A4 2,5TDi (Moment motoru nedostupný)

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
danone
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 úno 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

A4 2,5TDi (Moment motoru nedostupný)

Příspěvek od danone »

Zdravím
Na A4 2,5TDi 2002 120kw 6q sa mi vyskytol problém že má motor moc velkú turbodieru +- 4sekundy
ktorá sa prejavuje v celom spektre otáčok. Další problém je že keď idem ustálenou rychlosťou medzi 70 až 90km/h a chcem zrýchliť
tak sa mi na budíkoch rozsvieti kontrolka ESP a auto nemá žiadny výkon. Do 100km/h zrýchluje približne 10s a potom sa vypne kontrolka
a motor v momente začne ťahať ako má.
Na diagnostike som zistil že kontrolka značí chybu : Moment motoru nedostupný
Vedel by mi niekto poradiť prosim?
Ďakujem
jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

kod chyby?
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

paměť závad v motoru, abs, převodovce vypadá jak?
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Možná váha nebo kabeláž k ní. :roll:
Passat 4motion AVF
danone
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 úno 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od danone »

020E Spínač brydových světel
Chyba vedení

4759 CAN-zpráva ŘJ motoru
Moment motoru neplausibilní
To je všetko čo mi to vyhodilo.
danone
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 úno 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od danone »

nikto nič? :?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5053
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Vyměn spínač br.světel,napsalo ti to závadu.Možná k němu jen chyba v kabelech.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

danone píše:020E Spínač brydových světel
Chyba vedení

4759 CAN-zpráva ŘJ motoru
Moment motoru neplausibilní
To je všetko čo mi to vyhodilo.
Jaký diag???
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
danone
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 úno 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od danone »

Neviem či správne rozumiem otázke. Diagnostický prístroj bosch. Pracuje to cez bluetooth s notebookom
danone
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 úno 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od danone »

Váhou vzduchu to neni. Dnes som tam mal zapojenu druhú, a to isté
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

vymen brzdovej spinac pod pedalem ;) jasne ti to tam pise. Kdyz spatne funguje auto nejede a blbne. Pak muzes zkouset dal.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Pokud je spínač zkratlej, tak by nereagovalo první sešlápnutí plynu a druhé už jo, ale zkus ho vyměnit, náhoda je blbec.
Pokud nepomůže,tak udělej log. Někde na trase od váhy do motoru bude chyba (díra, EGR...). Překontroluj si zapojení podtlaků, jestli nemáš třeba přepojený n75, nebo ventil egru. EGR zkus odpojit.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
danone
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 21 úno 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od danone »

Dnes som sa trošku hral s diagnostikou a turbom.
Zdemontoval som tú podtlakovú baňku ktorá reguluje tlak turba a dufal som ze bude zatuhnutý mechanizmus na turbe, ale nič. Hýbe sa krásne.
Potom sa mi podarilo niak natukat v tej diagnostike kolonku Požadovaný plnící tlak a kolonku realny plnící tlak(neviem presne ako sa volala)
Zistil som, že sa tie dve kolonky zhodujú do momentu ked motor proste netahá, ja mám plyn na podlahe Požadovaný plniaci tlak je 2200mbar a realny tlak je cca polovica. realny tlak začne stúpať a akonáhle dosiahne hodnotu požadovaného tlaku (3-4sekundy) tak krásne ťahá.
Už mám objednaný ten spínač tak to snaď bude ním.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Zaslep EGR ventil a zkus to bez něj.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“