dlouhý 5ti kvalt do Octávie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
- marko250
- Sběrač informací
- Příspěvky: 46
- Registrován: 12 lis 2010, 11:15
- Bydliště: Darkovičky "néasi"
5° z EWT,EMD,GGU do EAG?
Mám 4x4 EAG 5-kvalt převodovku a zajímá mě delší převod na pětce 3000=140(tacho),po přečtení a hledání jsem jen dospěl k tomu že je nesehnatelná,drahá díky tomu a jiná.Nechci velký skok ,má někdo info co tam mám za poměr(měl by být dle etky 33/46) a co by šlo zaměnit s navýšením?Děkuji.
Už néé-1.9TDi,AGR,2000,4x4off
,104Kw/329Nm,s764+chipTDIfun,EGR-off,EWT-už je pryč,sloužila dobře
taky napisu par poznatku na Boru 81kw AHF+764+VB+chip+EWT
auto uz sem tak koupil, takze nevim jak by jelo s origo prevodovkou...na dalnici je to parada, 160 pri 3100ot na 5 je super...zas na mesto, kde se radi tak 3 nic moc...ohledne spotreby nevim, kdyz budu jezdit prevazne mimo mesto a v klidu, tak se dostanu pravdepodobne pod spotrebu s normalni prevodovkou, naopak ve meste pujde spotreba mirne nahoru...nejhorsi je to kdyz jedete, date za pet a tocite prd, tak automaticky pridate, aby jste "nepodtaceli" motor
auto uz sem tak koupil, takze nevim jak by jelo s origo prevodovkou...na dalnici je to parada, 160 pri 3100ot na 5 je super...zas na mesto, kde se radi tak 3 nic moc...ohledne spotreby nevim, kdyz budu jezdit prevazne mimo mesto a v klidu, tak se dostanu pravdepodobne pod spotrebu s normalni prevodovkou, naopak ve meste pujde spotreba mirne nahoru...nejhorsi je to kdyz jedete, date za pet a tocite prd, tak automaticky pridate, aby jste "nepodtaceli" motor
tiež už dlho uvažujem o dlhej prevodovke. Len mám trochu strach, od kedy mám jednohmotu a puky z TT, je to auto v nízkych otáčkach oveľa hlučnejšie a do kabíny sa prenáša dunenie. Po meste jazdím na 3. a to jazdím tachometrových 60km/h, čo sa predtým dalo na päťke.(viem, že pri tom dostávala dvojhmota) a takisto na 5. pri 90-100 km/h to je s hlukom tiež dosť na hovno, tak sa tej dlhej skrine obávam. a daľšia vec jazdiť po slovensku rýchlejšie ako 130km/h je nebezpečné, hlavne pre peňaženku a vodičák.
tak neviem.
tak neviem.
Naposledy upravil(a) puci dne 26 bře 2011, 07:10, celkem upraveno 1 x.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
myslim si, ze ve tvem pripade by jsi byl zklamany.mas slaby motor na to aby to auto normalne jezdilo.opravdu bych ji nedaval pokud v aute neni alespon 150 ps.jinak predelat prevodovku trva cca 7 hodin prace.unašeče predelas s tvoji puvodni prevodovky,je treba upravit drzak a vymenit zavazi na razeni.Legolas píše:Zdravím, chci se zeptat co všechno bych ještě mohl potřebovat krom samotné převodovky?? Mám O1 AGR r.v. 97
A pak jak dlouho asi trvá tu převodovku namontovat?
Předem díky.
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
myslím, že nebudeš zklamaný. Já mám jenom 764ky bez chipu na serii AGR a s EWT to jezdí úplně v pohodě. Ten výkon na to bohatě stačí. O moc to nezlenivilo oproti seriové převodovce, ba naopak...marena tdi píše:myslim si, ze ve tvem pripade by jsi byl zklamany.mas slaby motor na to aby to auto normalne jezdilo.opravdu bych ji nedaval pokud v aute neni alespon 150 ps.jinak predelat prevodovku trva cca 7 hodin prace.unašeče predelas s tvoji puvodni prevodovky,je treba upravit drzak a vymenit zavazi na razeni.Legolas píše:Zdravím, chci se zeptat co všechno bych ještě mohl potřebovat krom samotné převodovky?? Mám O1 AGR r.v. 97
A pak jak dlouho asi trvá tu převodovku namontovat?
Předem díky.
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
každej z vás asi hodnotí líný auto jinak:) Já jsem zvědavej, co ta převodovku udělá mě na ALH s PP764 stage2 bez softu
mám už EWT převdovku doma asi 3 měsíce, ale stále čekám, co ta moje stará vydrží
vydává o už hodně zvláštní zvuky, ale pořád to řadí 
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Díky a ještě se chci zeptat jak moc jetou převodovku se tam vyplatí dát, mám nabídku na jednu se 150 000 Km a mám strach aby to nebylo už moc...Ferenzzo píše:myslím, že nebudeš zklamaný. Já mám jenom 764ky bez chipu na serii AGR a s EWT to jezdí úplně v pohodě. Ten výkon na to bohatě stačí. O moc to nezlenivilo oproti seriové převodovce, ba naopak...
Octavia r.v 97 - 66Kw, AGR+S502+chip made by TDIFUN, 127ps,331Nm
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
neni to moc.taky jsem kupoval s cca 160 tkm.Legolas píše:Díky a ještě se chci zeptat jak moc jetou převodovku se tam vyplatí dát, mám nabídku na jednu se 150 000 Km a mám strach aby to nebylo už moc...Ferenzzo píše:myslím, že nebudeš zklamaný. Já mám jenom 764ky bez chipu na serii AGR a s EWT to jezdí úplně v pohodě. Ten výkon na to bohatě stačí. O moc to nezlenivilo oproti seriové převodovce, ba naopak...
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps