Octavia II 1,9TDi na dálnici málo táhne, výkon měřen Kpower
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia II 1,9TDi na dálnici málo táhne, výkon měřen Kpower
Mám OII 1,9TDI BKC bez čipu, najeto cca 150000km. Hlavně na dálnici se mi zdá, že málo táhne. Na rovince jsem maximálku zkoušel jenom jednou a přes 160km/h jsem se nedostal. Váha je nová, jeden nový vsřik (byla na něm odchylka přes 2mg, po výměně má motor klidnější běh na volnoběh, ale jede stejně) a nová spojka se setrvačníkem. Minulý týden mi na dálnici spadl do nouzáku, do kopce jsem jel něco přes 140km/h - viz log s chybou. Po opětovném startu zase jela jako před tím. Hned po tom jsem udělal ty dva logy co jsou ke stažení. Jsou dělány na 5. v tahu do kopce. Vím, že to sice není úplně ono, ale v tomhle režimu je podle mě nejvíc vidět, jak motor netáhne. Byl jsem s tim u jednoho člena fóra, dělal log na 3. do kopce a turbo se mu zdálo OK. Táhlo od regulace turba prý také šlo lehce. Tak nevím, myslíte, že by mohlo být turbo zanesené? Nebo je chyba ještě jinde? Předem děkuji za shlédnutí logů a za případné rady.
http://www.ulozto.cz/8608690/log-zip
http://www.ulozto.cz/8608690/log-zip
Naposledy upravil(a) tomina dne 10 kvě 2011, 18:15, celkem upraveno 1 x.
aj ja by som isiel po N75 popripade hadicky...odhliadnuc vsak od toho ze turbo by malo fukat o malinko viacej by to auto malo normalne fungovat...
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Ja som menil spojku na 130000 - ale to som ju kupil od zeny...tomina píše:Spousta lidi delala na PD spojku i driv nez ve 150 000km. Rek bych ze tech 150 000km je lehky podprumer

Co sa tyka logu , skus spravit novy, na 4-ke, od 1700-4000, plny plyn bez prerusenia, moze byt aj rovina
AUDI TT 1.8 T QUATTRO 225bhp - predane 
AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

AUDI A4 1.9 TDI PD130 AWX 135.000 skutocnych km - bez uprav

Tak mam zase nejaky novinky, ohledne toho meho auta. Ted je u jednoho cloveka, ktery dela v servisu Skoda. Dostal jsem se na nej pres znameho s tim, ze prave on resi problemy tohodle typu. Prvni zjisteni je, ze turbo ktere tam mam udajne neni originalni. Nerek mi presne co je to za turbo, ale prej je na vyssi vykon, mozna se jedna o hybridni turbo (co ja se jeste o tom aute nedozvim). To ze auto netahne je pry spatnym softwarem. Nevim o tom, ze by se u tohodle motoru objevoval nejaky spatny software z vyroby(BKC). Je to vubec mozny? Nebo ze by se "poskodil" sam od sebe? Asi tezko. Jediny co me napada je, ze tam treba puvodne byl jiny software (čip), ktery s tim turbem fungoval v pohode a pred prodejem tam dali puvodni software, ktery ale s timhle turbem nefunguje korektne. Je to mozny? Kazdopadne mam na vyber. Bud tam da soft s origo vykonem, ktery bude fungovat korektne nebo tam da soft o vykonu cca 120koni. Oboje bude stat stejne, cca 2000Kč. Co by jste mi poradili?
Nakonec jsem si do auta nechal nahrát čip s výkonem cca 120koní. V přiložených souborech jsou grafy výkonu, který jsem měřil pomocí KPower. Ten VykonOLD je měřen před čipem, VykonORIGO je měřen na jiné Octavii s 1,9TDi 77kw a ten VykonČIP jsem měřil po načipování. Řekl bych, že ty výkony celkem odpovíddají reálu. Auto teď jede opravdu krásně. Jaký je Váš názor na tenhle čip? Pořád se ale nevyřešil jeden problém, opět mi auto padlo do nouzáku, protože turbo nenatlačilo to co má. Divný je, že se chyba objeví pouze, pokud chci maximální výkon několikrát krátce po sobě. Jedu po dálnici do kopce, uberu plyn, pak dám plnej, uberu, dám plnej a cca po 4. pokusu padne do nouzovýho režimu. Nemohlo by to být způsobeno slabým podtlakem? Kdyby někde utikal a nebylo ho po 4. pokusu už dost?
http://www.ulozto.cz/8943818/vykonold-jpg
http://www.ulozto.cz/8943816/vykoncip-jpg
http://www.ulozto.cz/8943820/vykonorigo-jpg
http://www.ulozto.cz/8943818/vykonold-jpg
http://www.ulozto.cz/8943816/vykoncip-jpg
http://www.ulozto.cz/8943820/vykonorigo-jpg
Proč pane čipuješ auto které nefunguje jak má
. asi bude lépe první vyřešit problém a pak ladit...
Krom toho pokud by chip dělal někdo kdo aspoň něco o tom ví, tvůj problém by rovnou na brzdě viděl, a velmi pravděpodobně odhalil příčinu a poradil jak dát auto do pořádku a následně by provedl úpravu.

Krom toho pokud by chip dělal někdo kdo aspoň něco o tom ví, tvůj problém by rovnou na brzdě viděl, a velmi pravděpodobně odhalil příčinu a poradil jak dát auto do pořádku a následně by provedl úpravu.
Zásadní problém byl v tom, že auto nemělo výkon. To bylo způsobené špatným softwarem v ŘJ. Někdo předemnou tam nahrál špatný software, nevím z jakého důvodu. Po nahrání origo softu to jelo tak jak mělo, ale protože za čip chtěl stejné peníze, volba byla jasná. To občasné padání do nouzáku se projevovalo se všema softama.