Logy - kontrola a hodnocení

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fakrop
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 20 říj 2010, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Prajzsko

Příspěvek od fakrop »

Zdar chlapi, prosím mrkněte mi na log, kde může být nějaký problém:
http://leteckaposta.cz/223674287

Řeším to už tady: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=131&t=170884
a tady taky: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=68196

Díky předem za ochotu
:)
VW Passat 3C5 1,9 TDi 77kW BLS
loposino
Nováček
Příspěvky: 18
Registrován: 02 pro 2007, 19:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra,Slovakia

Netaha

Příspěvek od loposino »

Mozte sa mi pozret na log. Audi A4 1,9TDI 96kW 2002 AVF.
Podtlakove hadicky vymenene aj N75 novy egr vycisteny.Dik

http://leteckaposta.cz/976315711
LeeBa
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 06 pro 2010, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od LeeBa »

muzete mi na to nekdo PLS mrknout .. moc moc dekuju...
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=72054
fakrop
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 20 říj 2010, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Prajzsko

Příspěvek od fakrop »

Tak po delší době je můj problém s cukáním vyřešen, příčinou všeho bylo vadné turbo, které dávalo větší tlak v nižších otáčkách, které nepobíral motor, docházelo k špatnému spalování - cukání a klepání, což si zřejmě sebou poté díky kouření vzalo DPF filtr. DPF bylo úplně nas...ky. Původní příčina u mně možná z prvopočátku byl nějaký "šikovný" tuner, který v kombinaci s chipem možná vrtal i do toho turba... Ale jsem opět pojízdný bez nějakých problémů a doufám, že to tak dlouho zůstane
:-)

Tímto bych chtěl poděkovat hlavně HUMLovi, že vzdálenou radou jednak správně diagnostikoval problém, ale hlavně ochotně poradil a pomohl. VELKÝ DÍK :)
VW Passat 3C5 1,9 TDi 77kW BLS
carda
Přispěvovatel
Příspěvky: 146
Registrován: 28 lis 2006, 21:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Vítkov

Příspěvek od carda »

Ahoj kluci ,muže prosím na ten log někdo kouknout.http://leteckaposta.cz/767778574 Je to Ol 81kw
vypadá ta podle mně na váhu a turbo
Díky moc za radu
picus16
Přispěvovatel
Příspěvky: 454
Registrován: 08 úno 2009, 17:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od picus16 »

Co to ,asi budem vařit čaj
Ciza2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 04 úno 2011, 07:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ciza2 »

Zdravim Panove,

velka prosba, udelal sem si prvni log z mojeho auta a mel bych na vas velkou prosbu, mohl by ste mi ho nekdo shlednout a rict jestli je vse v poradku nebo jestli tam vidite nejakej problem. Auto ma po chipu udajne 100kw ale kdyz ho srovnam s firemni octavou 103kw origo, tak je to nebe a dudy, coz sem necekal. Takze hledam kde by mohl bejt problem. Treba je problem v tom ze to ma v zakladu jenom 77kw a proste at dam jakej chcu chip tak to lip nepojede a nebo ten chip stoji za ho... a nebo je neco spatne. Dekuji moc predem.

http://leteckaposta.cz/947081853
Octavia II 1.9 tdi PD 77kw
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Ciza2 píše:Zdravim Panove,

velka prosba, udelal sem si prvni log z mojeho auta a mel bych na vas velkou prosbu, mohl by ste mi ho nekdo shlednout a rict jestli je vse v poradku nebo jestli tam vidite nejakej problem. Auto ma po chipu udajne 100kw ale kdyz ho srovnam s firemni octavou 103kw origo, tak je to nebe a dudy, coz sem necekal. Takze hledam kde by mohl bejt problem. Treba je problem v tom ze to ma v zakladu jenom 77kw a proste at dam jakej chcu chip tak to lip nepojede a nebo ten chip stoji za ho... a nebo je neco spatne. Dekuji moc predem.

http://leteckaposta.cz/947081853
Len taky maly dotaz kto vas uci robit logy bo to vyzera strasne asi tomu nikto nechape ale zakladom pre odborne posudeny log je to ho aj odborne urobit.Tak asi takto vyhliadneme si dlhu rovinku alebo tiahly dlhsi rovny kopec.A ked mame vsetko prichystane zaradime bud 3 alebo 4 prevodovy stupen a CCa od 1300 ot. dame plynovy pedal na podlahu pricom hned zapneme Logovanie a drzime plny plyn az do CCa 4000 ot. potom Logovanie ukoncime - toto je Log.Prajem vela uspechov ;)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Ciza2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 04 úno 2011, 07:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ciza2 »

No ucim se to tak nejako sam dle diskuzi a tento log sem delal v dlouhem tahlem kopci, problem je ze kdyz jedu sam tak mam trocha problem s tim kdy zapnout logovani, tak jsem to udelal tak, ze jsem ho zapnul pri zastavenem aute a logoval jsem cely prubeh od rozjedzu az k zastaveni a sem sem dal jen vyřez, jedine co si neuvedomuji uplne na 100% jestli jsem mel plyn na podlahu. Aleeee :) udělam novy dle instrukci a vemu si nekoho k sobe pro sichr at to nemusim ovladat sam. Děkuji za ponaučeni dam si na to pozor. predpokladam ze z tohoto jste moc nevyčetli.
Octavia II 1.9 tdi PD 77kw
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Verim,ze dalsi Log bude ovela lepsi a velmi rad si ho mrknem a aj posudim a pokusim sa poradit a aj si myslim,ze aj iny clenovia sa radi vyjadria ked to bude dobre urobene a poradia :)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Ciza2
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 04 úno 2011, 07:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ciza2 »

Dik moc, budu rad za kazdou radu, protoze mi pripadne ze ta vaha by nemela padat tak jak pada po vytoceni na urcity otacky i podle toho grafu me jako likovy prijde ze to neni zrovna koser, podle hodnot a gravu kterej je referencni by mela vaha vyletet nahoru a pak se drzet dokud rostou otacky a moje vaha podle toho logu vyleti pak kus spadne a pak je jak na horske draze a dokonce pak padne niz nez je referencni hodnota, tak si myslim ze nekde bude pruser.

Jo jeste sem opomel napsat, vcera sem si pridal davku do vstriku, tak aby otacky na volnobeh byli 900ot/min auto sice jede jako z praku ale prijde mi to uz moc a tak sem to po logovani hodil na 850 ot/min a origo byli jeste niz, nemuze to neco udelat s motorem?? Na volnobeh mi totiz lita hodnota vahy vzduchu, neni ustalena ale po chvilce jakoby padne a pak se vrati napr po 3sekundach to spadne a pak se vrati a podle toho reaguji i otacky motoru a auto se zatrese. Dik moc

http://leteckaposta.cz/760391660

Jo jeste popis logu, prvni stoupani otacek je ctverka na plnej plyn a druhej je trojka na plnej plyn. Snad je to uz dobre nalogovany.
Octavia II 1.9 tdi PD 77kw
Pedro77
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 06 úno 2011, 20:16
Odpovědi: 0

Příspěvek od Pedro77 »

Zdravím páni, tak dnes som si aj ja urobil LOG, mám Passat AVF 96kw, 4motion, chip. Všetko sa mi zdá vpohode, VAG nevypisuje žiadne chyby, len pri jemnom pridávaní a uberaní plynu pri cca 2000 ot. cítiť také jemné ubranie, neviem či je to váha vzduchu, EGR (nemám zaslepený a trochu slzí) alebo niečo iné. Prvé logy sú na 4-ke a potom na 3-ke, vďaka za každý postreh.
http://leteckaposta.cz/982626553
dj.mates.
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 06 bře 2011, 11:21
Odpovědi: 0

prosim o kontrolu logu na Octavia, 1.9TDi,81kw

Příspěvek od dj.mates. »

Dobry den, taky mam problem s turbem. Auto pri beznem provozu reaguje normalne (radim do 2500ot) pokud ale predjizdim a vykon nejvice potrebuji, po prejeci 28xx ot. ucitm takzvane nic po nohou. Kdyz raficka otackoveru prejede 2800ot/m, auto stale zabira, ale bez vetsi sily a akcelerace. Pridavam log a moc vas prosim, jestli byste se me na to mohli podivat.

Logoval sem podle navodu:
ve vag - verze 4. zapnute hodnoty:
1, otacky
2, 10 - desitku
3, 11 - jedenactku

http://leteckaposta.cz/679713336


jel sem na 3-rychlostni stupen do tahleho kopce.

jeste poznamka - na grafu vidim, ze turbo pri 28xx, pada uuuplne dolu. To pri jizde neni az zas tak znat, ze by to vylozene nejelo, jen je tam citit nizky pokles vykonu.

Diky!

octavia - 1.9tdi, 81kw, 1999, medelovy rok 2000, najeto: 234tis, remeny, kladky, vodni pumpa, palivovy filtr - vse meneno brezen 2011.

Obrázek
mato28.3
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 05 pro 2009, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od mato28.3 »

cawte možte mi pozrieť tie logy??? neviem ci som to spravil dobre či nie ..jeden je na trojke ,druhy na štvorke...ide o VW boru 85 KW PD 2000 ročnik. nemam žiaden problem ,ale len či je všetko v poriadku...Dakujem

http://www.edisk.sk/sk/stahni/77939/log ... _log_1.jpg[/img]
Libi
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06 bře 2011, 07:19
Odpovědi: 0

prosím,mrkněte se na log

Příspěvek od Libi »

prosím,mrkněte se na log:
http://leteckaposta.cz/820819880

Je to golf ALH 66 kw,ve výpisu závad je 00575-Tlak v sacím potrubí
17-00 regulační diference
Je to něco kolem ventilu N 75?
Pak je tam další závada,ale ta s ím nebude zřejmě souviset:
01117-Signál zatížení pro svorku DF alternátoru
27-00 nesmyslný signál
VW GOLF III VARIANT TDI ALE
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“