octa 2,0tdi PD 16V skube

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kristobara
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 27 říj 2010, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od kristobara »

ja bych rekl ze po takove porci km a buhvico tam predchozi majitel tankoval, jsem nedopadl nejhur. A hlavne, 1,9 se muze prodavat barskolik, ale kdyz si sednu do kolegovy 1,9 ky a pak do svyho-velice rychle si spomenu proc jsem bral dvoulitra.
O II 2,0TDi PD 103 kW BKD
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

kristobara píše:ja bych rekl ze po takove porci km a buhvico tam predchozi majitel tankoval, jsem nedopadl nejhur. A hlavne, 1,9 se muze prodavat barskolik, ale kdyz si sednu do kolegovy 1,9 ky a pak do svyho-velice rychle si spomenu proc jsem bral dvoulitra.
No jenom jestli si na toho kolegu vzpomenes aj pokazde, když budeš v servise calovat za nějakou opravu (LOL) ... Neříkám, že ta 1.9TDi PD 77kW je perfektní a bezchybná, to určitě ne, ale rozhodně je spolehlivější než 2.0TDi a ani ty opravy nejsou tak drastický jako právě na 2.0tdi... ale samozřejmě to může být kus od kusu a samozřejmě přeju každému i majitelům 2.0TDi ať jim to šlape a pokud možno nemusí žádné závady řešit ;)
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
JohnnyBOSS
Aktivista
Příspěvky: 1296
Registrován: 30 led 2010, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od JohnnyBOSS »

koně jsou to poslední :D
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky (noteeth) - PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
reinxed
Sběrač informací
Příspěvky: 48
Registrován: 24 srp 2010, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od reinxed »

Ano koně jsou to poslední , ale znám majitelé těchto motorizací s nájezdem kolem 150 tis a prozatím žádný problém. Já mám 140 tis a nyní se mi začal projevovat klepot při ranním nastartování (teploty pod bodem mrazu) někde od převodovky.Při vyšlápnutí to někdy přestane.Jak se auto zahřeje tak je klid. Možná že se hlásí dvouhmota , ale při akceleraci má motor krásný chod a neprojevují se vibrace apod. věci.No nevím. Poradíte mi co byto mohlo být?

OII 2.0 TDI 16 V - 103 KW MR2006
Naposledy upravil(a) reinxed dne 14 úno 2011, 20:06, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ani ty opravy nejsou tak drastický jako právě na 2.0tdi
mohl prosím vědět o jaký drastický opravy se na BKD jedná, abych se mohl připravit :?
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Huml píše:
ani ty opravy nejsou tak drastický jako právě na 2.0tdi
mohl prosím vědět o jaký drastický opravy se na BKD jedná, abych se mohl připravit :?
Tvoji reakci sem přesně čekal a přesně takovéhoto typu... Já nevím, třeba známej měl prasklou hlavu a to 2x během asi 75t km od nova, to už mi přijde jako docela drastický, například... Jasně můžem tady spekulovat nad tím, že tomu třeba dává za studena a podobně, ale prej nedává, tak kdo ví...
Ale to je jedno, každý si bude hájit to svoje, vím, že ten motor máš ve svém autě, taky vím, že se ho tady pokaždé zastáváš, že tak špatný není, ale taky vím, že mám známé, co auta prodávaj a na žádém jiném motoru neřešili tolik reklamací jako právě na 2.0TDi (snad ještě HDi (LOL) ), ale nechci se s tebou tady dohadovat, jen sem řekl svůj názor odvozený od toho co vidím kolem sebe... Ty zas třeba vidíš něco jiného a tak máš svůj názor jiný, tak co je na tom ;)
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Jo a ještě nutno dodat, že zrovna BKD je myslím z těch povedenějších, já to bral všeobecně jako 2.0TDi, vím, že sou lepší typy a horší typy, tak se omlouvám, že to hážu do jednoho pytle...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Já jen doufám, že VW CR motory budou lepší. I když, jak se podívám na HDI, tak jdou spolehlivostí rapidně dolů. Kde jsou ty staré zlaté časy HDI motorů RHY... :( Ono to jinde není lepší, teď mi kamarád vyprávěl o nových BMW... (wallbash)
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no myslím, že jen tím, že ho mám v autě to není, měl jsem spoustu aut s různejma motorama a prostě se mi jen nelíbí, že se ty motory hážou všechny do jednoho pytle, i v serii to prostě suprově jede, má to dobrou spotřebu a je tišší jak 1,9ka, když se řeší banální problém s podfouklejma vstřikama, za který si myslím, že minimálně z 50% si může majitel sám, je to obrovskej poprask, ale ojebaná vačka a prodřený hydroštely nebo vymačkaná hlava, to není nic, a opraví se to snad samo za babku, myslím, že celej problém je v tom, že i starý rotačky byly 1,9, tak prostě 1,9 je ok a ty špatný motory ze 2,0l určujou, že 2,0l jsou špatný, ale jinak jsou to zbytečný debaty, ale rýpnout jsem si musel
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Huml píše:no myslím, že jen tím, že ho mám v autě to není, měl jsem spoustu aut s různejma motorama a prostě se mi jen nelíbí, že se ty motory hážou všechny do jednoho pytle, i v serii to prostě suprově jede, má to dobrou spotřebu a je tišší jak 1,9ka, když se řeší banální problém s podfouklejma vstřikama, za který si myslím, že minimálně z 50% si může majitel sám, je to obrovskej poprask, ale ojebaná vačka a prodřený hydroštely nebo vymačkaná hlava, to není nic, a opraví se to snad samo za babku, myslím, že celej problém je v tom, že i starý rotačky byly 1,9, tak prostě 1,9 je ok a ty špatný motory ze 2,0l určujou, že 2,0l jsou špatný, ale jinak jsou to zbytečný debaty, ale rýpnout jsem si musel
Jo, já jsem to pak ještě dopsal, že se omlouvám, že to hážu do jednoho pytle, že sou lepší a horší typy ;) ... No třeba tu ojebanou vačku s prodřeným hydroštelem sem na jednom 1.9TDi 77kW taky řešil ;) ... S 2.0TDi sem taky jezdil, v passatu B6- jede to v základu fakt super, o tom žádná, v tom s tebou souhlsím, stejně tak jako v přežitku všechny 1.9TDi=super, ikdyž ty nové s tou starou dobrou rotačkou maj společnej jen název, ale kolik lidí při koupi auta s motorem 2.0TDi ví, že zrovna BKD je dobrý a jinej typ zas stojí úplně za pytel...... Moc asi ne, takže pro většinu kupujících je dostačující informace 2.0TDi nebrat a to tlačí ceny těchto aut dolů, což pak pro někoho, kdo v tom chodí a ví, kterej si vybrat, může být zase výhodou (crazy) ... Ale souhlas, zbytečný debaty (LOL) ...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jen bych se Humle zeptal, když si člověk BKD koupí nové, jakým způsobem ovlivní z těch 50 % , že to začne podfukovat..? Že jezdí jako s hnojem? Je pravda, že to jede bezvadně, ale má to nevýhodu větší složitosti motoru, což pro opravy a náklady není zrovna výhodné...O přístupnosti nemá cenu mluvit..Já vím, že trend je takový, ale v jednoduchosti je krása.... :)
nepropadat panice...
pmmoto
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 28 čer 2007, 12:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pmmoto »

Huml píše:no myslím, že jen tím, že ho mám v autě to není, měl jsem spoustu aut s různejma motorama a prostě se mi jen nelíbí, že se ty motory hážou všechny do jednoho pytle, i v serii to prostě suprově jede, má to dobrou spotřebu a je tišší jak 1,9ka, když se řeší banální problém s podfouklejma vstřikama, za který si myslím, že minimálně z 50% si může majitel sám, je to obrovskej poprask, ale ojebaná vačka a prodřený hydroštely nebo vymačkaná hlava, to není nic, a opraví se to snad samo za babku, myslím, že celej problém je v tom, že i starý rotačky byly 1,9, tak prostě 1,9 je ok a ty špatný motory ze 2,0l určujou, že 2,0l jsou špatný, ale jinak jsou to zbytečný debaty, ale rýpnout jsem si musel
JJjj už je to tu zase 1.9kaři zase útočí na nás BKDčkaře, tuhle závist nedokážu pochopit, jestli si ti lidé trošku toto forum pročítají, tak nechápu, proč tohle dělají. My tady řešíme těsnění vstřiků, ale oni tady kupují celé motory a to je OK. Tohle fakt nechápu, takhle se tady za chvilku každej bude bát napsat, aby mu nezačali ostatní nadávat, že má doma sračku....PÁNOVÉ PROBERTE SE A NETLACHEJTE TADY TAKOVÝ HOVADINY A NEZASÍREJTE TO TADY NESMYSLNEJMA TLACHAMA.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jericho-3 píše:Jen bych se Humle zeptal, když si člověk BKD koupí nové, jakým způsobem ovlivní z těch 50 % , že to začne podfukovat..? Že jezdí jako s hnojem? Je pravda, že to jede bezvadně, ale má to nevýhodu větší složitosti motoru, což pro opravy a náklady není zrovna výhodné...O přístupnosti nemá cenu mluvit..Já vím, že trend je takový, ale v jednoduchosti je krása.... :)
myslím si to prostě podle toho jak vidím jak ty lidi jezdí, když třeba jedem auto projet, nejvíc mě dostal borec, kterej byl schopnej na asi 100m po vyjetí ze servisu zařadit 5ku a to jsme nejeli rychleji než 50km/h, prej já myslel, že ten krouťák to veme, on takhle prostě jezdil normálně a ještě si myslel jak to šetří, že to nevytáčí, takový vibrace setrváku jsem ještě neviděl nebo do tý doby spíš necítil a k složitosti motoru, tak je jasný, když to má 4 ventilovou techniku, tam těch součástek prostě být víc musí, což sebou zákonitě nese větší možnost poruchy, ale jak říkám nevidím to zas tak tragicky a prostě například na údržbu se mi o nic víc 16V proti 8V složitější nebo pracnější nezdá, například konstrukčně jako jak je ta hlava vyřešená se mi celkem líbí
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14438
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Nečetl si náhodou článek v autodieselu na Passat B6, teda na toho Passata to ani tak zaměřený nebylo, spíše však na motory TDi do něj montovaných?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co z toho plyne?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“