BOXER 2.5 TD

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Pašík TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2010, 21:34
Bydliště: Plzeň

BOXER 2.5 TD

Příspěvek od Pašík TDI »

Najednou začal špatně chytat, za studena strašně kouří( nespálená nafta), běží nepravidelně a nemá sílu. Po zahřátí jede normálně a nekouří. Žhavičky jsou nový. Předem děkuju za dobrou radu :wink:
Pašík TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2010, 21:34
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Pašík TDI »

:?
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

Žhavičky žhaví? Můžou být nové,ale elektro do nich... Třeba pojistka. A co kontrolka? Svítí?
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Pašík TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2010, 21:34
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Pašík TDI »

Ahoj, žhavičky žhaví. Když žhavim, svítí kontrolka, po zhasnutí jde na žhavičky proud dokud necvakne relátko. Po nastartování mi na ně jde zase proud.(pořád) :? To asi taky neni v pořádku. Když to chytne(studený), tak to běží na 2 a šíleně to hulí. Chytne se to až tak po minutě.(na volnoběh se až do zahřátí trochu hádá) Když se ohřeje, tak jede normálně.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Nevím,co je to za typ, ale jestli nemá hydroštely, zkontrolovat ventily/tlaky/
nepropadat panice...
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Odpovědi: 0
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

co sitko v nadrzi? a zezadu motoru je predehrev myslim, tam byl taky nejaky problem ale uz si moc nevzpominam, resil to kolega, ale vim presne,jen ze to nechtelo jet a hulilo to za studene, za tepla v pohe.resilo se pored, ze pada nafta, ale skutek utek a problem nekde jinde
vwphun
Přispěvovatel
Příspěvky: 509
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od vwphun »

Základ je změřit kompresní tlaky a palivovou cestu!

A samozřejmě žhaviče (zkontrolovat jestli fyzicky žhaví a jejich správnost - typ)
Pašík TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2010, 21:34
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Pašík TDI »

Tak tlaky, palivová soustava i žhavičky jsou v pořádku. Motor běží nepravidelně(zadrhává) a hodně kouří. Při pumpování nafty pumpičkou u filtru se chod motoru zklidní a kouří mnohem míň.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

No jestli to je tak, tak to napoj napřímo z kanistru, čerpadlo nemá naftu..
nepropadat panice...
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

kontrola rozvodů, bude asi skočený
Pašík TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2010, 21:34
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Pašík TDI »

Z kanystru jsem to taky zkoušel, ale bylo to stejný. Na rozvody jsem taky koukal, ty jsou v pořádku. Teď už asi jenom čerpadlo :?
Pašík TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2010, 21:34
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Pašík TDI »

Čerpadlo nikde neprolíná, vypadá že nikde nepřisává. Co mu může bejt :?
Uživatelský avatar
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364
Odpovědi: 0
Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Bydliště: Ostravsko!!!

Příspěvek od omega001 »

Nejlépe udělat diag peugeot,která by ti měla ukázat aktuální tlak paliva...
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“