Moderátoři: šulda , Moderátoři
filous
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 18 říj 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Příspěvek
od filous » 11 dub 2011, 09:18
Mám Citroen C8 2,0 HDI 88 kW r.v. 2007 typ motoru RHK a mám problém s kterým si nikdo neví rady. Do chladícího systému se dostává nafta. Expanzní nádobka je za chvíli plná nafty. Stává se to až po ohřátí motoru na provozní teplotu. Motor jde normálně, nekouří, auto jede dobře, bez poklesu výkonu. Předehřev nafty je elektrický. Poradíte někdo?
AndrejKv
Přispěvovatel
Příspěvky: 62 Registrován: 10 čer 2008, 12:26
Odpovědi: 0
Bydliště: prakticky Kladno
Příspěvek
od AndrejKv » 11 dub 2011, 19:14
vymenik 100%. Pac logicky - kde jinde, ze ??
diagnostika
elektronika
systemy vstrikovani
automaticke prevodovky
Petráš
Přispěvovatel
Příspěvky: 466 Registrován: 17 kvě 2010, 18:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od Petráš » 11 dub 2011, 19:27
AndrejKv píše: vymenik 100%. Pac logicky - kde jinde, ze ??
Píše, Předehřev elektrický
Tak jakej vyměník?
AndrejKv
Přispěvovatel
Příspěvky: 62 Registrován: 10 čer 2008, 12:26
Odpovědi: 0
Bydliště: prakticky Kladno
Příspěvek
od AndrejKv » 11 dub 2011, 19:39
predpokladam, ze je celkem mozne ze krome elektrickeho je tam i tepelny vymenik. Nebo nekoho napada nejaka jina moznost ?
diagnostika
elektronika
systemy vstrikovani
automaticke prevodovky
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439 Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ
Příspěvek
od dodoxd » 12 dub 2011, 10:48
nema nahodou nezavisle kurenie???
filous
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 18 říj 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Příspěvek
od filous » 12 dub 2011, 14:50
Auto má originál přídavné topení, ne však nezávislé. Přídavné topení je odpojené. Tím to bohužel není. Předehřev je opravdu pouze elektrický. Dle schema chladícího okruhu se nafta s vodou nikde nepotkává.
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439 Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ
Příspěvek
od dodoxd » 12 dub 2011, 19:39
tak napriklad som sa stretol ze predohrev nafty na c5 je aj pod autom
omega001
Přispěvovatel
Příspěvky: 364 Registrován: 24 zář 2010, 11:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostravsko!!!
Příspěvek
od omega001 » 12 dub 2011, 19:41
dodoxd píše: tak napriklad som sa stretol ze predohrev nafty na c5 je aj pod autom
Taktak,berlingo take,je v jednom miste udelany had nad vyfukem
Dokud neumíš létat,musíš se v tom naučit chodit.
Mercedes Star + Vag KKL + origo Hex-can + Lexia
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439 Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ
Příspěvek
od dodoxd » 12 dub 2011, 20:00
presne tak je to aj na C5 len berlingo to ma tusim pod lankami brzdy strana spolujazca,c5 ma lanko brzdy v predu takze celkom dobry pristup
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240 Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od PavelTDi » 13 dub 2011, 06:25
Vykašlal bych se na schema a šel bych po vedení nafty . . . To schema nemusí odpovídat tvýmu autu . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
filous
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 18 říj 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Příspěvek
od filous » 13 dub 2011, 10:45
Pod autem žádnej předehřev není. Už jsme šli po vedení nafty od nádrže po motor a zpět.
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240 Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od PavelTDi » 13 dub 2011, 10:57
A netlakuje náhodou do vody ?
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
dodoxd
Přispěvovatel
Příspěvky: 439 Registrován: 07 dub 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: BAJČ
Příspěvek
od dodoxd » 13 dub 2011, 11:28
no myslel som na to ale naftu???
PavelTDi
Přispěvovatel
Příspěvky: 240 Registrován: 09 črc 2008, 12:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno
Příspěvek
od PavelTDi » 13 dub 2011, 12:07
Když netěsní vstřikovač v hlavě , taky kolem něj jde nafta . . . ale to už motor vynechává . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
filous
Nováček
Příspěvky: 16 Registrován: 18 říj 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice
Příspěvek
od filous » 13 dub 2011, 13:00
Motor jde dobře a nekouří. Žádný vstřik neťuká.