A4 2,5TDi (Moment motoru nedostupný)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A4 2,5TDi (Moment motoru nedostupný)
Zdravím
Na A4 2,5TDi 2002 120kw 6q sa mi vyskytol problém že má motor moc velkú turbodieru +- 4sekundy
ktorá sa prejavuje v celom spektre otáčok. Další problém je že keď idem ustálenou rychlosťou medzi 70 až 90km/h a chcem zrýchliť
tak sa mi na budíkoch rozsvieti kontrolka ESP a auto nemá žiadny výkon. Do 100km/h zrýchluje približne 10s a potom sa vypne kontrolka
a motor v momente začne ťahať ako má.
Na diagnostike som zistil že kontrolka značí chybu : Moment motoru nedostupný
Vedel by mi niekto poradiť prosim?
Ďakujem
Na A4 2,5TDi 2002 120kw 6q sa mi vyskytol problém že má motor moc velkú turbodieru +- 4sekundy
ktorá sa prejavuje v celom spektre otáčok. Další problém je že keď idem ustálenou rychlosťou medzi 70 až 90km/h a chcem zrýchliť
tak sa mi na budíkoch rozsvieti kontrolka ESP a auto nemá žiadny výkon. Do 100km/h zrýchluje približne 10s a potom sa vypne kontrolka
a motor v momente začne ťahať ako má.
Na diagnostike som zistil že kontrolka značí chybu : Moment motoru nedostupný
Vedel by mi niekto poradiť prosim?
Ďakujem
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5053
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Pokud je spínač zkratlej, tak by nereagovalo první sešlápnutí plynu a druhé už jo, ale zkus ho vyměnit, náhoda je blbec.
Pokud nepomůže,tak udělej log. Někde na trase od váhy do motoru bude chyba (díra, EGR...). Překontroluj si zapojení podtlaků, jestli nemáš třeba přepojený n75, nebo ventil egru. EGR zkus odpojit.
Pokud nepomůže,tak udělej log. Někde na trase od váhy do motoru bude chyba (díra, EGR...). Překontroluj si zapojení podtlaků, jestli nemáš třeba přepojený n75, nebo ventil egru. EGR zkus odpojit.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Dnes som sa trošku hral s diagnostikou a turbom.
Zdemontoval som tú podtlakovú baňku ktorá reguluje tlak turba a dufal som ze bude zatuhnutý mechanizmus na turbe, ale nič. Hýbe sa krásne.
Potom sa mi podarilo niak natukat v tej diagnostike kolonku Požadovaný plnící tlak a kolonku realny plnící tlak(neviem presne ako sa volala)
Zistil som, že sa tie dve kolonky zhodujú do momentu ked motor proste netahá, ja mám plyn na podlahe Požadovaný plniaci tlak je 2200mbar a realny tlak je cca polovica. realny tlak začne stúpať a akonáhle dosiahne hodnotu požadovaného tlaku (3-4sekundy) tak krásne ťahá.
Už mám objednaný ten spínač tak to snaď bude ním.
Zdemontoval som tú podtlakovú baňku ktorá reguluje tlak turba a dufal som ze bude zatuhnutý mechanizmus na turbe, ale nič. Hýbe sa krásne.
Potom sa mi podarilo niak natukat v tej diagnostike kolonku Požadovaný plnící tlak a kolonku realny plnící tlak(neviem presne ako sa volala)
Zistil som, že sa tie dve kolonky zhodujú do momentu ked motor proste netahá, ja mám plyn na podlahe Požadovaný plniaci tlak je 2200mbar a realny tlak je cca polovica. realny tlak začne stúpať a akonáhle dosiahne hodnotu požadovaného tlaku (3-4sekundy) tak krásne ťahá.
Už mám objednaný ten spínač tak to snaď bude ním.