Vstřikovací dávky na V6 a čerpadlo VP44
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Vstřikovací dávky na V6 a čerpadlo VP44
Můžete někdo kouknout na dávku v tab.13, jestli je OK? Na V6 ukazuje pouze čtyři.... http://leteckaposta.cz/996330945
Naposledy upravil(a) drago21 dne 28 úno 2011, 17:14, celkem upraveno 3 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Při nastartování studeného zakouří tak na 5vt. bílé a je cíti nespálená nafta nebo trocha oleje. Na volnoběh předvstřik občas skočí na -6° a motor se zachvěje. Údajně přesuvník předvstřiku. Jinak problém není.
Naposledy upravil(a) drago21 dne 28 úno 2011, 21:52, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
- lucky.jack
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 30 led 2010, 16:49
- Bydliště: Hradec Králové
Ahojte. Dnes jsem použil nový kabel a pokusil se změřit vstřikované dávky. Starý kabel ukazoval pouze 4dávky a nový ve "13" dvě a "14" tři. U starého jsem se bohužel nepodíval na "14". Zkuste na to někdo kouknout co a jak. Zase to ukazuje jen 5vstřiku? Už jsem z toho guma. 
http://leteckaposta.cz/684761579
Ještě otázečka. Může mi dělat problémy třeba špatný vstřik a né přesuvnik předvstřiku? (když mi na volnoběh poskočí cca po 2-3vteřinách z -2° na -6° a zpět).

http://leteckaposta.cz/684761579
Ještě otázečka. Může mi dělat problémy třeba špatný vstřik a né přesuvnik předvstřiku? (když mi na volnoběh poskočí cca po 2-3vteřinách z -2° na -6° a zpět).
Naposledy upravil(a) drago21 dne 28 úno 2011, 21:53, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Jen aby si sousedi nemysleli, že hořím. Se starým káblem mi to na k13 ukazovalo čtyři válce.Na k14 jsem se nepodíval. Teď jsem koupil další a na k13 pouze dve a k14 tři. Pořád mi jeden někde chybí. Mám to i v logu o něco výš uloženo.
Ještě jsem zkoušel nastavit startovací dávku, ale nereaguje. Používám Vag304. Žádné hodnoty nejdou mi změnit.
Můžu použít čerpadlo s označením "J" ?
Ještě jsem zkoušel nastavit startovací dávku, ale nereaguje. Používám Vag304. Žádné hodnoty nejdou mi změnit.
Můžu použít čerpadlo s označením "J" ?
Naposledy upravil(a) drago21 dne 28 úno 2011, 17:12, celkem upraveno 2 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
má tam bejt 5 hodnot, všechny se porovnávaj s 2. válcem
13,0,Regulace volnobehu
13,1,Rozdil ->,,Mezi valcem 3 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
13,2,Rozdil ->,,Mezi valcem 1 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
13,3,
13,4,
14,0,Regulace volnobehu
14,1,
14,2,Rozdil ->,,Mezi valcem 6 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
14,3,Rozdil ->,,Mezi valcem 4 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
14,4,Rozdil ->,,Mezi valcem 5 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
Startovací dávka na 2.5 nejde podle visu.

13,0,Regulace volnobehu
13,1,Rozdil ->,,Mezi valcem 3 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
13,2,Rozdil ->,,Mezi valcem 1 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
13,3,
13,4,
14,0,Regulace volnobehu
14,1,
14,2,Rozdil ->,,Mezi valcem 6 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
14,3,Rozdil ->,,Mezi valcem 4 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
14,4,Rozdil ->,,Mezi valcem 5 a 2 hodnota -1.5 - 1.5
Startovací dávka na 2.5 nejde podle visu.
***VAG,PSA,Renault***
Tak to něco změřím a stejně je mi to na prd, když z toho nevím, na co bych se měl zaměřit. Šlo mi o to, jestli ty vstřiky nemají vliv na posunutí přesuvníku předstřiku, nebo je to jenom čerpadlem. A jestli můžu vyměnit čerpadlo za typ "J". Někdo mi psal, že tam patří typ "K".
Naposledy upravil(a) drago21 dne 11 bře 2011, 21:07, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)