octa 2,0tdi PD 16V skube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je pravda, ze motory BKD v Octaviich nemaji ten mechanismus vyvazovacich hridelu, takze nedochazi k torzni oscilaci hridelky olejoveho cerpadla, ktera se tim padem tak rychle neopotrebuje?
Nebo je to nesmysl?
EDIT: mimochodem, jake jsou nejcastejsi bolesti BKD a da se jim nejak predejit?
Mam jedno z poslednich vyrobenych 16V PD, najeto ani ne 60,000km, tak jestli ma krome normalni udrzby a opatrneho zahrivani cenu delat neco navic?
Olej menim po 15,000km, tankuju alespon zdanlive kvalitni naftu, davam VIF ...
Cetl jsem jen klaicky o hlavach, hridelce olejoveho cerpadla, a pak nejaky cervik kdesi nahore u vahadel a obcas podfukujici vstriky, tak nevim, jestli se tomu da nejak predejit, nebo zbyva jen cekat, az to prijde.
Nebo je to nesmysl?

EDIT: mimochodem, jake jsou nejcastejsi bolesti BKD a da se jim nejak predejit?
Mam jedno z poslednich vyrobenych 16V PD, najeto ani ne 60,000km, tak jestli ma krome normalni udrzby a opatrneho zahrivani cenu delat neco navic?
Olej menim po 15,000km, tankuju alespon zdanlive kvalitni naftu, davam VIF ...
Cetl jsem jen klaicky o hlavach, hridelce olejoveho cerpadla, a pak nejaky cervik kdesi nahore u vahadel a obcas podfukujici vstriky, tak nevim, jestli se tomu da nejak predejit, nebo zbyva jen cekat, az to prijde.
A když už tady brečíme nad šračkovostí nových aut, tak dneska jsem byl v mercedesu pro ND a předávali tam fungl nové kupé SLS za skromných 5 míčů... Nádherné auto s nádherným zvukem... až na ten cvakající hydroštos!!!
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
To znamena lehka noha na plynu a otacky pokud mozno nekde mezi 1500 a 2000, dokud neni rucicka na devadesatceHuml píše:co to znamená "opatrné zahřívání"?

Me by spis zajimalo, jak je na tom BKD s onim neslavnym selhavanim pohonu olejoveho cerpadla. Je to stejny problem jako u podelnych motoru s vyvazovaky, nebo se to vyskytuje spis vyjimecne?
Zdar chlapi. Jsem majitelem OctaviaII 2,0 tdi kód motoru BKD.Problém který popisujete je způsoben opravdu povolenými vstřiky.Měl jsem stejný problém kdy mi začalo auto škubat na 6 při nižších otáčkách a pstupně až na 4.Na foru jsem se dočetl že toto opravý dílna Dieselpoweru v Chomutově.Zavolal jsem do Chomutova auto mi bezproblémů oravili a šlape jako hodiny.
- kristobara
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 27 říj 2010, 21:16
- Bydliště: Praha