A3,81KW,ASV - Dvouhmota má velkou torzní vůly... jak dlouho?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fishy1337
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 27 bře 2011, 00:40
Odpovědi: 0

A3,81KW,ASV - Dvouhmota má velkou torzní vůly... jak dlouho?

Příspěvek od Fishy1337 »

Čest

dělám si rozvody a když sem je nastavoval, zjistil sem že si
zatočim kolem
přítlačák se začne točit ale setrvák stojí... asi tak 3 centimetry až pak se chytne a točí se i setrvák.. mezitim tam než se chytne ,jsou slyšet pružiny v něm - vrzání praskání (takovej ten zvuk jak na pružinkách v bubnové brzdě kde je hodně šmíru a vy sní jebete sem tam)

při rozjezdech...chcípání motoru... ani při sešlápnutí plynu... žádnej klep... vrz nic.. vše naprosto OK...

jde mi o to na jak dlouho to vydrží.... nebo jestli je to normální... nemá někdo skušenost
( najeto 120 00 , se mnou 131 000) znovu říkám absolutně žádnej problěm se spojkovou částí... ťuk ťuk ťuk
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3684
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Normální jetá dvouhmota. Ještě to něco snese, ale když jí budeš dávat za uši, tak jí život pokrátíš.
Oct asv 2000, DieselPower
Ivanek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 526
Registrován: 02 led 2010, 10:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Ivanek007 »

3cm je kurva uz dost. as ti bude rachtat nebo cvakat tak ven, a hodit jednohmotu
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já jsem měl minulý týden v rukách novou dvouhmotu od SACHSe a obvodová vůle na ní byla dva centimetry minimálně, možná víc. Takže bych v tom rozhodně neviděl problém a klidně bych jezdil dál.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

Ivanek007 píše:3cm je kurva uz dost. as ti bude rachtat nebo cvakat tak ven, a hodit jednohmotu
Blbost.Na to ta dvouhmota přece je,aby odpružila ty rázy - dvě 30cm pružiny proti těm 7cm vajglům v lamele jednohmoty.Podle tohohle se stav rozhodně nepozná.
Fishy1337
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 27 bře 2011, 00:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fishy1337 »

tommi 81 píše:
Ivanek007 píše:3cm je kurva uz dost. as ti bude rachtat nebo cvakat tak ven, a hodit jednohmotu
Blbost.Na to ta dvouhmota přece je,aby odpružila ty rázy - dvě 30cm pružiny proti těm 7cm vajglům v lamele jednohmoty.Podle tohohle se stav rozhodně nepozná.
jak právě řikám sebenejmenší náznak že by mi to odcházelo , neni. ale rozhodil mě kámoš s tim že řikal že nová dvouhmota nemá vakl skoro žádnej a když sem viděl tu mojí tak se mi zježily vlasy... to že v tom chroupe to beru.. sou tam pružiny na sucho a de tam asi bordel z tý lamely takže ňákej zvuk to vydá... no každopádně až odejde tak se dá jednohmota... dělám v avii takže těch peněz tolik nejni (wallbash) (noteeth)
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

Fishy1337 píše:
tommi 81 píše:
Ivanek007 píše:3cm je kurva uz dost. as ti bude rachtat nebo cvakat tak ven, a hodit jednohmotu
Blbost.Na to ta dvouhmota přece je,aby odpružila ty rázy - dvě 30cm pružiny proti těm 7cm vajglům v lamele jednohmoty.Podle tohohle se stav rozhodně nepozná.
jak právě řikám sebenejmenší náznak že by mi to odcházelo , neni. ale rozhodil mě kámoš s tim že řikal že nová dvouhmota nemá vakl skoro žádnej a když sem viděl tu mojí tak se mi zježily vlasy... to že v tom chroupe to beru.. sou tam pružiny na sucho a de tam asi bordel z tý lamely takže ňákej zvuk to vydá... no každopádně až odejde tak se dá jednohmota... dělám v avii takže těch peněz tolik nejni (wallbash) (noteeth)
Ty setrváky odchází na dva způsoby-ztržení přetížením(ty pružiny drží takovej motýlek ze čtverky nebo pětky plechu) a nebo axiální vůle třecího kotouče,který se pootáčí v setrvačníku a jako ložiska jsou použity ocelové kroužky,takže vše nasucho železo na železo - motor pak při stání nebo zastavování na volnoběh vibruje,brnkneš po plynu a přestane to.Komfort na úkor životnosti,stejně jako u automatických převodovek.Úhel pohledu na takovéto konstrukce je pak dvojí,podle finančních možností.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“