OI - měněny destičky - problem !!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
OI - měněny destičky - problem !!
zdravím , prosim vás , měnil jsem destičky pouze na předku , po namontování nových ,pedál se propadá až dolů , ne hned ale do 5sekund , po našlapání trochu brzdí . Kde muže být problém prosim?
OI AHF , FB 764 ,jednohmota, 1749VB,FMIC, 2xoff .
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33586
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: OI - měněny destičky - problem !!
no konečně se o tomto problému hovořímessam píše:zdravím , prosim vás , měnil jsem destičky pouze na předku , po namontování nových ,pedál se propadá až dolů , ne hned ale do 5sekund , po našlapání trochu brzdí . Kde muže být problém prosim?

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33586
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
NĚCO PODOBNÝHO JSME ŘEŠILI TADYK http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... va+++brzda
A pak někdo psal,že rozjezd na snehu/šotolině-brzda a pořát dokola a pak to zmizne.Což je pravda z vlastní skušenosti.Jestli to neradil Miloš,nevim.
A pak někdo psal,že rozjezd na snehu/šotolině-brzda a pořát dokola a pak to zmizne.Což je pravda z vlastní skušenosti.Jestli to neradil Miloš,nevim.
GIV 1,9TDI 74kw AXR/var, EGR OFF, MAF OFF 110KW 150PS 330NM, JEDN.+HDS
Měl jsem úplně to stejný problém, po výměně desek pedál pomalu klesal až nazem. Určitě to není hlavním brzdovým válcem. Někdo mě tehdy radil že když jsou ty desky hodně sjety a vracíš prasátko zpátky, tak abych povolil odvzdušňovák jinak se ta kapalina vrací přes hydraulickou jednotku ABS kde se údajně přetočí nějaká gumička tím jak jde kapalina opačným směrem. Určitě ti pomůže normálně se rozjet a prudčejic zabrzdit a to cca 15x zopakuj a ucítíš že se to zlepšuje. Taky jsem měl blbej pocit se rozjet s autem u kterýho jde pedál na zem, ale i když to šlo až na zem tak to vždycky celkem solidně zastavilo a po 5km trase brzda plyn se to začalo zlepšovat.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33586
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
mamlas a kdo ti to poradil,Mamlas píše:Měl jsem úplně to stejný problém, po výměně desek pedál pomalu klesal až nazem. Určitě to není hlavním brzdovým válcem. Někdo mě tehdy radil že když jsou ty desky hodně sjety a vracíš prasátko zpátky, tak abych povolil odvzdušňovák jinak se ta kapalina vrací přes hydraulickou jednotku ABS kde se údajně přetočí nějaká gumička tím jak jde kapalina opačným směrem. Určitě ti pomůže normálně se rozjet a prudčejic zabrzdit a to cca 15x zopakuj a ucítíš že se to zlepšuje. Taky jsem měl blbej pocit se rozjet s autem u kterýho jde pedál na zem, ale i když to šlo až na zem tak to vždycky celkem solidně zastavilo a po 5km trase brzda plyn se to začalo zlepšovat.
o těch gumičkách že se převrátí to vypustí tak internetový teoretik, žádná gumička se nepřevrátí,
já jen hledám proč ten efekt vznikne proč se ten pedál propadá,
řešení o kterím jsi napsal znám už možná deset let, nejhorší výmrd co jsem zanamenal tak jsem zaškrtil hadičky a zatlačil pes odvzdušnováky,
nastartuju a pedál šel pomalu k podlaze to byly síla na mé vědění,
zatím jsem tento efekt logicky ani nijak nepokořil jen jezdit a nářez

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33586
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Petráš píše:Dá se taky brzdit levou nohou při jízdě ale některý auta při brždění odstavují motor. Každopádně to je zajímavá podívaná ale funguje to.
Já to Milošovi taky nevěřil něž jsem to vyzkoušel
tak každé auto má decelerací že odstaví motor a taky už nevím režim aby ti motor na ledě nechcípl, že to režim volnoběh prostě nenakrmí,
Miloši ani ja to nechapu, dělaj to jen Škodovky, nejvic od roku 2000, s předkem tak problm nikdy moc nebyl, nejvic je problemu ze zadkem. Prolijes litry brzovky natocis to, podržis na brzdě a pomalu jde k podlaze. Nejzajimavější ze všeho je a zahada největší je to, že když sem menil na novej Octě, ktera mela 50000km a nikdo desticky nemenil, sam sem to před vymenou projel jak to funguje, kdy pedál byl tvrdý a mohl si na nej šlapat a bejčit jak si chtel , tak k podlaze nešel.slovacek.milos píše:mamlas a kdo ti to poradil,Mamlas píše:Měl jsem úplně to stejný problém, po výměně desek pedál pomalu klesal až nazem. Určitě to není hlavním brzdovým válcem. Někdo mě tehdy radil že když jsou ty desky hodně sjety a vracíš prasátko zpátky, tak abych povolil odvzdušňovák jinak se ta kapalina vrací přes hydraulickou jednotku ABS kde se údajně přetočí nějaká gumička tím jak jde kapalina opačným směrem. Určitě ti pomůže normálně se rozjet a prudčejic zabrzdit a to cca 15x zopakuj a ucítíš že se to zlepšuje. Taky jsem měl blbej pocit se rozjet s autem u kterýho jde pedál na zem, ale i když to šlo až na zem tak to vždycky celkem solidně zastavilo a po 5km trase brzda plyn se to začalo zlepšovat.
o těch gumičkách že se převrátí to vypustí tak internetový teoretik, žádná gumička se nepřevrátí,
já jen hledám proč ten efekt vznikne proč se ten pedál propadá,
řešení o kterím jsi napsal znám už možná deset let, nejhorší výmrd co jsem zanamenal tak jsem zaškrtil hadičky a zatlačil pes odvzdušnováky,
nastartuju a pedál šel pomalu k podlaze to byly síla na mé vědění,
zatím jsem tento efekt logicky ani nijak nepokořil jen jezdit a nářez
miloš


Na předku se mi to stane tak na 1 s 10 aut, na zadku je problem vždy, pomaha to, když mas otevřenej odvzdusnovak, na předek to efekt nemá žadnej. To že to pada k podlaze po vymene desek v zadu je normalní, prostě se zavzdušní samostav ve třmenu. Na to mam recept, se kterým to vyléčím vždy s uspěchem.
Spočivá vtom, pořadně to probrzdit, až bude tlouct ABS, pote to s natočením motorem znovu odvzdušnit, takto to udelat aspon třikrat.
Napadá mě, že to dělá jednotka ABS. Konkrétně akumulátor tlaku a ventil, který k němu má otevírat. Zřejmě se mu nelíbí zpětný tok kapaliny při zatláčení pístku, ten tam nějaký vznikne, i když máš otevřený odvzušňovák.
Tudíž asi zaškrtit hadici a přes odvzdušňovák nechat vytéct kapalinu vytlačenou pístem... Nebo po výměně spustit v akčních členech test pumpy ABS, aby se systém natlakoval...
Tudíž asi zaškrtit hadici a přes odvzdušňovák nechat vytéct kapalinu vytlačenou pístem... Nebo po výměně spustit v akčních členech test pumpy ABS, aby se systém natlakoval...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33586
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Na jednej Octě to přestalo po vymene jednotky ABS, ty 2001 maj ABS Mark 60, je ktomu udajně přiřazenej odlišný posilovač, ikdyž osobně na oko vypadaj stejně. Když se brzdí tak upravuje tlak u vseh kol , hlavně na přední a zadní nápravě, na principu EBV ale na obou napravah. Aspon tak to bylo vysvětleno na školení. Tenkrat to nedelalo tlak ani po vyvovalaní Vagem netesnil vypoustecí ventil a teklo to zpět. Ta kostka odejde vzacně. Nejvic s koncernu na to trpej T4,a to i ty co ABS nemaj,tam taky chodí pedal k podlaze a valcu tam mužes mít třeba 5 novejh.dhfool píše:Napadá mě, že to dělá jednotka ABS. Konkrétně akumulátor tlaku a ventil, který k němu má otevírat. Zřejmě se mu nelíbí zpětný tok kapaliny při zatláčení pístku, ten tam nějaký vznikne, i když máš otevřený odvzušňovák.
Tudíž asi zaškrtit hadici a přes odvzdušňovák nechat vytéct kapalinu vytlačenou pístem... Nebo po výměně spustit v akčních členech test pumpy ABS, aby se systém natlakoval...

Naposledy upravil(a) Zdeněk M dne 28 úno 2011, 22:27, celkem upraveno 1 x.
O pár příspěvků víš píše Milouš uškrtil hadice,povolený odvzdušňováky a he pedál na podlaze

Napadá mě, že to dělá jednotka ABS. Konkrétně akumulátor tlaku a ventil, který k němu má otevírat. Zřejmě se mu nelíbí zpětný tok kapaliny při zatláčení pístku, ten tam nějaký vznikne, i když máš otevřený odvzušňovák.
Tudíž asi zaškrtit hadici a přes odvzdušňovák nechat vytéct kapalinu vytlačenou pístem... Nebo po výměně spustit v akčních členech test pumpy ABS, aby se systém natlakoval...
Naposledy upravil(a) picus16 dne 28 úno 2011, 21:45, celkem upraveno 1 x.
picus jako Píčus