asi tak , a kdyz se bude delat chip tak se ani tlak pres tu tycku zvedat nemusi protoze se to upravi v softu ....dawe2706 píše:Přesně tak..na vzduch to nejezdí a tak má smysl zvyšovat tlak jen tehdy pokud máš chip.Little player píše:Dalsie zistenia prisli ked som robil skusobne jazdy pri jednotlivych nastaveniach. Najlepsie motor chodil pri povodnom nastaveni. Pri tlaku 1,0 malo auto mensi vykon a motor bol hlucnejsi, horsie isiel do otacok. Mechanici mi povedali ze ked je to elektronicky riadene cerpadlo, treba prisposobit aj davky paliva a preto to najlepsie chodi pri povodnom nastaveni.
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To není tak pravda...tohle turbo je řízeno přetlakem a né podtlakem přes ventil E75 jako to mají koncernový auta od VW.LibangVW píše:asi tak , a kdyz se bude delat chip tak se ani tlak pres tu tycku zvedat nemusi protoze se to upravi v softu ....dawe2706 píše:Přesně tak..na vzduch to nejezdí a tak má smysl zvyšovat tlak jen tehdy pokud máš chip.Little player píše:Dalsie zistenia prisli ked som robil skusobne jazdy pri jednotlivych nastaveniach. Najlepsie motor chodil pri povodnom nastaveni. Pri tlaku 1,0 malo auto mensi vykon a motor bol hlucnejsi, horsie isiel do otacok. Mechanici mi povedali ze ked je to elektronicky riadene cerpadlo, treba prisposobit aj davky paliva a preto to najlepsie chodi pri povodnom nastaveni.
Jednotka na tlak turba nemá žádnej vliv.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 34
- Registrován: 23 říj 2010, 21:58
Taka tenka hadicka na turbe? Skusim to niecim zatlacit a dam vediet. Teraz mam budik permanentne zalozeny a zapojeny pod kapotou, tak len zaliezt pod auto..dawe2706 píše:Spíš to turbo je těsně před smrtí.Určitě se dávali jiná turba,ale při plném zašroubení to turbo musí dávat o hodně víc..Jen tak za srandy bych vyzkoušel zmáčknout tu hadičku co vede z turba do té plechovky..tím turbo nebude regulováno a tlak by měl ját plnej do motoru....samo to zkus jen s BUDÍKEM!!!...mám vyzkošeno,že bez reguace turbo tlačilo i 1,8baru.než to skočilo do nouzáku.Kamarád má omegu2,5TD v automatu a při skřípnuté hadučce se dostal na tlak 1,1 a to je vlastně sériový tlak...u něho jsou 2 možnosti...Turbo a nebo čerpadlo...Jenže on jezdí za 12ct litrů na 100 ,tak bych to viděl na čerpadlo.Little player píše:Dnes sme merali aj 325tds a tlacil 1,45 baru. Na 325td sme sli nastavovat ten tlak. Najprv sme tocili opacne a turbo davalo 0,4 a motor ako vykapany. Potom sme tocili spravne a pri dotoceni na koniec zavitu tlaci 1,0. Z toho vyplyva ze tds ma asi ine turbo, alebo celkovo bolo viac druhov turb co sa montovali.

Ano ta tenká. Svorkou přiškrtit a pak uvidíš co se bude dít.Jen nečekej,že to při tom tlaku třeba 1,6 pojede líp....spíš to pojede hůř,ale aspon vyzkoušíš kondici turba...jestli Ti ale zakuká,tak jsme si nikdy nepsali a ja Ti neradil



BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
U 2.4TD je turbo na stejném principu? Stačí tedy ucpat hadičku na ventilku?
dawe2706 píše:Spíš to turbo je těsně před smrtí.Určitě se dávali jiná turba,ale při plném zašroubení to turbo musí dávat o hodně víc..Jen tak za srandy bych vyzkoušel zmáčknout tu hadičku co vede z turba do té plechovky..tím turbo nebude regulováno a tlak by měl ját plnej do motoru....samo to zkus jen s BUDÍKEM!!!...mám vyzkošeno,že bez reguace turbo tlačilo i 1,8baru.než to skočilo do nouzáku.Kamarád má omegu2,5TD v automatu a při skřípnuté hadučce se dostal na tlak 1,1 a to je vlastně sériový tlak...u něho jsou 2 možnosti...Turbo a nebo čerpadlo...Jenže on jezdí za 12ct litrů na 100 ,tak bych to viděl na čerpadlo.Little player píše:Dnes sme merali aj 325tds a tlacil 1,45 baru. Na 325td sme sli nastavovat ten tlak. Najprv sme tocili opacne a turbo davalo 0,4 a motor ako vykapany. Potom sme tocili spravne a pri dotoceni na koniec zavitu tlaci 1,0. Z toho vyplyva ze tds ma asi ine turbo, alebo celkovo bolo viac druhov turb co sa montovali.
Honza M píše:U 2.4TD je turbo na stejném principu? Stačí tedy ucpat hadičku na ventilku?
dawe2706 píše:Spíš to turbo je těsně před smrtí.Určitě se dávali jiná turba,ale při plném zašroubení to turbo musí dávat o hodně víc..Jen tak za srandy bych vyzkoušel zmáčknout tu hadičku co vede z turba do té plechovky..tím turbo nebude regulováno a tlak by měl ját plnej do motoru....samo to zkus jen s BUDÍKEM!!!...mám vyzkošeno,že bez reguace turbo tlačilo i 1,8baru.než to skočilo do nouzáku.Kamarád má omegu2,5TD v automatu a při skřípnuté hadučce se dostal na tlak 1,1 a to je vlastně sériový tlak...u něho jsou 2 možnosti...Turbo a nebo čerpadlo...Jenže on jezdí za 12ct litrů na 100 ,tak bych to viděl na čerpadlo.Little player píše:Dnes sme merali aj 325tds a tlacil 1,45 baru. Na 325td sme sli nastavovat ten tlak. Najprv sme tocili opacne a turbo davalo 0,4 a motor ako vykapany. Potom sme tocili spravne a pri dotoceni na koniec zavitu tlaci 1,0. Z toho vyplyva ze tds ma asi ine turbo, alebo celkovo bolo viac druhov turb co sa montovali.
Na 2,4 to je stejné, ale spadne ti to do nouzáku

Nemá 2,4td mechaniku?oldaf píše:Honza M píše:U 2.4TD je turbo na stejném principu? Stačí tedy ucpat hadičku na ventilku?
dawe2706 píše: Spíš to turbo je těsně před smrtí.Určitě se dávali jiná turba,ale při plném zašroubení to turbo musí dávat o hodně víc..Jen tak za srandy bych vyzkoušel zmáčknout tu hadičku co vede z turba do té plechovky..tím turbo nebude regulováno a tlak by měl ját plnej do motoru....samo to zkus jen s BUDÍKEM!!!...mám vyzkošeno,že bez reguace turbo tlačilo i 1,8baru.než to skočilo do nouzáku.Kamarád má omegu2,5TD v automatu a při skřípnuté hadučce se dostal na tlak 1,1 a to je vlastně sériový tlak...u něho jsou 2 možnosti...Turbo a nebo čerpadlo...Jenže on jezdí za 12ct litrů na 100 ,tak bych to viděl na čerpadlo.
Na 2,4 to je stejné, ale spadne ti to do nouzáku
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
mě to stálojen chip ale spotřeba je podle jízdy od 6-11litrůmine píše:Vonderka > kolik ti to žere? a ten výkon máš odměřenej na brzdě? Měl jsem e36 coupe, a teď chci nějakou zadokolku na naftu... nejspíš vyhraje 325 TDS, tak by mě zajímalo co se s tim dá dělat a za kolik peněz
BMW 325 TDS Dieseltechnik chip 178ps,egr off,kat. off,vzduch. filtr KN, momentální tlak turba 1,6-1,8....
Já když mám šroub bohatostu naplno,tak po městě mám přes 10lvonderka píše:mě to stálojen chip ale spotřeba je podle jízdy od 6-11litrůmine píše:Vonderka > kolik ti to žere? a ten výkon máš odměřenej na brzdě? Měl jsem e36 coupe, a teď chci nějakou zadokolku na naftu... nejspíš vyhraje 325 TDS, tak by mě zajímalo co se s tim dá dělat a za kolik peněz
Včera jsem jel dálku 80% dálnice 130km/h a s origo nastavením 7,5l
Jinak jsem ten šroub přehodil i z důvodu,že jsem chtěl zjistit jestli to bude pokuřovat i s těma tryskama i s origo nastavením....při klidné jízdě je to v poho,ale při cihle si to zakouří

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06 dub 2011, 23:55
Ahoj vidím, že máš omegu. Já také. Jaké konkrétní turbo v ní máš ?? Já budu měnit (OC/2.5 DTi - garett 2052V). Ta 2556V me docela zaujala. .... dik.dawe2706 píše:Auto musíš zvednout a pak jen povolíš kontra matku a zašroubíš ten nesmysl co je nasazenej s nějakým přepětím na páku klapky.Little player píše:Dnes sa to podarilo namerat. Seria to tlaci uplne presne 0,8 bar. Cim to nastavujete? 6ka kluc je tam velky a este k tomu je tam dost zly pristup.
No já tam mám z BMW E39 530d turbo GT2556V.pepek1111111111 píše:Ahoj vidím, že máš omegu. Já také. Jaké konkrétní turbo v ní máš ?? Já budu měnit (OC/2.5 DTi - garett 2052V). Ta 2556V me docela zaujala. .... dik.dawe2706 píše:Auto musíš zvednout a pak jen povolíš kontra matku a zašroubíš ten nesmysl co je nasazenej s nějakým přepětím na páku klapky.Little player píše:Dnes sa to podarilo namerat. Seria to tlaci uplne presne 0,8 bar. Cim to nastavujete? 6ka kluc je tam velky a este k tomu je tam dost zly pristup.
Pokud to nemáš nachipovan,tak tam dej max GT2052V.. bude to mít krásnej zátah už od spodu.Na to velký turbo to bude chtít chip na míru.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER