fabia tdi pd 74kw na vyfrit

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Já dávám do Venta TDI 1:1 a mám najeto 400 tisíc, z toho 160 tisíc na tento poměr.Na motoru jsem ještě nic neměnil,len na zimu novej filtr a oleje jen třetinu.Olej je vyfrit z mojí hospody,tedy zadara.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

dneska sem koupil 10 l lukany ze sparu za 26,9 jenze az kdyz sem zacal lit sem si vsiml,ze je sojovy a to tady nekdo nedoporucoval,ale tech 10 l to postupne nejak zchrousta. Zatim sem nalil 4l oleje a dolil 5l nafty. Musim uznat jako u bionafty je motor kultivovanejsi,min vibruje a daleko min skube pri vypinani,ale co me prekvapilo? cekal sem,ze prestane cerne hulit,ale spis naopak,ale kdovi kolik se toho dostalo do filtru.
Jinak sem pak sel este do billy a tam mel olej clevr za 24,9 ,takze ten koupim priste. Chci se teda jeste zeptat kdyz bych sehnal ten vyfritovanej,tak to se musi samozrejme nejak zcedit ze? asi bych to delal pres puncochu,ale je nejake vetsi nebezpeci pro motor?Bylo by zajimave to nakupovat do 10 kc :D. To bych konecne mohl rict diesel se vyplati:D dokud neznicim cerpadlo,vstriky pripadne nepodpalim pist,ale to uz je muj problem. nikdo mi to nedoporucuje ze...
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ovocny
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 19 lis 2010, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od ovocny »

Moc bych nedoporucoval to lit do nadrze zvlast. Nemusi se to dobre smisit takze radsi nekde v nadobe a protrepat predem alespon s casti nafty.

EDIT: stalo se me jednou nejspis rozdilem teplot (olej uz byl hustsi a to o dost) ze se to moc nesmichalo a auto si cuclo v podstate cisty olej coz pak pri startu v cca. -12°C delalo celkem problemy respektive neteklo to skoro vubec. Po te co se to smichalo jizdou + nejaky benzin to uz bylo zase v poradku. Ale smrad to byl strasny kdyz to jelo na studeny cisty olej, chudaci ti za mnou :D
Naposledy upravil(a) ovocny dne 19 úno 2011, 11:54, celkem upraveno 1 x.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Je to soja plus řepka.Na soju to také jede.Kdysi býval olej Lando za 13,- a poměr 1:1 žádnej problém.Venku to nemíchej,nalej nejdřív olej a pak to spláchni naftou.Když je kolem nuly dávám jen třetinu oleje,jinak to blbě startuje a než se ohřeje motor určitě i karbonuje.Teď si dělám meřo a na něj to taky točí dýl než chytne.Nedávám ale zase žádnou naftu.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Jo a na to filtrování přez punčochu zapomeň.To veme tak strouhanku a hranolky,sádlo proteče.Kup si filtrační vak z geotextilie .Je to materiál jako se dává pod folii bazénů.Jen nevím jestli má stejnou hustotu vláken.Před 5 lety jsem ho kupoval za 500,- a mám ho dodnes.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

ja myslim,ze to bylo bezpecne davkovani pro CR. Prvni sem asi do 15-18 l nafty kde bylo dost VIF(ktere nema na nic vliv narozdil od MERO)
nalil 2l oleje. ujel asi 20 km a pak nalil dalsi 2l oleje a zalil 5 l nafty. bylo kolem 2 stupnu nad nulou. Snad se to pri dnesni ceste nejak smicha.
Na ten vyfrit asi kaslu na to kolik malo najedu nema cenu komplikovat si zivot nakupume nejakych specialnich filtru a zhanet po restauracich olej.
ale na novej stolak v akci si pockam:P
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

tak zkusenost s olejem super sice toho davam malo,ale stejny ucinek jako bionafta. klidnoucky chod, mensi vibrace proste pohoda a obaval sem se startu,protoze auto stalo tyden v tech mrazech a nastartoval sem lip jak na cistou naftu. Na naftu startuju od -5 na 2x nebo 3x,ale dneska napoprve.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

Ahoj lidi, mám VW CADDY r.v. 2008 motor BSU PD.

Jak by si tento motor poradil s olejem z kauflandu ?

Kámoš říká, že by to mělo normálně fungovat. Je tomu tak ?
Je rozdíl v palivových čerpadlech ? Jestli si dát pozor na nějaké typy, nebo to schroustaj všechny ? (myslim v mem autě)

díky za názory
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33737
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

scheni píše:Ahoj lidi, mám VW CADDY r.v. 2008 motor BSU PD.

Jak by si tento motor poradil s olejem z kauflandu ?

Kámoš říká, že by to mělo normálně fungovat. Je tomu tak ?
Je rozdíl v palivových čerpadlech ? Jestli si dát pozor na nějaké typy, nebo to schroustaj všechny ? (myslim v mem autě)

díky za názory
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33737
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

máš strach :?nebo proš se zde ptáš :?
Uživatelský avatar
scheni
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 09 pro 2009, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od scheni »

slovacek.milos píše:máš strach :?nebo proš se zde ptáš :?
strach mám, abych něco zbytečně neodkrágloval :?
nechce se mi nic upravovat, jen prostě semotamo, když bude teplo (takže od jara do podzimu) nalit do nádrže něco levnějšího než naftu...
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW

minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec

VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

kdyz to udelas jako ja budes vpohode. novej olej v akci pod 27 kc a 1:1 a pro jistotu michat mimo nadrz poradne zalit 5l benalu na nadrz a jezdis za 30 kc litr. Kluci redi min ,ale jezdi porad ja jezdim kratke trate a jen obcas takze vic riskovat nemuzu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33737
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

scheni píše:
slovacek.milos píše:máš strach :?nebo proš se zde ptáš :?
strach mám, abych něco zbytečně neodkrágloval :?
nechce se mi nic upravovat, jen prostě semotamo, když bude teplo (takže od jara do podzimu) nalit do nádrže něco levnějšího než naftu...
pokud máš strach ani nic neukradneš, nic neojebeš, tak musíš žít jak pilná včela která nic nevěděla http://www.youtube.com/watch?v=EDT3xfMc7_g

nelij do nádrže nic jiného jak naftu motorovou na nějakej olej se vyser to je pro tvrdé povahy, (hm)

na motory jsme na tomto foru fakt zvěř to mi věř http://www.youtube.com/watch?v=0e5t02Rj37A (noteeth)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od bobyd »

S jezdenim na olej musite pocitat tak trochu dopredu a koupit si auto s timhle predpokladem vetsinou to nebude vykrik nejnovejsi techniky...........ja se k nemu po par letech vratil protoze se mi naskytl prisun levneho vyfritu nekde okolo 5- 10 korun. Rekl bych ze se nic jinecho nevyplati s ohledem na pripadne opravy. Momentalne mam caddynu sdi 96 rok a nejprve sem ji trictvrte roku testoval na Bio 100 a ve chvili kdy to bez problemu zvladla vrhnul sem se na vyfrit ....zatim dobry i kdyz asi ideal by byla esterifikace co se tyce tureb a pd-cek nedoporucuju vodelal sem dve turba na golfovy nejspis kvuli degradaci motoroveho oleje a pdcko ma dost odlisny cerpadlo od klasickejch cerpadel trochu bych se toho bal. (crazy)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33737
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ty turba spíš klekly že mají svý za sebou, taky jsem to tak měl dal jsem z golfa turbo a už chčije jště e to dá ale prostě propouští olej, olej jsem měl nový a propouštět začlo tak 15OO km, rok stálo, ;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“