Okina 1.9 tdi 81kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
medvidek13
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 dub 2009, 13:35
Odpovědi: 0

Okina 1.9 tdi 81kw

Příspěvek od medvidek13 »

Potřeboval bych radu:
Nastartuju studený motor -naskočí bezproblému,ale začne se jakoby "hádat" asi tak 1-2 min houpe volnoběh,ani to nekouří černě... a pak najednou vše ok.Teplý motor naskoči bez problému,auto jede bez problemu výkon stejnej,nekouří....??

dělali mě čerpadlo,namontoval sem ho,rozvody sou oki nastavený absolutně přesně ,diagnostika nic neukázala (wallbash)

netuší někdo kde by mohla být zrada???
THX
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10321
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Žhaviče?
Jehly?
Komprese?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

a proč se dělalo čerpadlo?
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
medvidek13
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 dub 2009, 13:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od medvidek13 »

Ren'as píše:a proč se dělalo čerpadlo?
udajně nějaký ventil -padala nafta ,dělalo to bubliny nešlo nastartovat hned chcípalo...dělaly to v diesel servisu

fitry,žhaviče vše nové cca 2000km

Mě zaráží že se to po chvilce chytne ???
Prošel sem všechny hadičky co sem našel-vše ok,už propadám depce hodim to ze skály (wallbash)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10321
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Co těsnost EGRu?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
medvidek13
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 dub 2009, 13:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od medvidek13 »

Marek77 píše:Co těsnost EGRu?
to sem neskoušel -zkusím zítra ,ale nedávno sem ho čistil-potom auto normálně jezdilo
jinak vstřiky sem nechal kontrolovat když mi vyndaly to čerpadlo udajně OK
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

medvidek13 píše:
Ren'as píše:a proč se dělalo čerpadlo?
udajně nějaký ventil -padala nafta ,dělalo to bubliny nešlo nastartovat hned chcípalo...dělaly to v diesel servisu

fitry,žhaviče vše nové cca 2000km

Mě zaráží že se to po chvilce chytne ???
Prošel sem všechny hadičky co sem našel-vše ok,už propadám depce hodim to ze skály (wallbash)
Dej si mezi čerpadlo a palivový filtr pruhlednou hadici,pojezdi a druhý ráno sleduj bublinky. 1-2 min, to nevypadá na žhavičky ani tlaky ale na padající naftu. Ještě koukní na gumky v palivovém filtru dost lidí to podcenuje.
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
medvidek13
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 13 dub 2009, 13:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od medvidek13 »

Ren'as píše:
medvidek13 píše:
Ren'as píše:a proč se dělalo čerpadlo?
udajně nějaký ventil -padala nafta ,dělalo to bubliny nešlo nastartovat hned chcípalo...dělaly to v diesel servisu

fitry,žhaviče vše nové cca 2000km

Mě zaráží že se to po chvilce chytne ???
Prošel sem všechny hadičky co sem našel-vše ok,už propadám depce hodim to ze skály (wallbash)
Dej si mezi čerpadlo a palivový filtr pruhlednou hadici,pojezdi a druhý ráno sleduj bublinky. 1-2 min, to nevypadá na žhavičky ani tlaky ale na padající naftu. Ještě koukní na gumky v palivovém filtru dost lidí to podcenuje.
gumky sou nový -byly vyměněný s filtrem
proto dělaly to čerpadlo ,dělalo bublinky dokonče až pěnu a padala nafta
za pokus nic nedám -hadicu pruhlednou mám :)
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

Někdy se mužou i v disel servise seknout
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

medvidek13 píše:
Ren'as píše:a proč se dělalo čerpadlo?
udajně nějaký ventil -padala nafta ,dělalo to bubliny nešlo nastartovat hned chcípalo...dělaly to v diesel servisu

fitry,žhaviče vše nové cca 2000km

Mě zaráží že se to po chvilce chytne ???
Prošel sem všechny hadičky co sem našel-vše ok,už propadám depce hodim to ze skály (wallbash)
s tím mám problem už 2.5 roku, nastartuju, 2 sec. motor běží a chcípne to třeba 10x zasebou udělá to třeba 2x za den že nemohu nastartovat nebo taky jednou za měsíc, ale čerpadlem to není, hadice jsem přešel několikrát, 2x jsem je měnil a pořád to dělá, byli tam už 3 čerpadla, teď je tam jinej motor zase jiný čerpadlo, jiná jednotka a dělá to taky. na studený motor mi to trochu houpne taky, ale vše je ok, žhavičky, komprese, vstřiky, vše jsem dělal
Naposledy upravil(a) Golf-GT dne 11 bře 2011, 15:28, celkem upraveno 1 x.
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Pada nafta zpetny ventily na privod a na vracecku a bude to ok.
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

milda.svo píše:Pada nafta zpetny ventily na privod a na vracecku a bude to ok.
kde najdu ty ventily :o tam nic takovýho není :D
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
milda.svo
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 12 led 2010, 18:05
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od milda.svo »

Golf-GT píše:
milda.svo píše:Pada nafta zpetny ventily na privod a na vracecku a bude to ok.
kde najdu ty ventily :o tam nic takovýho není :D
Ty ventily tam nejsou musis je koupit a dat je na hadici privodu nafty a na vracecku nafty je to nejlevnejsi reseni. Jinak je ventil na cerpadle je to v tom sroubu vracecky ale stoji 2000 (LOL)
Octavia combi 1,9 TDI 66kw motor ALH
Golf-GT
Přispěvovatel
Příspěvky: 479
Registrován: 07 pro 2009, 19:43
Odpovědi: 0

Příspěvek od Golf-GT »

milda.svo píše:
Golf-GT píše:
milda.svo píše:Pada nafta zpetny ventily na privod a na vracecku a bude to ok.
kde najdu ty ventily :o tam nic takovýho není :D
Ty ventily tam nejsou musis je koupit a dat je na hadici privodu nafty a na vracecku nafty je to nejlevnejsi reseni. Jinak je ventil na cerpadle je to v tom sroubu vracecky ale stoji 2000 (LOL)
jo taaak, no to tam dávat nebudu, včera jsem to ještě jednbou poladil, hdice jsem ozkoušel tlakem, vše dobrý, tak jsem je ve spojích zalepil ještě silikonem tak uvidíme, zatím se to zdá být dobrý, žádný bubliny už do čerpadla nešly, tak snad je to ok
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW? (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“