 vpredu a jedna vzadu pri rozdelovacej hlave, povolis a tocis jak len chces, len ti budu pruzit vysokotlake trubkyarlie píše:Tak jsem se včera pustil do nastavování předvstřiku dle místních návodů. Jediné v čem se to u mě lišilo, že čerpadlo bylo uchyceno na dvou šroubech u řemenice a jeden zezadu. Podařilo se mi nastavit z 38 na 45-47. Víc už to nešlo, asi by to muselo jít o zub. Uvidíme co to udělá. Každopádně na zvuku jsem nic nespozoroval.
Ještě bych se zeptal, do čeho mlátíte na čerpadle? Já jsem to vzal pro jistotu páčidlem o držák altíku nebo o motor než do toho klepat.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381