Kontrola logu, vůle turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kontrola logu, vůle turba
Zdravim všechny. I když je tohle můj prvni přispevek, tak zde nejsem nováčkem. Forum znám a čerpám z něj již dost dlouho. Úplné základy diagnostiky jsem snad zvládnul což dokládám přiloženým logem(na čtyrku plnej), který bych prosil zkontrolovat. Je to Golf III 1Z. Mám pár otázek a moc bych prosil jestli by si někdo našel čas a odborně odpověděl
http://leteckaposta.cz/977637905
MAF(specified) je požadovaná hodnota - proč je požadavek stále stejný? MAF (actual) je skutečná hodnota. Co potom znamená krivka "Mass air flow" ? Je váha v pořádku? (je téměř nová) Co ovladaní obtoku?
Jestě by mě zajimalo jaká radiální vůle (myšleno že chytnu za hřídelku na turbu a hybu nahoru dolu) je unosná? Je asi tak půl až jeden mm ještě v pořádku?
Mockrát děkuji za odpovědi.
http://leteckaposta.cz/977637905
MAF(specified) je požadovaná hodnota - proč je požadavek stále stejný? MAF (actual) je skutečná hodnota. Co potom znamená krivka "Mass air flow" ? Je váha v pořádku? (je téměř nová) Co ovladaní obtoku?
Jestě by mě zajimalo jaká radiální vůle (myšleno že chytnu za hřídelku na turbu a hybu nahoru dolu) je unosná? Je asi tak půl až jeden mm ještě v pořádku?
Mockrát děkuji za odpovědi.
Golf III 1.9 1Z
Re: Kontrola logu, vůle turba
roobie píše:Zdravim všechny. I když je tohle můj prvni přispevek, tak zde nejsem nováčkem. Forum znám a čerpám z něj již dost dlouho. Úplné základy diagnostiky jsem snad zvládnul což dokládám přiloženým logem(na čtyrku plnej), který bych prosil zkontrolovat. Je to Golf III 1Z. Mám pár otázek a moc bych prosil jestli by si někdo našel čas a odborně odpověděl
http://leteckaposta.cz/977637905
MAF(specified) je požadovaná hodnota - proč je požadavek stále stejný? MAF (actual) je skutečná hodnota. Co potom znamená krivka "Mass air flow" ? Je váha v pořádku? (je téměř nová) Co ovladaní obtoku?
Jestě by mě zajimalo jaká radiální vůle (myšleno že chytnu za hřídelku na turbu a hybu nahoru dolu) je unosná? Je asi tak půl až jeden mm ještě v pořádku?
Mockrát děkuji za odpovědi.
Zdar, hele lepší by bylo ten log asi dělat na trojku, ale dá se použít i tohle... A co ti to auto dělá za jízdy? Mě přijde, že to je v pořádku, ten log... Těch 847 (většinou to bývá 850) je maximální množství vzduchu, které ta váha měří, takže při plném plynu je po celou dobu požadováno maximální množství vzduchu, proto je to tam furt stejné... Nevím jen, zda je v pořádku, že trvá tak dlouho, než to množství vzduchu dorovná požadovanou hodnotu (mez 5. a 17. vteřinou), ikdyž vzhledem k nízkým otáčkám asi ano, ale to musí poradit ještě někdo jiný... Náběh turba jde stejně dlouho jako u váhy, což má určitě souvislost, ale opět ať někdo ještě posoudí, zda je to ok...
Mass air flow je vlastně ta zkratka MAF (tedy množství proudícího vzduchu) a v tom bloku deset je to vlastně taky hodnota té váhy vzduchu, kolik aktuálně pouští vzduchu...
Kolik je únosná vůle nevím, ale to turbo tlačí dost, takže ještě asi bude v pořádku...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska
...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG

BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
ach....
radialna vola na turbe sa ti vystredi tlakom oleja, cize sa nemusis bat kym nejde o nejake 4mm hodnoty
1 mm je podla mna OK. horsi pripad je keby mala oska axialnu volu, cize dnu a von.
MAF dokaze zmerat aj viac ako 850 mg/R.
ak je v plnom tahu skutocna hodnota MAF mensia ako pozadovana, je bud zla vaha, alebo ide do motora malo vzduchu . kazde zdrave 1,9 tdi musi byt schopne na vahe dosiahnut minimalne 950 mg/R , kludne aj 1000.
ta pozadovana hodnota je tam preto, aby Rj vedela ovladat EGR ventil -> vedela ho zavriet/otvorit podla toho ci je pozadovana hodnota mensia alebo vacsia od skutocnej
trosku zlozito napisane ale hadam pochopite
a log som nekukal
radialna vola na turbe sa ti vystredi tlakom oleja, cize sa nemusis bat kym nejde o nejake 4mm hodnoty

MAF dokaze zmerat aj viac ako 850 mg/R.
ak je v plnom tahu skutocna hodnota MAF mensia ako pozadovana, je bud zla vaha, alebo ide do motora malo vzduchu . kazde zdrave 1,9 tdi musi byt schopne na vahe dosiahnut minimalne 950 mg/R , kludne aj 1000.
ta pozadovana hodnota je tam preto, aby Rj vedela ovladat EGR ventil -> vedela ho zavriet/otvorit podla toho ci je pozadovana hodnota mensia alebo vacsia od skutocnej
trosku zlozito napisane ale hadam pochopite

a log som nekukal

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Vim co je MAF jen nevím co je ta třetí křvka. Jedna je MAF specified, druha MAF actual a pak ještě jedna "Mass air flow" (vím že je to MAF jen nevím co udává)
Ještě prosím o názor na obtok a váhu. Přikládám dnešní log na trojku. Jak je to tedy s těmi hodnotami váhy? Kdy je načnutá?
http://leteckaposta.cz/814000437
Ještě mi přebývá jedna hodnota tlaku. Opět je jeden požadovaný, aktuální a pak hodnota s nadpisem "Manifold"
Předem děkuji za další názory a odpovědi
Ještě prosím o názor na obtok a váhu. Přikládám dnešní log na trojku. Jak je to tedy s těmi hodnotami váhy? Kdy je načnutá?
http://leteckaposta.cz/814000437
Ještě mi přebývá jedna hodnota tlaku. Opět je jeden požadovaný, aktuální a pak hodnota s nadpisem "Manifold"
Předem děkuji za další názory a odpovědi
Golf III 1.9 1Z
Dobry den Nevies poradit aky problem mam s vahou alebo turbom,co znamena hodnota mg/HKec píše:No nevím řeknou Ti to tady jiní odborníci, ale 847 mg/R je nějaká náhradní hodnota když váha je KO. Měj jsem to na předchozím autě a byla spálená.
Jinak dobrá váha dává ve 3500ot přes 850mg/R , mě 900mg/R.
a co mg/str
09:53:18
903 /min otacky motoru
295.0 mg/str MAF (pozadovano) 200-300 mg/H
279.3 mg/str MAF (skutecne) 180-320 mg/H
61.0 % EGR duty cycle 30-80%
903 /min otacky motoru 2800...3200rpm
1030.2 mbar pozadovana MAP 1650-2200 mbar
979.2 mbar Actual MAP 1650-2200 mbar
94.4 % D.cycle MAP v. 40-95%
09:54:40
3045 /min otacky motoru
410.0 mg/str MAF (pozadovano) 200-300 mg/H
392.0 mg/str MAF (skutecne) 180-320 mg/H
57.8 % EGR duty cycle 30-80%
3045 /min otacky motoru 2800...3200rpm
1305.6 mbar pozadovana MAP 1650-2200 mbar
1173.0 mbar Actual MAP 1650-2200 mbar
31.9 % D.cycle MAP v. 40-95%
co je v tomto pripade to "R" resp. "str", ked sa pripojim na auto s OBD2 diagnostikou (ELM) tak mi ukazuje MAF v g/snetopier píše:vsetko je to mg/R(mg/str) .. mg/H je preklep
aky je prepocet na mg/R ?
EDIT: tak som si to nasiel, prepocet na otacky...
VW Passat Comfortline, AWX, 5/2005, 169HP@MAHA, FMIC, EGR Off, remap
Avatar: VW 1.9TD
Avatar: VW 1.9TD