žhavičky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ne že to není na škodu..bez toho to přeci nejde...je třeba dodržovat technologickou kázeň...
Jak se vždycky chválím,/že jsem nebyl línej/ když za nějakou dobu povoluji spoje a s úsměvem vezmu klíč a povolím to, protože můj grafit je má osobní zbraň....Šrouby na kolech počínaje a žhavičkami,popřípadě svíčkami konče...

Jak se vždycky chválím,/že jsem nebyl línej/ když za nějakou dobu povoluji spoje a s úsměvem vezmu klíč a povolím to, protože můj grafit je má osobní zbraň....Šrouby na kolech počínaje a žhavičkami,popřípadě svíčkami konče...
nepropadat panice...
Jo, jo
Všechno si pěkně očistit, namazat. To je přesně muj mechanik
Ten si vyplejtvá dva čistící spreje a ani mi je radši nenaúčtuje
Prostě to neumí bez toho, aby bylo všechno tip ťop. Neměl by klidný spaní. Škoda, že takovejch lidí je málo.



Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Viči:Z toho si nic nedělej.Já sice taky zastávám názor nemazat,ale proč tomu tak je netuším a když už ty závity jdou fakt nasucho tak aspoň do něj stříknu měděnýho spreje když stříkám na styčný plochy.Vici píše:no já taky přimáznu závit... sice občas mi někdo sdělí že jsem kokot.. ale já s tím umím žít
A veškerý šroubky na podvozku mažu vazelinou na klouby a jak to jde příště krásně rozdělat.A zatím jsem neměl problém že by se něco povolilo.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Kdo maže ten stojí, kdo namazal, ten jede
Jinak k těm žhavičům...z mé osobní zkušenosti se mi žhaviče povolovaly nejlépe při teplém motoru...kdy na něm už člověk udrží ruku. A pak máznout závit mědí

Jinak k těm žhavičům...z mé osobní zkušenosti se mi žhaviče povolovaly nejlépe při teplém motoru...kdy na něm už člověk udrží ruku. A pak máznout závit mědí

VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead
, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD 
Honda NT 650V Deauville


Honda NT 650V Deauville
Bimbo přečti si, co jsem napsal, maži šrouby kol grafitem,ne grafitovou vazelínou..A cinty o tom, že je lepší zarezlá matka na kole /jak píšou i v hobby manuálech/ než matka volně jdou píší theoretici ze záručních opraven...Nejen kvůli tomu, že rezavá matka/šroub/ jde špatně dotáhnout a vzít na klíč trubku je prasárna o zkreslení správného momentu ani nemluvě..Ale silní hoši, hlavně s utahováky v ruce tam naperou co se točí /hlavně v pneuservisech/ a když to nejde přepnou na čtyřku...Tahle pověra vznikla u nákladních vozů, kdy hoši utahují dokud to nepraská...a při namazání to není slyšet...Ale kola osobního vozu se utahují maximálně křížem/klíčem/ a např. jemný závit u Fiatů každý kulturista snadno zničí a vytáčet rezavý šroub klíčem z výbavy vozu někde ve fujavici je nemožné..Grafit je prostě grafit...
nepropadat panice...


Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Ono se sice píše šrouby kol nemazat, ale fakt je, že u mého auta mám strašné potíže s povolením šroubů kol. Kolo utahnu malou fajfkou jednou rukou a po třech dnech ho povoluju metrovou lešenářskou trubkou, na níž celou svou maličkostí stojím (142 kg !!!). Jak je to možné, nemám zdání, nikdo není schopen mi spolehlivě vysvětlit, proč se to děje. Proto šrouby a hlavně kulovou plochu šroubu mažu Cu800 (měděná pasta) a jde to pak povolit trochu lépe (i když pořád nic moc).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 13 zář 2010, 21:30
- Bydliště: Chomutov
Souhlasím s mazáním šroubů, byť to není dle všech předpisů. Nepřál bych Vám povolovat šrouby na kolech třeba u Chevroletu Captiva (alukola) nebo u Opelu Movano (plech.kola) někde na dálnici. Když to kolo rok nikdo nesundá, pak už opravdu musí přijít na řadu páka jak na náklaďáku
Prostě to zaroste a podobrém nejde dolů. Ale pokud k nám auto jezdilo na prohlídky pravidelně, šrouby byly mazány měďenými sprayi, nebyl nikdy nikde problém.

VW Sharan 1.9TDI 4motion (AUY 85kW) is dead
, now Seat Alhambra 1.9TDI 4motion a Nissan Primera 2.0TD 
Honda NT 650V Deauville


Honda NT 650V Deauville