nejdou sterace

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Milos Beranek
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 22 led 2007, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice

nejdou sterace

Příspěvek od Milos Beranek »

Zdravim vsechny.Na VW Golf IV mi sterace jedou jen na 1 rychlost a to dost pomalu,muzete mi prosim poradit co s tim?Jsou to uhliky?Diky
dimec

Příspěvek od dimec »

zadrene tahla.Je treba rozebrat ty osky co jsou v pouzdrech.Stava se, ze se tam dostava vody a zareznou.Mel jsem to same zniceho nic nechodily jak maji.Ted uz zase fici skvele.
Milos Beranek
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 22 led 2007, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Milos Beranek »

Dekuju.Mrknu na to :o
Uživatelský avatar
Seoš Leoš
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 04 pro 2006, 19:53
Odpovědi: 0
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek od Seoš Leoš »

Dělalo mi to jak na Oktávce,tak na Leonovi,přidírá se to až se to zadře!
Seat Alhambra 1.9 TDI ASZ
dimec

Příspěvek od dimec »

mel by tam byt "O" krouzek a ten se obcas rozpadne a pak tam tece voda,... ;)
Milos Beranek
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 22 led 2007, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Milos Beranek »

(hm) dekuju,zitra na to jdu.Hlavne,ze to neni ten motorek (crazy)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

u sharana taky, u octávek v okolí asi u třech. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
zdenace
Aktivista
Příspěvky: 1172
Registrován: 23 led 2006, 22:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Přerov

Příspěvek od zdenace »

Ono se to stává i zad, stěrače.
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Pane Pařízek, ty stěrače a ostřikovače, to nemusíte hlásit. To přece vidíte.
Erno, ty stěrače a ostřikovače, to nemusíte hlásit, to přece vidím.
S Tebou mne baví svět.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
dimec

Příspěvek od dimec »

origoš píše:
Pane Pařízek, ty stěrače a ostřikovače, to nemusíte hlásit. To přece vidíte.
Erno, ty stěrače a ostřikovače, to nemusíte hlásit, to přece vidím.
S Tebou mne baví svět.
Vrchni prchni!!!! (noteeth) (rofl)
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Doporučuji zkoupit rovnou novej (originál !) za 700,- www.skoda-dily.cz mě se to nepodařilo vůbec rozebrat, jak tobylo zarezlý.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
dimec

Příspěvek od dimec »

Matrix píše:Doporučuji zkoupit rovnou novej (originál !) za 700,- www.skoda-dily.cz mě se to nepodařilo vůbec rozebrat, jak tobylo zarezlý.
jj taky jsem to pacil pul hodiny pekne se ta slitina rozehrala jak jsem s tim siboval.No chce to alespon zkusit poklepat a tak, pohrat si s tim :D no a pak nejlepe projet i vystruznikem a poradne osku obrousit.narvat tam vazeninu a novy o krouzek a je to (crazy)
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Já jsem to jen rozebral, očistil, řádně promazal a už to půl roku funguje naprosto bez problémů....
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

já to měl tak zatuhlé že se to ehlo ani kladivem a ten čem nešel absolutně vyklepnout, a když se zača už roztemovávat i závit, na kterej sem našrouboval dvě matice tak sem se na to vyprdnul, abych nezkončil jako Luděk Sobota v Jáchyme hoď ho do stroje, když rozklepával nejtek (LOL) navíc ten novej ramenát už je ten novější, líp řešenej.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
dimec

Příspěvek od dimec »

Matrix píše:já to měl tak zatuhlé že se to ehlo ani kladivem a ten čem nešel absolutně vyklepnout, a když se zača už roztemovávat i závit, na kterej sem našrouboval dvě matice tak sem se na to vyprdnul, abych nezkončil jako Luděk Sobota v Jáchyme hoď ho do stroje, když rozklepával nejtek (LOL) navíc ten novej ramenát už je ten novější, líp řešenej.
JJ pokud to fakt nejde tak je lepsi to koupit.Vono to je pak k zlosti, kdyz ti treba v prutrzi mracen kleknou sterace.Pak jedine hlavu z okna a tradaaaa,nebo taky ruku z okna se steracem a jedes na ruco. (noteeth) ...A 700 kc neni zase takova palba za to ze to nekde nerozstrelis
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“