
VW Passat 2.0TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat 2.0TDI PD
Zdravim chlapy, chci se zeptat na passat rok 2006 2.0TDI 103kw 16V motor BKP... jaké jsou tam problémy? je to poruchový motor? popř.čemu se vyvarovat a nebo jak bych se neměl k tomu chovat a co chip motoru? Mám možnost to koupit, je to manuální řazení. Má poctivých 106tis km...ale je tam i chip. Předem díky za odpovědi 

Seat Leon 1.9 TDI 81Kw AHF
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
Tak auto parkuji doma v garáži 
Humel: Když bude pohon vyvažováků řetězem,tak to znamená pro mě co?(průser)??
Jinak to má ještě webasto a prý to funguje když jen běží motor,může te mi to trošku vysvětlit princip,abych poznal opravdu zda to funguje. To se samo nezapne? Jinak to nemá tempomat,dá se to dodělat jak na passatu B 5,5? (páčka blinkru)...moc o těchto autech nevím,tak se nezlobte za takové otázky

Humel: Když bude pohon vyvažováků řetězem,tak to znamená pro mě co?(průser)??
Jinak to má ještě webasto a prý to funguje když jen běží motor,může te mi to trošku vysvětlit princip,abych poznal opravdu zda to funguje. To se samo nezapne? Jinak to nemá tempomat,dá se to dodělat jak na passatu B 5,5? (páčka blinkru)...moc o těchto autech nevím,tak se nezlobte za takové otázky

Seat Leon 1.9 TDI 81Kw AHF
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
no jestli je tam řetěz, tak počítej, že tě čeká výměna na ozubený kola, jen materiál stojí okolo 30000,-, to Webasto pokud je origo by mělo jet jako nezávislý, pokud ne a vyhazuje chybu přehřátí, bývá nejčastěji ko čerpadlo vody, mám pocit, že B6 nemá tempomat jak O2 v páčce blinkrů, ale jako zvlášť páčku, ale podle mě by měl jít dodělat i tento
Tempomat to má zvlášt, myslim že se musí měnit kvůli tomu i podvolantovka. Vyhledávané auto to možná je, ale spíš že ti z něj vyberou navigaci, celé se téměř se nekrade, rozhodně mín než jakákoliv oktávka nebo starý passaty, protože má imo v komfortu a téměř nikdo s tim neumí odjet
BKP má siemens vstřikovače které nejsou úplně nejspolehlivější, nicméně už je někdo repasuje za cekem slušnou cenu, takže už to není takový strašák, aspon to nemá DPF. Vyvažováky jsou taky problém, od m.r.2007 jsou hnané ozubenýma kolama což je lepší, poznáš to podle toho že ve vinku je sedmička wvwzzz3cz7

Pri tých 2,0 je takmer isté, že pokiaľ tam máš siemensy vstreky, tak ti niektorý po čase odíde, alebo aj ďalšie. Ja mám najazdených 200000km a zatiaľ mi pred polrokom odišiel jeden. Cena cez inzerát 470 € za kus. Často aj odchádza palivové čerpadlo, ale to nieje až taká položka. S tou ručnou brzdou som zatiaľ problém nemal. Na spotrebu nepozerám, ale pod 6,0 to nebude...Inak spokojnosť...
Ručka je téměř vždy problém tlačítka(nové 600kč, už prý lepší a neodejde)
čerpadlo do nádrže je to samé co u 1.9 nebo 2.0TDI 8v, takže to si prostě nevybereš, ale dá se sehnat nové pod 2000CZK, vstřiky repasuje jeden místní člen za cca 3000kč kus. Spíš je problém u těch vstřiků že když ti nějaký odejde tak jednotka zabrání nastartování, což v praxi znamená odtah. Kdyžto s boschem dojedeš na tři válce.
čerpadlo do nádrže je to samé co u 1.9 nebo 2.0TDI 8v, takže to si prostě nevybereš, ale dá se sehnat nové pod 2000CZK, vstřiky repasuje jeden místní člen za cca 3000kč kus. Spíš je problém u těch vstřiků že když ti nějaký odejde tak jednotka zabrání nastartování, což v praxi znamená odtah. Kdyžto s boschem dojedeš na tři válce.
Tak díky za informace, aspoň jsem o něco znalejší
JInak se právě bojím toho,že je to chipnute,zda to nebude robit nějakou paseku.
Jirka: Kde se dá sehnat ten spínač na ruč.brzdu za 600? Tam ten je už trochu vydřítý,tak to vypadá škaredě.

Jirka: Kde se dá sehnat ten spínač na ruč.brzdu za 600? Tam ten je už trochu vydřítý,tak to vypadá škaredě.
Seat Leon 1.9 TDI 81Kw AHF
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
Koupis to ve VW servisu. Ze zacatku mely passaty (3C) dost veci pogumovanych a docela na to trpely.. Uz jsem menil prepinac svetel, madla u dveri atd.. Novejsi uz pak mely jen plast..Pavel7 píše:Tak díky za informace, aspoň jsem o něco znalejšíJInak se právě bojím toho,že je to chipnute,zda to nebude robit nějakou paseku.
Jirka: Kde se dá sehnat ten spínač na ruč.brzdu za 600? Tam ten je už trochu vydřítý,tak to vypadá škaredě.
Presne tak, auto zhasne a koniecJirka. píše:Ručka je téměř vždy problém tlačítka(nové 600kč, už prý lepší a neodejde)
čerpadlo do nádrže je to samé co u 1.9 nebo 2.0TDI 8v, takže to si prostě nevybereš, ale dá se sehnat nové pod 2000CZK, vstřiky repasuje jeden místní člen za cca 3000kč kus. Spíš je problém u těch vstřiků že když ti nějaký odejde tak jednotka zabrání nastartování, což v praxi znamená odtah. Kdyžto s boschem dojedeš na tři válce.

Takže se nedá vyvarovat nějak tomu,aby došlo k poškození? A při kolika km se to stává,že to odende do věčných lovišť?? Je to trochu nějak vysledované? Jinak dík za infoHuml píše:no jestli je tam řetěz, tak počítej, že tě čeká výměna na ozubený kola, jen materiál stojí okolo 30000,-, to Webasto pokud je origo by mělo jet jako nezávislý, pokud ne a vyhazuje chybu přehřátí, bývá nejčastěji ko čerpadlo vody, mám pocit, že B6 nemá tempomat jak O2 v páčce blinkrů, ale jako zvlášť páčku, ale podle mě by měl jít dodělat i tento

Seat Leon 1.9 TDI 81Kw AHF
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL