Truck na olej
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Navážíme olej přímo z olejových mlýnu v tisícilitrových kontejnerech. V současné době jezdíme na čistý rafinát, protože tahač je Renault Premium, ale v Liazu používáme čištěný. Je to takové zkušební vozidlo ve kterém testujem tyto paliva.
Ten baypas jak píšeš o tom slizu domníváš se že to pochází z R.O. který nespálený může proniknout do olejové náplně?
Po kolika kilometrech měníš motor. olej při provozu na naftu a po kolika při provozu na R.O.?
Ten baypas jak píšeš o tom slizu domníváš se že to pochází z R.O. který nespálený může proniknout do olejové náplně?
Po kolika kilometrech měníš motor. olej při provozu na naftu a po kolika při provozu na R.O.?
Olej v motoru se má měnit po 20-25000km a může být i 15W40. Já dávám 10W40 a měním pořád po 20000km. Nevím zda ten humus v bypasu pochází z RO, protože zatím jsem na naftu nejezdil celou dobu mezi výměnami. Měnil jsem těsnění pod hlavou a nenašel jsem větší výskyt sazí uvnitř. Po svátcích chci navštívit čerpadláře, jelikož lehce teče čerpadlo. Stává se to však i při provozu na naftu (asi po 200-250 000 km. Uvidím co mi poví. Jestli máš dostatek ppaliva napiš SZ a něco bych vzal.
No, to by mě taky docela zajímalo, jestli to neni tajmeství, za kolik ti volej dávaj a jak velký odběr je podmínkou? A jsou to standartní dodavatelsko-odběratelské vztahy a nebo tam máš známý, bez kterých by to nešlo?
VW Passat 1.6 TD, motor CY, r.v. 1987
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
VW Passat 1.9 TDI, motor AFN, 1996
Ford Mondeo 1.8 TDCI, 2007
Jsou to normální dodavatelsko odběratelské vztahy. Nejmenší odběr to nevím já beru po tisíci litrech. Co se týká ceny zatím nezveřejním bůh ví co bude příští rok vzhledem k počínajícímu zvýšenému zájmu ze všech stran. musíme počkat do nového roku a pak dám tady určitě vědět. Jinak jeden tahač tankuje jen v Německu u firmy která montovala komplet zařízení je to olej, který splňuje normu DIN 51605 a litr vyjde asi na 18.30 Kč záleží na kurzu EURa. Tohoto oleje se dá nakoupit celá cisterna i dopravit stačí jen zájem a peníze. Je to stopro zaručena kvalita.
Stále čekám kdy se ozve někdo ze skušenostmi z velkých nákladních vozů. Od koho mají namontován systém kvalita, cena počet najetých km atd.
Stále čekám kdy se ozve někdo ze skušenostmi z velkých nákladních vozů. Od koho mají namontován systém kvalita, cena počet najetých km atd.
Každej čerpadlář, když se mu řekne, že se jezdí na jiný palivo než kvalitní nafta se začne křižovat. Před čerpadlářema nemá cenu se vůbec zmiňovat o použitém palivu, aspoň ne před tím, než to čerpado opraví. Zkuste mu říct, že jezdíte třeba na bionaftu a dostanete přednášku, jak to čerpadlo ničí . A myslím, že čerpadláři říct, že to jezdí na rostlináč, tak omdlí.Josef píše: Po svátcích chci navštívit čerpadláře, jelikož lehce teče čerpadlo. Stává se to však i při provozu na naftu (asi po 200-250 000 km. Uvidím co mi poví. Jestli máš dostatek ppaliva napiš SZ a něco bych vzal.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Konzultoval jsem se starším čerpadlářem a říkal že olej je lepší než bionafta ale musí se jezdit ne natankovat v lednu 20l a prosinci tankovat znovu to ale platí u bionafty také.Pak jsem konzultoval s mladejma čerpadlářema a ty lapaly po dechu a přednáška jak hrom servis bez záruky a keců jako opice blech bylo to v kačici u slaného.MirekX píše:Každej čerpadlář, když se mu řekne, že se jezdí na jiný palivo než kvalitní nafta se začne křižovat. Před čerpadlářema nemá cenu se vůbec zmiňovat o použitém palivu, aspoň ne před tím, než to čerpado opraví. Zkuste mu říct, že jezdíte třeba na bionaftu a dostanete přednášku, jak to čerpadlo ničí . A myslím, že čerpadláři říct, že to jezdí na rostlináč, tak omdlí.Josef píše: Po svátcích chci navštívit čerpadláře, jelikož lehce teče čerpadlo. Stává se to však i při provozu na naftu (asi po 200-250 000 km. Uvidím co mi poví. Jestli máš dostatek ppaliva napiš SZ a něco bych vzal.![]()
Peugeot partner 1.9 D
Tak to už jsou tři pumpy:
Přerov - výpadovka na Hulín
Brno - Modřice - na Znojmo
Černá Hora - Z Brna na Svitavy
Nevíte, jak je to s tím DPH?
Přerov - výpadovka na Hulín
Brno - Modřice - na Znojmo
Černá Hora - Z Brna na Svitavy
Nevíte, jak je to s tím DPH?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
bionafta unicorn
Nevíte jestli ta bionafta od Unicornu je klasické měřo 30% nebo něco jinak? cena 19,90 je nějak podezdřele málo - taky ta benzinka nemá nic moc pověst - nikdo myslím ještě nic nezadřel ale měli období nevyhovujících vzorků (nafty) - navíc nikde jsem nenarazil na nějaké jejich stránky - kde by psali z čeho se to skládá - čerpadlář mi ji doporučil - ale z čeho to je nevěděl.
je to asi meřo 100%
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
měřo 100%
je to fakt měřo - jak píšou na stojanu - dle ČSN EN 14214 - 100% - jak jsem to dnes natankoval - a přidal pár litrů belgické řepky z tesca - aby to líp mazalo - odvodnil jsem filtr - vypadal vevnitř nějak tmavě - počkám co to udělá, v kufru mám pohotovostní náhradu

tak teda...
tak dneska - kolik mohlo ráno být - v noci -2? - ráno asi nula - startovat se holce nechtělo - jak normálně chytá nadrc - třikrát nažhavit a pak ještě podržet - testoval jsem tu 100% meřonaftu v mrazáku při -10 a v poho - ani trochu se nezvločkovala - jen více ulpívala na stěnách. Možná by to chtělo nové žhavící svíčky nebo vůbec takové ty předsunuté svíčky jak to doporučují na rostlinný olej. tož budu muset asi zředit nějakým Agip Arctic dieselem - nebo jestli bude -10 tak nevím nevím.... 
Alfa 146
já jsem kdysi kupoval Meřo přímo ve výrobně a tam ho prodávali s 19% DPH. Tak doufám, že to bude taky tak. 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 