Mně osobně by teda šlo spíš o koncovej výkon, klidně na úkor krouťáku, protože když potřebuju přidat tak stejně plnej dávam až nad 2800rpm až někam do 4000rpm, takže dejme tomu 400nm v 2000rpm nevyužiju. Nebo je to jinak?Legolas píše:To ne, ale ted přemýšlím kolik bych tam měl se 764...marena tdi píše:3,5 nm nepoznas
Škoda Octavia ALH
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
Právěže u TDi je to naopak, to co tě jakoby nakopne tak není výkon(koně) ale krouťák, takže 400Nm v 2000 ot. by bylo skvělý.... u TDi je stejně použitelnej rozsah otáček od cca 1500 do 2300 pak už to nějak extra nezrychluje...Thomy píše:Mně osobně by teda šlo spíš o koncovej výkon, klidně na úkor krouťáku, protože když potřebuju přidat tak stejně plnej dávam až nad 2800rpm až někam do 4000rpm, takže dejme tomu 400nm v 2000rpm nevyužiju. Nebo je to jinak?
Octavia r.v 97 - 66Kw, AGR+S502+chip made by TDIFUN, 127ps,331Nm
zrychluje len to necitis lebo ubuda krutak ale pribudaju kone;)Legolas píše:Právěže u TDi je to naopak, to co tě jakoby nakopne tak není výkon(koně) ale krouťák, takže 400Nm v 2000 ot. by bylo skvělý.... u TDi je stejně použitelnej rozsah otáček od cca 1500 do 2300 pak už to nějak extra nezrychluje...Thomy píše:Mně osobně by teda šlo spíš o koncovej výkon, klidně na úkor krouťáku, protože když potřebuju přidat tak stejně plnej dávam až nad 2800rpm až někam do 4000rpm, takže dejme tomu 400nm v 2000rpm nevyužiju. Nebo je to jinak?
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Nevim jak je to u tebe, ale u mně to pocitově táhne nejlíp od 2500 do 4000rpm (ASV serie), navíc dusit ten motor do 2500rpm neni zrovna nejlepší.. "Vyhánět saze" je dost důležitýLegolas píše:Právěže u TDi je to naopak, to co tě jakoby nakopne tak není výkon(koně) ale krouťák, takže 400Nm v 2000 ot. by bylo skvělý.... u TDi je stejně použitelnej rozsah otáček od cca 1500 do 2300 pak už to nějak extra nezrychluje...Thomy píše:Mně osobně by teda šlo spíš o koncovej výkon, klidně na úkor krouťáku, protože když potřebuju přidat tak stejně plnej dávam až nad 2800rpm až někam do 4000rpm, takže dejme tomu 400nm v 2000rpm nevyužiju. Nebo je to jinak?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Impreza WRX 195kW
Mě to právě jede nejlíp do 2300, pak už skoro nicThomy píše:Nevim jak je to u tebe, ale u mně to pocitově táhne nejlíp od 2500 do 4000rpm (ASV serie), navíc dusit ten motor do 2500rpm neni zrovna nejlepší.. "Vyhánět saze" je dost důležitýLegolas píše:Právěže u TDi je to naopak, to co tě jakoby nakopne tak není výkon(koně) ale krouťák, takže 400Nm v 2000 ot. by bylo skvělý.... u TDi je stejně použitelnej rozsah otáček od cca 1500 do 2300 pak už to nějak extra nezrychluje...Thomy píše:Mně osobně by teda šlo spíš o koncovej výkon, klidně na úkor krouťáku, protože když potřebuju přidat tak stejně plnej dávam až nad 2800rpm až někam do 4000rpm, takže dejme tomu 400nm v 2000rpm nevyužiju. Nebo je to jinak?
Octavia r.v 97 - 66Kw, AGR+S502+chip made by TDIFUN, 127ps,331Nm
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
U mna to kludne drzim az do 4500 ot...
BMW 530d a 535d mi na 6.kvalte uhybali az v 200 km/h, dovtedy sa vcelku drzali...
@Legolas: predpokladam ze ten (podla mna az nezmyselne) vysoky krutak je tam na tvoju ziadost, preto je to na ukor priebehu, daj si to Funovi urobit viac na priebeh vo vyssich otackach a uvidis ze aj TDI ma vyznam tocit
BMW 530d a 535d mi na 6.kvalte uhybali az v 200 km/h, dovtedy sa vcelku drzali...
@Legolas: predpokladam ze ten (podla mna az nezmyselne) vysoky krutak je tam na tvoju ziadost, preto je to na ukor priebehu, daj si to Funovi urobit viac na priebeh vo vyssich otackach a uvidis ze aj TDI ma vyznam tocit
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jen málokdy to podržím nějak jsem se uklidnil a čepic tu je dost jak se udělalo teplo vylezli....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ladas: cepice by mohli len salutovat (deutsche autobahn, usek Munchen-Passau) 
Auto si celkom zajazdilo, cca. 3500 km za 2 tyzdne...
Auto si celkom zajazdilo, cca. 3500 km za 2 tyzdne...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
já už nebyl za čárou ani nepamatuju už se docela těším snad tam nemaj takovej tankodrom jako tady...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Popravdě mě to takhle vyhovuje, 90% jízd mám po městě kde mě 3500 ot přijde zbytečnýchsubz3ro_tdi píše: @Legolas: predpokladam ze ten (podla mna az nezmyselne) vysoky krutak je tam na tvoju ziadost, preto je to na ukor priebehu, daj si to Funovi urobit viac na priebeh vo vyssich otackach a uvidis ze aj TDI ma vyznam tocit
Octavia r.v 97 - 66Kw, AGR+S502+chip made by TDIFUN, 127ps,331Nm