Octavia 2003 66kw tdi předvstřik - VYŘEŠENO !!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

esik33
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 01 kvě 2008, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Náchodsko

Příspěvek od esik33 »

Kucí-děkuji za rady... Nestartuje to špatně..jen to dřív naskočilo i za mrazu hned... Ted to jednou krátce musím po nažhavení protočit a potom to chytne hned... To za studena. Když je to ohřátý chytá skvěle... Já bych to neřešil..ale jak píšu zvedla se mi spotřeba...o ty dva litry... tak jsem to nechal dát na počítač no a vše v pořádku až na ty lítající hodnoty předvstřiku... .Jak píšu mám ho 4-tý rok na rozvodech je najeto 25000km žhavící svičky vyměněný i naft. filtr.. Snažím se o autí starat.... i ted bych ho měl rád v pořádku... Na nové asi nikdy nebude... někteří to určitě taky znají :(
Škoda Octavia combi 1,9 tdi 66kw 2004
esik33
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 01 kvě 2008, 21:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Náchodsko

Příspěvek od esik33 »

Ajojdí - tak už mám autíčko vyřešený.. Už jsem zase se spotřebou zpět na původních hodnotách- 4-5l na 100km :) . Byl to skutečně ten předvstřik-hodnoty srovnány na správné čísla.Cena za práci minimální.. Děkuji za rady a přeji hodně šťastných km a ještě jednou děkuji za rady a pomoc všem zůčastněným ;)
Škoda Octavia combi 1,9 tdi 66kw 2004
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

esik33 píše:Ajojdí - tak už mám autíčko vyřešený.. Už jsem zase se spotřebou zpět na původních hodnotách- 4-5l na 100km :) . Byl to skutečně ten předvstřik-hodnoty srovnány na správné čísla.Cena za práci minimální.. Děkuji za rady a přeji hodně šťastných km a ještě jednou děkuji za rady a pomoc všem zůčastněným ;)
no tak vidíš, a ani to nebolelo, že (noteeth) ...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
tomas555
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 29 lis 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas555 »

Kde vo VAG presne zistim ten predvstrek a vstrekovane mnozstvo a ake maju byt hodnoty, len pre info by som si to skontroloval motor ALH
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

tomas555 píše:Kde vo VAG presne zistim ten predvstrek a vstrekovane mnozstvo a ake maju byt hodnoty, len pre info by som si to skontroloval motor ALH
předvstřik je v řj motoru, blok měřených hodnot, skupina 000, dáš start a přepneš do základního nastavení, pak dáš tdi graf a vidíš to... Vstřikované množství je skupina 001 myslím třetí okno a měl bys tam mýt 3,6-4Mg/R při zahřátém motoru!!! Předvstřik se měří taky při teplém motoru a ideál je mít průsečík na modré ose, vyjádřeno číslem cca 50...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
tomas555
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 29 lis 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas555 »

dakujem pozrem na to ci je to OK
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Ahoj,
chtěl bych se trochu vetřít do tématu. Řeším teď také trochu vyšší spotřebu na AFN. Dříve jsem jezdil delší trasy než teď a průměr byl 5-5.5l (palubák seřízen s reálnou spotřebou). Nyní už jezdím tak 10km jednu cestu, prostě couračky. A občas i třeba 100km. S průměrem 6-7l. Pokud jedu někam daleko a při zahřátým motoru vyresetuju palubák a měřím spotřebu, tak se to pořád drží přes 6l. Před tím klidně i 5l. Dnes jsem koukal na předvstřik a měl 38 při zahřátým motoru. Myslíte, že to může být důvod?
Celkově se mi zdá, že spotřeba vzrostla. Nikdy mi palubák neukázal aktuální spotřebu nad 20l při plným plynu a teď to není problém.
Někde bude zakopanej pes, jen ho najít. Vše až na tu spotřebu je beze změny.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

Ve finále asi někdo, kdo dělal rozvody pořádně nedotáhl šrouby na čerpadlech, co ;)
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Seidl píše:Ve finále asi někdo, kdo dělal rozvody pořádně nedotáhl šrouby na čerpadlech, co ;)
To bylo pro me? Rozvody byly delany pred 30tis km.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Seidl
Přispěvovatel
Příspěvky: 421
Registrován: 02 úno 2006, 06:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysoké M.

Příspěvek od Seidl »

arlie píše:
Seidl píše:Ve finále asi někdo, kdo dělal rozvody pořádně nedotáhl šrouby na čerpadlech, co ;)
To bylo pro me? Rozvody byly delany pred 30tis km.
To nebylo myšleno zle. Já jenom, že jsem se s tím taky už setkal. A nebylo to hned po výměně rozvodů.
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Však já to ani tak nebral. Po výměně rozvodů jsem to snad ani nekontroloval. Až teď díky té spotřebě. Stává se, že jak se řemen trochu natáhne tak se předvstřik posune. Může to být klidně tím.
Jen by mě spíš zajímalo, jestli hodnota 38 může mít vliv na spotřebu počítám tak 0,5-1l
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
starynovy
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 30 bře 2013, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od starynovy »

vyssi predvstrek > vyssi vykon, lepsie starty, vyssia hlucnost a namahanie kluky/ojnic.
mensi predvstrek > nizsi vykon, horsie teple starty, kulturnejsi chod.
vsetkeho vela skodi, prilis velky je este horsi ako primaly, a taktiez to startovat nebude, pretoze sa nafta vyzraza na stenach, este predtym nez stupne kompresne teplo, a v extremoch to bude zrat v oboch kvanta nafty, kto chce vykon tak mierne zvysi, inak na doporucenu hodnotu. Neviem kolko mm zdvihu je "38", ale kedze tu pani pisu 50 ako ideal, mas malo, a to moze kludne pol litra robit, nastavit, a bude dobre.
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

starynovy píše:vyssi predvstrek > vyssi vykon, lepsie starty, vyssia hlucnost a namahanie kluky/ojnic.
mensi predvstrek > nizsi vykon, horsie teple starty, kulturnejsi chod.
vsetkeho vela skodi, prilis velky je este horsi ako primaly, a taktiez to startovat nebude, pretoze sa nafta vyzraza na stenach, este predtym nez stupne kompresne teplo, a v extremoch to bude zrat v oboch kvanta nafty, kto chce vykon tak mierne zvysi, inak na doporucenu hodnotu. Neviem kolko mm zdvihu je "38", ale kedze tu pani pisu 50 ako ideal, mas malo, a to moze kludne pol litra robit, nastavit, a bude dobre.
Až se oteplí, tak se na to vrhnu. Ono to bude asi více faktorů dohromady, např. mrazy, delší ohřívání, kratší trasy, zimní gumy. Ale v porovnání s minulou zimou jsem měl na pod 6l průměru. Vše naprosto stejné.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Tak jsem se včera pustil do nastavování předvstřiku dle místních návodů. Jediné v čem se to u mě lišilo, že čerpadlo bylo uchyceno na dvou šroubech u řemenice a jeden zezadu. Podařilo se mi nastavit z 38 na 45-47. Víc už to nešlo, asi by to muselo jít o zub. Uvidíme co to udělá. Každopádně na zvuku jsem nic nespozoroval.
Ještě bych se zeptal, do čeho mlátíte na čerpadle? Já jsem to vzal pro jistotu páčidlem o držák altíku nebo o motor než do toho klepat.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

arlie píše:Tak jsem se včera pustil do nastavování předvstřiku dle místních návodů. Jediné v čem se to u mě lišilo, že čerpadlo bylo uchyceno na dvou šroubech u řemenice a jeden zezadu. Podařilo se mi nastavit z 38 na 45-47. Víc už to nešlo, asi by to muselo jít o zub. Uvidíme co to udělá. Každopádně na zvuku jsem nic nespozoroval.
Ještě bych se zeptal, do čeho mlátíte na čerpadle? Já jsem to vzal pro jistotu páčidlem o držák altíku nebo o motor než do toho klepat.
cerpadlo drzia 4 skrutky, 3 vpredu a jedna vzadu pri rozdelovacej hlave, povolis a tocis jak len chces, len ti budu pruzit vysokotlake trubky
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“