ciko píše:chcem vas upozornit na aceton!!!
alebo riedidlo c 6000 som daval v pomere jeda ku jednej do nadrze, az kym som nezabudol asi deci tohto roztoku vo flasticke od aditiv do nafty... nechal som to tam teda, a ta flaska uplne zmekla, ako keby sa rotekala... takze neverim ze byt o nedokazalo poskodit nieco v sustave ... pacha nato! bezaromat (s6006) je v pohode, to nic nelepta
ciko co blbneš co to píšeš ty jsi dával aceton v poměru jedna ku jedné
jakože třeba ddvace litrů acetonmu a dvacku nějakého paliva
Stare tema,ale pridam svoji zkusenost.Na jare 2012 jsem za pakatel koupil Fiat Brava 1,9 D jako stavebni posunovadlo za tim ucelem “co vydrzi vydrzi“ do te doby jsem nikdy ropaka nemel.Po chvilce brouzdani na internetu jsem zjistil,ze se do toho da lit ledasco.V te dobe melo auto na tachometru 226000.Takze RO,vyjety motorovy jsem tam lil po hektolitrech.S aute jezdim denne Hnojnik ~ Ostrava + pojizdky.Cca 150 - 250 km.Dnes uz ma natoceno 313000 a porad slape jako hodinky.Ted ji krmim cistou hydraulikou a obcas RO.Jsem asi vyjimka s cerpadlem LUCAS.Jedina oprava byla vymena O-krouzku na hridelce ovladani plynu,ktera vede zvrchu do cerpadla.Cena 5 Ka + hodina prace.Pro jistotu mne jeste jedno cerpadlo lezi v dilne na ponku.Chystam se na vyhrivani nadrze,ta hydraulika je slusna hustarna.Tak at se cerpadlu ulevi.Alternativam zdar.
Ahoj, koukám jako blázen, můžeš prosimtě popsat jaké poměry liješ? Jak jsi to dělal s motorákem a hydraulika je fakt hustá, to ničim neředíš? Přeju spoustu dalších km na alternativy
madmax1200 píše:Stare tema,ale pridam svoji zkusenost.Na jare 2012 jsem za pakatel koupil Fiat Brava 1,9 D jako stavebni posunovadlo za tim ucelem “co vydrzi vydrzi“ do te doby jsem nikdy ropaka nemel.Po chvilce brouzdani na internetu jsem zjistil,ze se do toho da lit ledasco.V te dobe melo auto na tachometru 226000.Takze RO,vyjety motorovy jsem tam lil po hektolitrech.S aute jezdim denne Hnojnik ~ Ostrava + pojizdky.Cca 150 - 250 km.Dnes uz ma natoceno 313000 a porad slape jako hodinky.Ted ji krmim cistou hydraulikou a obcas RO.Jsem asi vyjimka s cerpadlem LUCAS.Jedina oprava byla vymena O-krouzku na hridelce ovladani plynu,ktera vede zvrchu do cerpadla.Cena 5 Ka + hodina prace.Pro jistotu mne jeste jedno cerpadlo lezi v dilne na ponku.Chystam se na vyhrivani nadrze,ta hydraulika je slusna hustarna.Tak at se cerpadlu ulevi.Alternativam zdar.
Ahoj můžeš mi prosím upřesnit ten tip motoru? taky to mám doma, tak abych to zbytečně nešetřil. Tam jsou dva tipy motoru. Jeden co byl ještě v Tipu ten má obsah 1929 ccm a druhý má 1910 ccm a 2 výkonové varianty. Díky.
Pomer asi tak,akce v Albertu RO 25,90 koupim 100 litru po te co ukecam prodavacku,jezdim a jezdim.Tech 100 l mám cca na 14 dni,pak zavola kamos,ze ma pro me 20 litru motoraku,tak to chlejstnu do te repky.Obcas je vypadek od “dodavatelu“,tak tam splichnu za 5tikilo bio z Unicornu.No a taky na topnou uz jsem jezdil a ted uz mesic na hydro.Tomu jsem neveril,tak jsem to pro sichr napichl na zkousku z petky a nechal vrcet nez jsem tim zamarasil nadrz.Kupodivu ok,tak to slo i do nadrze.A tak porad dokola.To jsou moje pomery redeni.
Jo a typ motoru 160A7.000.Brava 1.9 D bez turba.Chystam se na ten ohrev,objevil jsem paradni nerezovou flexibilni pulcoulovou hadici,co pouzivaji vodari.Stocil bych ji alespon dva metry do nadrze a dále vedl asi v medi.Jen nevim,jestli je lepsi tahnout vnitrkem auta nebo pod autem.Pod autem se to v mrazech bude zbytecne ochlazovat ale vnitrkem mám strach,ze od toho pujde hic a v lete bude na chcipnuti.Leda to v parnem lete jednoduse zavrit.
Je to jen o trochu víc co rovná trubka. A větší průměry nejdou zrovna dobře stáčet. Radši si to zkus než to koupíš. A dobře si rozmysli finální tvar. Tak nějak se to nesmí ohýbat vícenásobně. Hrozí prasknutí. Hlavně nedělej ostré úhly, s tím už nehneš. Asi bych doporučil to volně nasoukat do nádrže, a případně ohnout to jen u prostupu. Když se nezadaří, kousek uřízneš a matku si necháš nalisovat znova. Dej to vnitřkem auta, kup si na tu měď kousek izolace a máš to.
Diky moc za odkazy pro inspiraci.Dále budu pokracovat v montaz LPG ventilu na prepinani pro jizdu na naftu (zima).Uvazuju vyuzit na to nadobku pro ostrikovace.Ze bych to měl vepredu hned u cerpadla.Na dalsi mensi nadobku na ostrikovace se misto v motorovem prostoru najde.
madmax1200 píše:Diky moc za odkazy pro inspiraci.Dále budu pokracovat v montaz LPG ventilu na prepinani pro jizdu na naftu (zima).Uvazuju vyuzit na to nadobku pro ostrikovace.Ze bych to měl vepredu hned u cerpadla.Na dalsi mensi nadobku na ostrikovace se misto v motorovem prostoru najde.
jak se bude blížit zima přidávej paliva co netuhnou a budeš jezdit i bez lpg venilu