fabia tdi pd 74kw na vyfrit
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
dneska sem koupil 10 l lukany ze sparu za 26,9 jenze az kdyz sem zacal lit sem si vsiml,ze je sojovy a to tady nekdo nedoporucoval,ale tech 10 l to postupne nejak zchrousta. Zatim sem nalil 4l oleje a dolil 5l nafty. Musim uznat jako u bionafty je motor kultivovanejsi,min vibruje a daleko min skube pri vypinani,ale co me prekvapilo? cekal sem,ze prestane cerne hulit,ale spis naopak,ale kdovi kolik se toho dostalo do filtru.
Jinak sem pak sel este do billy a tam mel olej clevr za 24,9 ,takze ten koupim priste. Chci se teda jeste zeptat kdyz bych sehnal ten vyfritovanej,tak to se musi samozrejme nejak zcedit ze? asi bych to delal pres puncochu,ale je nejake vetsi nebezpeci pro motor?Bylo by zajimave to nakupovat do 10 kc
. To bych konecne mohl rict diesel se vyplati:D dokud neznicim cerpadlo,vstriky pripadne nepodpalim pist,ale to uz je muj problem. nikdo mi to nedoporucuje ze...
Jinak sem pak sel este do billy a tam mel olej clevr za 24,9 ,takze ten koupim priste. Chci se teda jeste zeptat kdyz bych sehnal ten vyfritovanej,tak to se musi samozrejme nejak zcedit ze? asi bych to delal pres puncochu,ale je nejake vetsi nebezpeci pro motor?Bylo by zajimave to nakupovat do 10 kc

ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Moc bych nedoporucoval to lit do nadrze zvlast. Nemusi se to dobre smisit takze radsi nekde v nadobe a protrepat predem alespon s casti nafty.
EDIT: stalo se me jednou nejspis rozdilem teplot (olej uz byl hustsi a to o dost) ze se to moc nesmichalo a auto si cuclo v podstate cisty olej coz pak pri startu v cca. -12°C delalo celkem problemy respektive neteklo to skoro vubec. Po te co se to smichalo jizdou + nejaky benzin to uz bylo zase v poradku. Ale smrad to byl strasny kdyz to jelo na studeny cisty olej, chudaci ti za mnou
EDIT: stalo se me jednou nejspis rozdilem teplot (olej uz byl hustsi a to o dost) ze se to moc nesmichalo a auto si cuclo v podstate cisty olej coz pak pri startu v cca. -12°C delalo celkem problemy respektive neteklo to skoro vubec. Po te co se to smichalo jizdou + nejaky benzin to uz bylo zase v poradku. Ale smrad to byl strasny kdyz to jelo na studeny cisty olej, chudaci ti za mnou

Naposledy upravil(a) ovocny dne 19 úno 2011, 11:54, celkem upraveno 1 x.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Je to soja plus řepka.Na soju to také jede.Kdysi býval olej Lando za 13,- a poměr 1:1 žádnej problém.Venku to nemíchej,nalej nejdřív olej a pak to spláchni naftou.Když je kolem nuly dávám jen třetinu oleje,jinak to blbě startuje a než se ohřeje motor určitě i karbonuje.Teď si dělám meřo a na něj to taky točí dýl než chytne.Nedávám ale zase žádnou naftu.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
ja myslim,ze to bylo bezpecne davkovani pro CR. Prvni sem asi do 15-18 l nafty kde bylo dost VIF(ktere nema na nic vliv narozdil od MERO)
nalil 2l oleje. ujel asi 20 km a pak nalil dalsi 2l oleje a zalil 5 l nafty. bylo kolem 2 stupnu nad nulou. Snad se to pri dnesni ceste nejak smicha.
Na ten vyfrit asi kaslu na to kolik malo najedu nema cenu komplikovat si zivot nakupume nejakych specialnich filtru a zhanet po restauracich olej.
ale na novej stolak v akci si pockam:P
nalil 2l oleje. ujel asi 20 km a pak nalil dalsi 2l oleje a zalil 5 l nafty. bylo kolem 2 stupnu nad nulou. Snad se to pri dnesni ceste nejak smicha.
Na ten vyfrit asi kaslu na to kolik malo najedu nema cenu komplikovat si zivot nakupume nejakych specialnich filtru a zhanet po restauracich olej.
ale na novej stolak v akci si pockam:P
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak zkusenost s olejem super sice toho davam malo,ale stejny ucinek jako bionafta. klidnoucky chod, mensi vibrace proste pohoda a obaval sem se startu,protoze auto stalo tyden v tech mrazech a nastartoval sem lip jak na cistou naftu. Na naftu startuju od -5 na 2x nebo 3x,ale dneska napoprve.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj lidi, mám VW CADDY r.v. 2008 motor BSU PD.
Jak by si tento motor poradil s olejem z kauflandu ?
Kámoš říká, že by to mělo normálně fungovat. Je tomu tak ?
Je rozdíl v palivových čerpadlech ? Jestli si dát pozor na nějaké typy, nebo to schroustaj všechny ? (myslim v mem autě)
díky za názory
Jak by si tento motor poradil s olejem z kauflandu ?
Kámoš říká, že by to mělo normálně fungovat. Je tomu tak ?
Je rozdíl v palivových čerpadlech ? Jestli si dát pozor na nějaké typy, nebo to schroustaj všechny ? (myslim v mem autě)
díky za názory
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33737
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
scheni píše:Ahoj lidi, mám VW CADDY r.v. 2008 motor BSU PD.
Jak by si tento motor poradil s olejem z kauflandu ?
Kámoš říká, že by to mělo normálně fungovat. Je tomu tak ?
Je rozdíl v palivových čerpadlech ? Jestli si dát pozor na nějaké typy, nebo to schroustaj všechny ? (myslim v mem autě)
díky za názory
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33737
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- scheni
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 62
- Registrován: 09 pro 2009, 09:57
- Bydliště: Frýdek Místek - Palkovice
- Kontaktovat uživatele:
strach mám, abych něco zbytečně neodkráglovalslovacek.milos píše:máš strach :?nebo proš se zde ptáš

nechce se mi nic upravovat, jen prostě semotamo, když bude teplo (takže od jara do podzimu) nalit do nádrže něco levnějšího než naftu...
současnost:
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
VW Touran Goal 2.0 TDi 7 míst
BMM 103 kW
minulost:
VW Golf Variant 2008
BMM, 103 kW krasavec
VW CADDY 2008
55 kW -> 103 kW (144 PS)
210 Nm -> 343 Nm
graf brzda:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 676#786676
kdyz to udelas jako ja budes vpohode. novej olej v akci pod 27 kc a 1:1 a pro jistotu michat mimo nadrz poradne zalit 5l benalu na nadrz a jezdis za 30 kc litr. Kluci redi min ,ale jezdi porad ja jezdim kratke trate a jen obcas takze vic riskovat nemuzu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33737
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
pokud máš strach ani nic neukradneš, nic neojebeš, tak musíš žít jak pilná včela která nic nevěděla http://www.youtube.com/watch?v=EDT3xfMc7_gscheni píše:strach mám, abych něco zbytečně neodkráglovalslovacek.milos píše:máš strach :?nebo proš se zde ptáš![]()
nechce se mi nic upravovat, jen prostě semotamo, když bude teplo (takže od jara do podzimu) nalit do nádrže něco levnějšího než naftu...
nelij do nádrže nic jiného jak naftu motorovou na nějakej olej se vyser to je pro tvrdé povahy,

na motory jsme na tomto foru fakt zvěř to mi věř http://www.youtube.com/watch?v=0e5t02Rj37A

S jezdenim na olej musite pocitat tak trochu dopredu a koupit si auto s timhle predpokladem vetsinou to nebude vykrik nejnovejsi techniky...........ja se k nemu po par letech vratil protoze se mi naskytl prisun levneho vyfritu nekde okolo 5- 10 korun. Rekl bych ze se nic jinecho nevyplati s ohledem na pripadne opravy. Momentalne mam caddynu sdi 96 rok a nejprve sem ji trictvrte roku testoval na Bio 100 a ve chvili kdy to bez problemu zvladla vrhnul sem se na vyfrit ....zatim dobry i kdyz asi ideal by byla esterifikace co se tyce tureb a pd-cek nedoporucuju vodelal sem dve turba na golfovy nejspis kvuli degradaci motoroveho oleje a pdcko ma dost odlisny cerpadlo od klasickejch cerpadel trochu bych se toho bal. 

Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33737
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice