podakovanie brankárovi 30,G4 prestavba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
red snail
uživatel
Příspěvky: 294
Registrován: 19 srp 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Mosty

Příspěvek od red snail »

bordelvgarazi píše:Na kolik barů jsou Samco a podobní výrobci? Nikde jsem to nedočetl. Děkuji za odpověď. A kdo tlačíte 3 bary? To už pořádnej tlak.
Taky jsem to nikde nezjistil, pouze, že Samco Sport se vyrábí podle ISO 9002:2000 a používá se ve Formuli 1, takže bych se nebál, že tlak 3,2 bar neudrží, to se spíš rozsype něco jiného...
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
bordelvgarazi
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 08 úno 2011, 17:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od bordelvgarazi »

Aha, takže test na 3bary je vlastně blbost, protože takovej tlak stejně nikdo nemá. Pochopil jsem to správně?
kouliocko
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 16 led 2010, 21:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od kouliocko »

no když se nato kolega tady ptá,tak ho asi má,však si na DP a tady to jede peckově
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

bordelvgarazi píše:Na kolik barů jsou Samco a podobní výrobci? Nikde jsem to nedočetl. Děkuji za odpověď. A kdo tlačíte 3 bary? To už pořádnej tlak.
Hadice od DP jsem zkousel na 4 bary - uspesne. Poradny tlak to je, ale jedna se o prevenci. Domnivas se, ze staticke konstrukce jsou take pocitany na odpovidajici zatizeni? Ja z praxe vim, ze vetsinou to delaji tak, ze to tak-nejak spocitaji a pak to z preventivniho hlediska zdvojnasobi ;)
bordelvgarazi píše:Aha, takže test na 3bary je vlastně blbost, protože takovej tlak stejně nikdo nemá. Pochopil jsem to správně?
Blbost to neni, protoze nejsi schopen (za normalnich podminek) suplovat podminky, ktere jsou v tom prostredi (teplota, vliv oleje), takze proto je treba pozadavek mirne predimenzovat.

Dale je treba uvazovat v intencich "spicky", havarie, zmena stavu vlivem pouzivani atd.
kouliocko píše:no když se nato kolega tady ptá,tak ho asi má,však si na DP a tady to jede peckově
Tak, nevim, zda jsi muj kolega, ale budiz to brano jako ze jsi clen na tomto foru, takze: NE, nemam na denni jezdeni tento tlak, nicmene:
1) viz. vyse
2) bezny provoz 2,1 baru
3) ostra verze tlacila i 2,5
4) nebyl by problem v systemu meho twinturba vygenerovat 3 bary (paklize bych ho pomerne lehce predelal na compound namisto sequential system zapojeni) ... ale nevidim na tom nic uzitecneho, protoze jak je znamo ≠ vykon

5) rozlisujeme pojmy absolutni a relativni tlak ;) ... takze pro ulehceni: uvadel jsem tu hodnotu "z budiku", ktery je pri nenastartovanem motoru na hodnote "nula" 8)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Forest píše:
red snail píše:z jakého důvodu si myslíš, že bys nepochodil u intercooler.cz? :?
Skromny dotaz, nejsi nahodou provozovatelem zmineneho obchodu? By me zajimalo - testovali jste ty hadice na vyssi tlak (alespon 3 bary)? Jsem se bavil s par lidmi a udajne jsou ty hadice pomerne dost mekke, ze se nechce verit, ze by to melo nejaky vyssi tlak drzet. U benzinaku, kde se vetsinou netlaci nic vyznamneho bych to chapal ale u TDIcek ... nevim, nevim. Ja jen, aby po tom lidi nesahli a pak nad tim nesplakali :o

Predem dekuji za odpoved.
..ten kit do 200ps uplne staci...na viac by som zhanal nieco ine..je pravda ze tie hadice sa nedaju rovnat so samco-m..ale myslim ze 2bar vydrzia...mne facha uz vyse rok...a spokojnost..stiha to aj v lete pri knedliku.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
red snail
uživatel
Příspěvky: 294
Registrován: 19 srp 2007, 08:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Mosty

Příspěvek od red snail »

brankar30 píše:
Forest píše:
red snail píše:z jakého důvodu si myslíš, že bys nepochodil u intercooler.cz? :?
Skromny dotaz, nejsi nahodou provozovatelem zmineneho obchodu? By me zajimalo - testovali jste ty hadice na vyssi tlak (alespon 3 bary)? Jsem se bavil s par lidmi a udajne jsou ty hadice pomerne dost mekke, ze se nechce verit, ze by to melo nejaky vyssi tlak drzet. U benzinaku, kde se vetsinou netlaci nic vyznamneho bych to chapal ale u TDIcek ... nevim, nevim. Ja jen, aby po tom lidi nesahli a pak nad tim nesplakali :o

Predem dekuji za odpoved.
..ten kit do 200ps uplne staci...na viac by som zhanal nieco ine..je pravda ze tie hadice sa nedaju rovnat so samco-m..ale myslim ze 2bar vydrzia...mne facha uz vyse rok...a spokojnost..stiha to aj v lete pri knedliku.. ;)
Mám pocit, že tady Forest se Ti snaží říct, že všechno od DP je nejlepší a vše ostatní je šunt (rofl)
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
LibangVW
Aktivista
Příspěvky: 1087
Registrován: 11 čer 2008, 18:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Velké Meziříčí

Příspěvek od LibangVW »

ne vsude plati heslo co je drazsi to je lepsi (LOL)
kouliocko
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 16 led 2010, 21:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kladno

Příspěvek od kouliocko »

no nedivím se foreste,že sou lidi neradi,když onich mluvíš,pač když ty se oněkom zmíníš,tak dokážeš nasrat asi každýho,pač u toho máš zbytečný kecy! že sem sem něco psal...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@brankar30: tak do 200 koni staci i serie :D
red snail píše:Mám pocit, že tady Forest se Ti snaží říct, že všechno od DP je nejlepší a vše ostatní je šunt (rofl)
Kasli na pocity, dulezity jsou fakta 8)
LibangVW píše:ne vsude plati heslo co je drazsi to je lepsi (LOL)
Ale neboj, v tomto pripade si mohu byt jist ... nastesti ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Forest píše:@brankar30: tak do 200 koni staci i serie :D
red snail píše:Mám pocit, že tady Forest se Ti snaží říct, že všechno od DP je nejlepší a vše ostatní je šunt (rofl)
Kasli na pocity, dulezity jsou fakta 8)
LibangVW píše:ne vsude plati heslo co je drazsi to je lepsi (LOL)
Ale neboj, v tomto pripade si mohu byt jist ... nastesti ;)
na rotacke seriovy urcite nestaci...na va som mal cca 155ps...tlacil som 1.35...a pri bitke v lete ked bolo nad 30 stupnov som mal teplotu bliziacu sa k 85 stupnom...ok..nechajme to tak..kazdy ma svojim sposobom pravdu...ale za tie prachy dost muziky.... :roll:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Ludia ktory vyvinu nejaku vec, napr FORGE tak si nechaju vyvoj zaplatit. A mozem povedat ze tie ostetne veci co som videl su asi tak 30 percent z toho FORGE co ma brankar.... Nemozete porovnavat napocitany chladic vyrobeny z profi materialu porovnavat s netzou CHINA.... Moja priorita je asi takato... Na jednotku to vie vyrobca, co tam treba ako to umiestnit z hladiska dochladenia chladica obtekajucim vzduchom (moja RS4 mala front cooler a bol menej ucinny ako SMIC co ma origo v serii). Na dvojku renomovane fy , a ostetne je pre nas... China atd... Cize niekedy sa zainvestovat oplati. Je to pekne, ergonomicke a hlavne funkcne. A mozem zodpovedne prehlasit, ze kto si kupi cooler za 200e a da 400e za rury hadice pracu spony a cas, tak dat 850e za forge ktory funguje sa proste oplati... Trosku off topic ale myslim ze realne
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

brankar30 píše:na rotacke seriovy urcite nestaci...
Ja mel namysli hadice (se kvuli nim strhla tato slovni prestrelka). Ja mel original ARL vedeni a drzelo 1,8 baru na VBcku.

O chladici jsem se nezminoval, to je jasne, ze je to na vyrazne vyssi vykon dimenzovane ... pro upresneni.

Omlouvam se, ale nemohu si pomoci - nerozumim tomu od Brana: "su asi tak 30 percent z toho FORGE co ma brankar" ... ja to chapu tak, ze Brankar ma kit od Forge, ALE co se zakladatele tohoto tematu tyce, ten ma kit od Toyosports (intercooler.cz).

Chapu to spravne nebo jsem si po ranu uspesne sedl na vedeni? (wallbash)

Jinak jsem mel moznost videt v DP (vramci nejake subdodavky) kit od Forge a musim uznat, vskutku to na me pusobilo seriozne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Forest píše:
brankar30 píše:na rotacke seriovy urcite nestaci...
Ja mel namysli hadice (se kvuli nim strhla tato slovni prestrelka). Ja mel original ARL vedeni a drzelo 1,8 baru na VBcku.

O chladici jsem se nezminoval, to je jasne, ze je to na vyrazne vyssi vykon dimenzovane ... pro upresneni.

Omlouvam se, ale nemohu si pomoci - nerozumim tomu od Brana: "su asi tak 30 percent z toho FORGE co ma brankar" ... ja to chapu tak, ze Brankar ma kit od Forge, ALE co se zakladatele tohoto tematu tyce, ten ma kit od Toyosports (intercooler.cz).

Chapu to spravne nebo jsem si po ranu uspesne sedl na vedeni? (wallbash)

Jinak jsem mel moznost videt v DP (vramci nejake subdodavky) kit od Forge a musim uznat, vskutku to na me pusobilo seriozne.
Brankar ma kit TOYOSPORTS -taký ako ja. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

vilozx6 píše:
Forest píše:
brankar30 píše:na rotacke seriovy urcite nestaci...
Ja mel namysli hadice (se kvuli nim strhla tato slovni prestrelka). Ja mel original ARL vedeni a drzelo 1,8 baru na VBcku.

O chladici jsem se nezminoval, to je jasne, ze je to na vyrazne vyssi vykon dimenzovane ... pro upresneni.

Omlouvam se, ale nemohu si pomoci - nerozumim tomu od Brana: "su asi tak 30 percent z toho FORGE co ma brankar" ... ja to chapu tak, ze Brankar ma kit od Forge, ALE co se zakladatele tohoto tematu tyce, ten ma kit od Toyosports (intercooler.cz).

Chapu to spravne nebo jsem si po ranu uspesne sedl na vedeni? (wallbash)

Jinak jsem mel moznost videt v DP (vramci nejake subdodavky) kit od Forge a musim uznat, vskutku to na me pusobilo seriozne.
Brankar ma kit TOYOSPORTS -taký ako ja. ;)
presne tak.. ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“