Taky jsem to nikde nezjistil, pouze, že Samco Sport se vyrábí podle ISO 9002:2000 a používá se ve Formuli 1, takže bych se nebál, že tlak 3,2 bar neudrží, to se spíš rozsype něco jiného...bordelvgarazi píše:Na kolik barů jsou Samco a podobní výrobci? Nikde jsem to nedočetl. Děkuji za odpověď. A kdo tlačíte 3 bary? To už pořádnej tlak.
podakovanie brankárovi 30,G4 prestavba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 08 úno 2011, 17:34
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Hadice od DP jsem zkousel na 4 bary - uspesne. Poradny tlak to je, ale jedna se o prevenci. Domnivas se, ze staticke konstrukce jsou take pocitany na odpovidajici zatizeni? Ja z praxe vim, ze vetsinou to delaji tak, ze to tak-nejak spocitaji a pak to z preventivniho hlediska zdvojnasobibordelvgarazi píše:Na kolik barů jsou Samco a podobní výrobci? Nikde jsem to nedočetl. Děkuji za odpověď. A kdo tlačíte 3 bary? To už pořádnej tlak.

Blbost to neni, protoze nejsi schopen (za normalnich podminek) suplovat podminky, ktere jsou v tom prostredi (teplota, vliv oleje), takze proto je treba pozadavek mirne predimenzovat.bordelvgarazi píše:Aha, takže test na 3bary je vlastně blbost, protože takovej tlak stejně nikdo nemá. Pochopil jsem to správně?
Dale je treba uvazovat v intencich "spicky", havarie, zmena stavu vlivem pouzivani atd.
Tak, nevim, zda jsi muj kolega, ale budiz to brano jako ze jsi clen na tomto foru, takze: NE, nemam na denni jezdeni tento tlak, nicmene:kouliocko píše:no když se nato kolega tady ptá,tak ho asi má,však si na DP a tady to jede peckově
1) viz. vyse
2) bezny provoz 2,1 baru
3) ostra verze tlacila i 2,5
4) nebyl by problem v systemu meho twinturba vygenerovat 3 bary (paklize bych ho pomerne lehce predelal na compound namisto sequential system zapojeni) ... ale nevidim na tom nic uzitecneho, protoze jak je znamo ≠ vykon
5) rozlisujeme pojmy absolutni a relativni tlak


TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
..ten kit do 200ps uplne staci...na viac by som zhanal nieco ine..je pravda ze tie hadice sa nedaju rovnat so samco-m..ale myslim ze 2bar vydrzia...mne facha uz vyse rok...a spokojnost..stiha to aj v lete pri knedliku..Forest píše:Skromny dotaz, nejsi nahodou provozovatelem zmineneho obchodu? By me zajimalo - testovali jste ty hadice na vyssi tlak (alespon 3 bary)? Jsem se bavil s par lidmi a udajne jsou ty hadice pomerne dost mekke, ze se nechce verit, ze by to melo nejaky vyssi tlak drzet. U benzinaku, kde se vetsinou netlaci nic vyznamneho bych to chapal ale u TDIcek ... nevim, nevim. Ja jen, aby po tom lidi nesahli a pak nad tim nesplakalired snail píše:z jakého důvodu si myslíš, že bys nepochodil u intercooler.cz?![]()
Predem dekuji za odpoved.

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Mám pocit, že tady Forest se Ti snaží říct, že všechno od DP je nejlepší a vše ostatní je šuntbrankar30 píše:..ten kit do 200ps uplne staci...na viac by som zhanal nieco ine..je pravda ze tie hadice sa nedaju rovnat so samco-m..ale myslim ze 2bar vydrzia...mne facha uz vyse rok...a spokojnost..stiha to aj v lete pri knedliku..Forest píše:Skromny dotaz, nejsi nahodou provozovatelem zmineneho obchodu? By me zajimalo - testovali jste ty hadice na vyssi tlak (alespon 3 bary)? Jsem se bavil s par lidmi a udajne jsou ty hadice pomerne dost mekke, ze se nechce verit, ze by to melo nejaky vyssi tlak drzet. U benzinaku, kde se vetsinou netlaci nic vyznamneho bych to chapal ale u TDIcek ... nevim, nevim. Ja jen, aby po tom lidi nesahli a pak nad tim nesplakalired snail píše:z jakého důvodu si myslíš, že bys nepochodil u intercooler.cz?![]()
Predem dekuji za odpoved.

VW Passat Variant HL B8 1.9TDi 110kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@brankar30: tak do 200 koni staci i serie


Kasli na pocity, dulezity jsou faktared snail píše:Mám pocit, že tady Forest se Ti snaží říct, že všechno od DP je nejlepší a vše ostatní je šunt

Ale neboj, v tomto pripade si mohu byt jist ... nastestiLibangVW píše:ne vsude plati heslo co je drazsi to je lepsi

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
na rotacke seriovy urcite nestaci...na va som mal cca 155ps...tlacil som 1.35...a pri bitke v lete ked bolo nad 30 stupnov som mal teplotu bliziacu sa k 85 stupnom...ok..nechajme to tak..kazdy ma svojim sposobom pravdu...ale za tie prachy dost muziky....Forest píše:@brankar30: tak do 200 koni staci i serie![]()
Kasli na pocity, dulezity jsou faktared snail píše:Mám pocit, že tady Forest se Ti snaží říct, že všechno od DP je nejlepší a vše ostatní je šunt![]()
Ale neboj, v tomto pripade si mohu byt jist ... nastestiLibangVW píše:ne vsude plati heslo co je drazsi to je lepsi

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Ludia ktory vyvinu nejaku vec, napr FORGE tak si nechaju vyvoj zaplatit. A mozem povedat ze tie ostetne veci co som videl su asi tak 30 percent z toho FORGE co ma brankar.... Nemozete porovnavat napocitany chladic vyrobeny z profi materialu porovnavat s netzou CHINA.... Moja priorita je asi takato... Na jednotku to vie vyrobca, co tam treba ako to umiestnit z hladiska dochladenia chladica obtekajucim vzduchom (moja RS4 mala front cooler a bol menej ucinny ako SMIC co ma origo v serii). Na dvojku renomovane fy , a ostetne je pre nas... China atd... Cize niekedy sa zainvestovat oplati. Je to pekne, ergonomicke a hlavne funkcne. A mozem zodpovedne prehlasit, ze kto si kupi cooler za 200e a da 400e za rury hadice pracu spony a cas, tak dat 850e za forge ktory funguje sa proste oplati... Trosku off topic ale myslim ze realne
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ja mel namysli hadice (se kvuli nim strhla tato slovni prestrelka). Ja mel original ARL vedeni a drzelo 1,8 baru na VBcku.brankar30 píše:na rotacke seriovy urcite nestaci...
O chladici jsem se nezminoval, to je jasne, ze je to na vyrazne vyssi vykon dimenzovane ... pro upresneni.
Omlouvam se, ale nemohu si pomoci - nerozumim tomu od Brana: "su asi tak 30 percent z toho FORGE co ma brankar" ... ja to chapu tak, ze Brankar ma kit od Forge, ALE co se zakladatele tohoto tematu tyce, ten ma kit od Toyosports (intercooler.cz).
Chapu to spravne nebo jsem si po ranu uspesne sedl na vedeni?

Jinak jsem mel moznost videt v DP (vramci nejake subdodavky) kit od Forge a musim uznat, vskutku to na me pusobilo seriozne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Brankar ma kit TOYOSPORTS -taký ako ja.Forest píše:Ja mel namysli hadice (se kvuli nim strhla tato slovni prestrelka). Ja mel original ARL vedeni a drzelo 1,8 baru na VBcku.brankar30 píše:na rotacke seriovy urcite nestaci...
O chladici jsem se nezminoval, to je jasne, ze je to na vyrazne vyssi vykon dimenzovane ... pro upresneni.
Omlouvam se, ale nemohu si pomoci - nerozumim tomu od Brana: "su asi tak 30 percent z toho FORGE co ma brankar" ... ja to chapu tak, ze Brankar ma kit od Forge, ALE co se zakladatele tohoto tematu tyce, ten ma kit od Toyosports (intercooler.cz).
Chapu to spravne nebo jsem si po ranu uspesne sedl na vedeni?![]()
Jinak jsem mel moznost videt v DP (vramci nejake subdodavky) kit od Forge a musim uznat, vskutku to na me pusobilo seriozne.

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
presne tak..vilozx6 píše:Brankar ma kit TOYOSPORTS -taký ako ja.Forest píše:Ja mel namysli hadice (se kvuli nim strhla tato slovni prestrelka). Ja mel original ARL vedeni a drzelo 1,8 baru na VBcku.brankar30 píše:na rotacke seriovy urcite nestaci...
O chladici jsem se nezminoval, to je jasne, ze je to na vyrazne vyssi vykon dimenzovane ... pro upresneni.
Omlouvam se, ale nemohu si pomoci - nerozumim tomu od Brana: "su asi tak 30 percent z toho FORGE co ma brankar" ... ja to chapu tak, ze Brankar ma kit od Forge, ALE co se zakladatele tohoto tematu tyce, ten ma kit od Toyosports (intercooler.cz).
Chapu to spravne nebo jsem si po ranu uspesne sedl na vedeni?![]()
Jinak jsem mel moznost videt v DP (vramci nejake subdodavky) kit od Forge a musim uznat, vskutku to na me pusobilo seriozne.

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...