Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat
Moderátoři: šulda , Moderátoři
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896 Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)
Příspěvek
od juras0 » 23 bře 2011, 11:26
potreboval bych poradit na audi a6 2,5tdi r.v 02. byl špatnej ridici vstrik tak jsme daly novej ale furt se motor trepe na volnobech,prej se musi vstrik sparovat s ridici jednotkou nesetkal se stim nekdo?
Fandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 365 Registrován: 30 srp 2006, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek
od Fandy » 23 bře 2011, 11:47
Řídící vstřik se vymění a finito,nic se nepáruje
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896 Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)
Příspěvek
od juras0 » 23 bře 2011, 11:58
to me prave rekli v servise ze to musim sparovat jinak se to bude trepat furt tak nevim kde je zakopanej pes
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20203 Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od roman1648 » 23 bře 2011, 12:09
Tak ti to měli spárovat, chytráci...to není Renault nebo Ford, nic párovat nemusíš
U tohoto motoru bych chybu hledal jinde
Co ostatní vstřiky? Vačky? Tlaky? Čerpadlo?
Je to pokladnička...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820 Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0
Příspěvek
od A6TDI » 23 bře 2011, 12:12
totok vypadá na řídící jednotku čerpadla - pokud se nepletu
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896 Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)
Příspěvek
od juras0 » 23 bře 2011, 12:18
otom mi povidej ze je to pokladnicka doma je cca 6mesicu a uz 40tis v prdely a furt to nejede jak ma.
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896 Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)
Příspěvek
od juras0 » 23 bře 2011, 12:41
jeste se zeptam je to 132kw mam vstriky ze 110 muzu je tam dat na zkousku?jsou stejny?
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20203 Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina
Příspěvek
od roman1648 » 23 bře 2011, 12:43
jiný otevírací tlaky myslím
vyhoď ty původní a nech je zkontrolovat
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896 Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)
Příspěvek
od juras0 » 23 bře 2011, 12:51
jj to mam v planu.a kdyby se nastavil tlak na to co ma bejt tak tam byt muzou?jestly jde teda nastavovat.
avatar
Aktivista
Příspěvky: 1322 Registrován: 23 led 2006, 15:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Cambridge
Příspěvek
od avatar » 23 bře 2011, 17:40
132 je jinej oteviraci tlak a jine trisky
takze ti to pojede ale bude to hulit musis si pak nechat udelat chip. ALe pak to bude litat )))
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896 Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)
Příspěvek
od juras0 » 23 bře 2011, 17:55
chip tam je,jde mi oto jestly je tam muzu dat abych zkusil jestly se bude trepat furt ten motor,abych vyloucil vstriky.a kdybych dal jiny spicky a nastavil tlak tak jsou tim padem stejny potom?
Ceco
Sběrač informací
Příspěvky: 36 Registrován: 12 srp 2010, 08:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Okres Senec, SK
Příspěvek
od Ceco » 29 bře 2011, 11:04
S odidenym riadiacim vstrekom jazdim uz 2 roky, a ziadne trepanie na volnobehu nepocitujem. Ako su na tom silentbloky motora?
Audi A6 Avant 2002, 2.5 TDI BFC 120kW (163ps)
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896 Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)
Příspěvek
od juras0 » 29 bře 2011, 11:24
silembloky jako nove.
wintrej
Přispěvovatel
Příspěvky: 405 Registrován: 10 črc 2007, 10:59
Odpovědi: 0
Příspěvek
od wintrej » 30 bře 2011, 07:42
roman1648 píše: Tak ti to měli spárovat, chytráci...to není Renault nebo Ford, nic párovat nemusíš
U tohoto motoru bych chybu hledal jinde
Co ostatní vstřiky? Vačky? Tlaky? Čerpadlo?
Je to pokladnička...
Proti 3,0 tdi je to to slabý odvar pokladničky.. Zlatá 2.5 ka. Až ti preskočí retaz odíde tesnenie pod hlavami a začnú odchádzať vstreky plus ostatné veci ako turbo a čerpadlo pojdebe sa dpf a klapky v sacom potrubí potom budeš čučať.
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985 Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od chosepm » 30 bře 2011, 20:35
pokud se ti na volnoběh pajtluje a po lehkým zvýšení otáček se zklidní, tak sázim na setrvák.
***VAG,PSA,Renault***