1.8T při akceleraci škube
Moderátoři: šulda, Moderátoři
No já nevím, jestli je to tím softem, protože když jsem to neměl upravený, tak jsem s tím jezdil tak nějak normálně a nezkoušel, "co to dá".
Dnes, když jsem jel do práce, tak jsem to testoval a připadá mi normálně, že to necuká. Přitom mi včera připadalo, že to stále dělá. No uvidím přes týden, to pojedu po dálnici. Cukalo to hlavně na pětku při zrychlování na plnej plyn, to tady po těch silničkách nikde neodzkoušim.
Dnes, když jsem jel do práce, tak jsem to testoval a připadá mi normálně, že to necuká. Přitom mi včera připadalo, že to stále dělá. No uvidím přes týden, to pojedu po dálnici. Cukalo to hlavně na pětku při zrychlování na plnej plyn, to tady po těch silničkách nikde neodzkoušim.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
Tak jsem tu zase.. Na objednani a reklamaci jsem se vyprdnul, protoze nemam cas tam jezdit.
Po vymene pal. filtru se to cukani zlepsilo. Ale ted kdyz jsem zkusil natankovat 24L ethanolu E85 a 26L N95, tak se presne to stejny cukani o 100% zhorsilo, tak cim to je? Cuka to pri prudky akceleraci cca od 1800 ot do 4100ot. Nevi nekdo cim to je? Diky
Po vymene pal. filtru se to cukani zlepsilo. Ale ted kdyz jsem zkusil natankovat 24L ethanolu E85 a 26L N95, tak se presne to stejny cukani o 100% zhorsilo, tak cim to je? Cuka to pri prudky akceleraci cca od 1800 ot do 4100ot. Nevi nekdo cim to je? Diky
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
čauky na vagu se nedá zjistit tlak benzínového čerpadla. Musíš mít měřák na tlak a připojit ho přes téčko na přívodní hadici benzínu v motoru pak nastartovat motor a necht ho navolnoběch tlak by měl být kolem 2,5baru a když odpojíš hadičku co vede do regulátoru paliva tak b tlak měl stoupnout na 3bary.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ok, díky, s tím musim asi do servisu, aby to změřili. V paměti závad nic není, jediné co tam bylo, když jsem nechal 30 min odpojenou baterku tak byla tato chyba:
18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male
P1602 - 35-10 - - - Sporadicky
Ale po vymazání se ta chyba už neobjevila, takže tam není nic.
18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male
P1602 - 35-10 - - - Sporadicky
Ale po vymazání se ta chyba už neobjevila, takže tam není nic.
VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
resil jsem to uz hodnekrat u 1.8t jednou po vymene svicek stale cukal koupil jsem 4 civky a vse ok za tyden zase zacal cukat odesla jedna z novych civek reklamoval jsem ji a za 3 nedele zase dalsi v haji tak jsem sel koupil 4 kusy origo civek a auto od te doby maka jak hodinky.potom dalsi pripad na golfu 1.8t taky cukal po uprave softu zkousel jsem vsechno mozny nakonec jsem koupil benzinovy cerpadlo a vse ok ten motor si po urave softu bere vic benzinu a pumpa uz byla chycena a nestihala davat v plnym vykonu takze poskubaval,no a dalsi pripad ty trubky z odvetrani kliky co pak vedou i do sani strouchnively a nebo rozezrany od oleje a tech vyparu pak to prisava vzduch a cuka taky.a u vsech tehle aut co to delali a cukali byla pamet zavad bez chyby.jo a jednou mi to delal zesilovac zapalovani ale nevim jestli ho tvoje auto ma zalezi na tom jaky tam mas civky.ten zesilovac byva na filtru ale u tebe bych to netipoval na ten zesilovac to vetsinou ten valec nepali skoro vubec.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak jsem včera opravoval, dnes jsem to testoval a můžu s jistotou říct, že auto si ani necukne
.
Hlavní příčina byla v palivovým čerpadle, kde byla zajebaná ta síťka, přes kterou se to čerpá. Svůj podíl na tom měl asi i ten palivový filtr, když to po jeho výměně dělalo míň. Takže spokojenost, děkuju Vám všem za rady, teď jdu řešit vyšší spotřebu cca 10L při důchodcovské jízdě

Hlavní příčina byla v palivovým čerpadle, kde byla zajebaná ta síťka, přes kterou se to čerpá. Svůj podíl na tom měl asi i ten palivový filtr, když to po jeho výměně dělalo míň. Takže spokojenost, děkuju Vám všem za rady, teď jdu řešit vyšší spotřebu cca 10L při důchodcovské jízdě

VW Passat B7 2.0TDI CR DSG 2015 stock.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33566
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
si kup v hydraulice tlakoměr na pět atm s T kusem a nějaké hadičky budeš příště chytřejší,Lummar píše:Tak jsem včera opravoval, dnes jsem to testoval a můžu s jistotou říct, že auto si ani necukne.
Hlavní příčina byla v palivovým čerpadle, kde byla zajebaná ta síťka, přes kterou se to čerpá. Svůj podíl na tom měl asi i ten palivový filtr, když to po jeho výměně dělalo míň. Takže spokojenost, děkuju Vám všem za rady, teď jdu řešit vyšší spotřebu cca 10L při důchodcovské jízdě
já si ho vyvedu pod stěrač a jezdím, tlak je třeba 3 atm a po 1O km klesá stoupá nebo není a auto nejede

vždy je nutné alepojezdit změřit jen tlak a vyločit palivovou soustavu není směrodatné
