VW Passat 2.0TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pavel7
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 06 kvě 2010, 20:13
Odpovědi: 0

VW Passat 2.0TDI PD

Příspěvek od Pavel7 »

Zdravim chlapy, chci se zeptat na passat rok 2006 2.0TDI 103kw 16V motor BKP... jaké jsou tam problémy? je to poruchový motor? popř.čemu se vyvarovat a nebo jak bych se neměl k tomu chovat a co chip motoru? Mám možnost to koupit, je to manuální řazení. Má poctivých 106tis km...ale je tam i chip. Předem díky za odpovědi :)
Seat Leon 1.9 TDI 81Kw AHF
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
codll
Přispěvovatel
Příspěvky: 873
Registrován: 07 pro 2008, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Beroun

Příspěvek od codll »

zacal bych asi nejdrive kde to budes parkovat dost vyhledavane auto
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

asi bych si nejdřív zjistil podle VINu jestli je tam pohon vyvažováků řetězem nebo už ozubenými koly, jinak největší bolestí jsou asi Siemens vstřikovače, jeho umřití těžko ovlivníš, jinak je to bez DPF což je asi plus
Pavel7
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 06 kvě 2010, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel7 »

Tak auto parkuji doma v garáži :)

Humel: Když bude pohon vyvažováků řetězem,tak to znamená pro mě co?(průser)??
Jinak to má ještě webasto a prý to funguje když jen běží motor,může te mi to trošku vysvětlit princip,abych poznal opravdu zda to funguje. To se samo nezapne? Jinak to nemá tempomat,dá se to dodělat jak na passatu B 5,5? (páčka blinkru)...moc o těchto autech nevím,tak se nezlobte za takové otázky :D
Seat Leon 1.9 TDI 81Kw AHF
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

no jestli je tam řetěz, tak počítej, že tě čeká výměna na ozubený kola, jen materiál stojí okolo 30000,-, to Webasto pokud je origo by mělo jet jako nezávislý, pokud ne a vyhazuje chybu přehřátí, bývá nejčastěji ko čerpadlo vody, mám pocit, že B6 nemá tempomat jak O2 v páčce blinkrů, ale jako zvlášť páčku, ale podle mě by měl jít dodělat i tento
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2063
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Tempomat to má zvlášt, myslim že se musí měnit kvůli tomu i podvolantovka. Vyhledávané auto to možná je, ale spíš že ti z něj vyberou navigaci, celé se téměř se nekrade, rozhodně mín než jakákoliv oktávka nebo starý passaty, protože má imo v komfortu a téměř nikdo s tim neumí odjet :) BKP má siemens vstřikovače které nejsou úplně nejspolehlivější, nicméně už je někdo repasuje za cekem slušnou cenu, takže už to není takový strašák, aspon to nemá DPF. Vyvažováky jsou taky problém, od m.r.2007 jsou hnané ozubenýma kolama což je lepší, poznáš to podle toho že ve vinku je sedmička wvwzzz3cz7
sliva1
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 13 říj 2008, 20:40
Odpovědi: 0
Bydliště: okr semily

Příspěvek od sliva1 »

mel jsem passata BKP, 2007, odesel mi tam vstrik na 180000km (hm) zlobila i ta el. rucni brzda...ale jinak to bylo pekny svezeni :-) ale pod 6l jsem se nedostal (crazy)
dinko181
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 22 lis 2009, 14:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od dinko181 »

Pri tých 2,0 je takmer isté, že pokiaľ tam máš siemensy vstreky, tak ti niektorý po čase odíde, alebo aj ďalšie. Ja mám najazdených 200000km a zatiaľ mi pred polrokom odišiel jeden. Cena cez inzerát 470 € za kus. Často aj odchádza palivové čerpadlo, ale to nieje až taká položka. S tou ručnou brzdou som zatiaľ problém nemal. Na spotrebu nepozerám, ale pod 6,0 to nebude...Inak spokojnosť...
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 2063
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Ručka je téměř vždy problém tlačítka(nové 600kč, už prý lepší a neodejde)
čerpadlo do nádrže je to samé co u 1.9 nebo 2.0TDI 8v, takže to si prostě nevybereš, ale dá se sehnat nové pod 2000CZK, vstřiky repasuje jeden místní člen za cca 3000kč kus. Spíš je problém u těch vstřiků že když ti nějaký odejde tak jednotka zabrání nastartování, což v praxi znamená odtah. Kdyžto s boschem dojedeš na tři válce.
Ashley
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 19 zář 2008, 21:41
Odpovědi: 0
Bydliště: nr

Příspěvek od Ashley »

Neviete aky typ vstrekovacov ma 2.0 AZV (2003)?
FI MPi (ame)
FIII HTP (cgpb)
O3 TSI (dada)
Pavel7
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 06 kvě 2010, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel7 »

Tak díky za informace, aspoň jsem o něco znalejší :) JInak se právě bojím toho,že je to chipnute,zda to nebude robit nějakou paseku.

Jirka: Kde se dá sehnat ten spínač na ruč.brzdu za 600? Tam ten je už trochu vydřítý,tak to vypadá škaredě.
Seat Leon 1.9 TDI 81Kw AHF
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Ashley píše:Neviete aky typ vstrekovacov ma 2.0 AZV (2003)?
Bosch
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 01 pro 2009, 07:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od marhan »

Pavel7 píše:Tak díky za informace, aspoň jsem o něco znalejší :) JInak se právě bojím toho,že je to chipnute,zda to nebude robit nějakou paseku.

Jirka: Kde se dá sehnat ten spínač na ruč.brzdu za 600? Tam ten je už trochu vydřítý,tak to vypadá škaredě.
Koupis to ve VW servisu. Ze zacatku mely passaty (3C) dost veci pogumovanych a docela na to trpely.. Uz jsem menil prepinac svetel, madla u dveri atd.. Novejsi uz pak mely jen plast..
dinko181
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 22 lis 2009, 14:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od dinko181 »

Jirka. píše:Ručka je téměř vždy problém tlačítka(nové 600kč, už prý lepší a neodejde)
čerpadlo do nádrže je to samé co u 1.9 nebo 2.0TDI 8v, takže to si prostě nevybereš, ale dá se sehnat nové pod 2000CZK, vstřiky repasuje jeden místní člen za cca 3000kč kus. Spíš je problém u těch vstřiků že když ti nějaký odejde tak jednotka zabrání nastartování, což v praxi znamená odtah. Kdyžto s boschem dojedeš na tři válce.
Presne tak, auto zhasne a koniec (wallbash)
Pavel7
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 06 kvě 2010, 20:13
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pavel7 »

Huml píše:no jestli je tam řetěz, tak počítej, že tě čeká výměna na ozubený kola, jen materiál stojí okolo 30000,-, to Webasto pokud je origo by mělo jet jako nezávislý, pokud ne a vyhazuje chybu přehřátí, bývá nejčastěji ko čerpadlo vody, mám pocit, že B6 nemá tempomat jak O2 v páčce blinkrů, ale jako zvlášť páčku, ale podle mě by měl jít dodělat i tento
Takže se nedá vyvarovat nějak tomu,aby došlo k poškození? A při kolika km se to stává,že to odende do věčných lovišť?? Je to trochu nějak vysledované? Jinak dík za info ;)
Seat Leon 1.9 TDI 81Kw AHF
Passat 2.0 TDI PD 103Kw BKP
Seat Leon Top Sport 1.9TDI 110kw ARL
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“