MAF OFF za dvě koruny :)
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ludia...mna by tiez zaujimalo ako by ste to zapojili na vahe vzduchu BOSH...Kod motora ASV 81kW...skusal som tam davat diodu BAV21 hodnota stale 1275, padalo to do nudzaku...skusal som to paralelne...hodnota takisto 1275...az po vyskusani trimra som hodnotu z 1275 zbil na 850..ale auto mi vobec netahalo..neviem cim to je...co by ste poradili? Najradsej by som tu vahu vypol softverovo...
Ne ne, v ECU je to ještě nějak určitě ošéfovaný, protože mezi kostrou a referenčním napětím je bez diody 5V a s tou 1N4007 jsem naměřil 0,4V, přičemž s jejím úbytkem 0,6V by tam mělo být 4,4V. Takže to bude makat krapet jinak, než si tu představujete.
V tom holanským návodu je psáno, že po připojení diody jde do ECU max. hodnota, takže to dle mě bude asi fachat jen na jednotkách, které neumí detekovat netěsnost v sacím potrubí, tudíž na starších typech.
Moje eCU zkrátka onu hodnotu 1275 spolkne a žádný nouzák se nekoná.
V tom holanským návodu je psáno, že po připojení diody jde do ECU max. hodnota, takže to dle mě bude asi fachat jen na jednotkách, které neumí detekovat netěsnost v sacím potrubí, tudíž na starších typech.
Moje eCU zkrátka onu hodnotu 1275 spolkne a žádný nouzák se nekoná.
Passat 4motion AVF
Tiež som to skúšal na jednom AGR r.97 a na dvoch AFN a chodilo to bez problému na maximálnej hodnote 1275, a pri plnom plyne tá hodnota cca od 2500ot. klesá lineárne až na 850 pri 4000ot. Mal som to zapojené asi týždeň na svojom AFN a chodilo to bez problému. Asi sa to bude rozlišovať podla typu jednotky tak ako písal Majkl1.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
Takže spotřeba mi dnes místo obvyklých 5,8 klesla na 4,8. Ráno bylo sice volno, ale odpoledne to bylo zase hustší a celé ve 4 lidech. Takže u mě to rozhodně na spotřebu vliv má a to pozitivní. Dopravu jsem rozhodně nebrzdil, ba naopak. Na naloženou stálou 4x4 to myslím není zlé. Nouzák se nekonal ani po ujetí 250km ve všech režimech. Takže přemýšlím o tom, že to tam prozatím nechám. Možná ještě splaším nějakou záslepku místo váhy, čímž bych o krapet zvýšil i průchodnost vzduchu v tubusu s váhou zvýšením průřezu o pár cm čtverečních. A až se budu kopat do zadku, udělám i log na porovnání. Kouřivost (je i s váhou) přisuzuji už horším vstřikům, které otvírají už někde kolem 180 barů a při tachometrových čtvrt mega (v reálu asi více) jsou ještě původní. Asi časem pořídím new trysky a uvidíme, co dál.
Tak mi to nedalo. Pod 1000mg se nedostanu ani při cca 4500 ot.
Tak mi to nedalo. Pod 1000mg se nedostanu ani při cca 4500 ot.

Passat 4motion AVF
sedivy pocuj...a predtym ked si tam daval tu diodu...vahu vzduchu si mal funkcnu? mne to vobec netaha...prave naopak...auto je lenive...lenze moja vaha je uplne v prdeli a ked chcem zmeriat V-metrom na 5tom pine konektora ktory je zapojeny na vahe, tak mi to stale ukazuje hodnotu 2.3 V na volnobehu...po pridani na plyn ziadna zmena, stale 2.3 V...neviem kde je problem...
majkl1: no aspoň jednu z těch mřížek váhy bych tam pro jistotu nechal - neřikam, že je pravděpodobný, že se ti třeba roztrhne filtr, ale co kdyby
btw. - v kolika otáčkách ti ta váha začíná klesat a jaká je ta minimální hodnota a při kolika ot. (nechceš hodit prtscreen tabulky)?
Zatim jsem to nezkoušel, ale pár 1N4007 se mi doma válí a docela jsi mě nahlodal, abych to taky zkusil (snad příští víkend) - zapojim přímo do starší váhy, ale furt jsem se ještě nedokopal ani k zjišťování možností mýho pův. nápadu(nevyřadit tu váhu úplně, jen jí nějaký to napětí přidat)
... zajímalo by mě třeba i co by to dělalo, kdybych tam tu diodu dal bez vyřazení váhy, resp. jestli bych tim mohl něco pos... (/ohrozit, ale snad max. tu váhu, ne? Do ŘJ by to tak jako tak víc V poslat nemělo, nebo se pletu??)

btw. - v kolika otáčkách ti ta váha začíná klesat a jaká je ta minimální hodnota a při kolika ot. (nechceš hodit prtscreen tabulky)?
Zatim jsem to nezkoušel, ale pár 1N4007 se mi doma válí a docela jsi mě nahlodal, abych to taky zkusil (snad příští víkend) - zapojim přímo do starší váhy, ale furt jsem se ještě nedokopal ani k zjišťování možností mýho pův. nápadu(nevyřadit tu váhu úplně, jen jí nějaký to napětí přidat)
... zajímalo by mě třeba i co by to dělalo, kdybych tam tu diodu dal bez vyřazení váhy, resp. jestli bych tim mohl něco pos... (/ohrozit, ale snad max. tu váhu, ne? Do ŘJ by to tak jako tak víc V poslat nemělo, nebo se pletu??)
pašíkombi AFN B597
Hodnota začíná klesat při 3500ot. Při 4500 otáčkách je stále nad hodnotou 1000 mg. Nad 4500 jsem se nedostal, protože byl krátký kopec, ale za provozu se nad 4500 stejně dostanu jen málokdy. Při vyřazení váhy jsem neměl na mysli mřížku, ale pouze tělo váhy samotné, které sice nepatrně, ale přece jenom nějakou část průřezu zabírá. Já jsem váhu nekuchal. Jen jsem vytáhl konektor a diodu fláknul do něj. Práce na půl minuty a vrátit to mohu kdekoliv a kdykoliv na kraji silnice. Zda to takto nechám či nikoliv ještě nevím, ale zatím nevidím důvod proč ne. Jen to zkouším, abych tu mohl debatovat na základě osobních zkušeností a ne jenom dedukoval či opisoval něco, co jsem někde zaslechl.
Určitě se musí zvednout kouřivost alespoň po dobu než se srovná tlak při sešlápnutí plynu, ale v 99% přidání plynu já dávám pozvolna, takže u mě se kouřivost rozhodně nezvedla, spíše naopak. Ve vysokých otáčkách to na chip kouří méně. Paměť závad je po dvou dnech intenzivního ježdění čistá. Žádné zvýšení tlaku turba, které tu někteří uvádějí se nekoná.
Tady máš ten priontscreen:
Určitě se musí zvednout kouřivost alespoň po dobu než se srovná tlak při sešlápnutí plynu, ale v 99% přidání plynu já dávám pozvolna, takže u mě se kouřivost rozhodně nezvedla, spíše naopak. Ve vysokých otáčkách to na chip kouří méně. Paměť závad je po dvou dnech intenzivního ježdění čistá. Žádné zvýšení tlaku turba, které tu někteří uvádějí se nekoná.
Tady máš ten priontscreen:

Passat 4motion AVF
Tak konečně potvrzuji funkčnost na AHF s váhou BOSCH - jen jsem musel zapojit do série 2 diody BAV21. Opravdu je znát lepší tah motoru ale nečekejte od toho +10kW
Ještě zkusím 3 diody co to udělá. Smůla že nemám diagnostiku tak to nemůžu napíchnout jaké to hlásí hodnoty, není tu někdo z Uherského Hradiště se kterým bych to za pivko testnul ? 

Na přání milorv doplněna fotka zapojení.
Ostatně, na MAF BOSCH jedna dioda fungovat nebude vzhledem k malému úbytku napětí viz graf

Možná by to chtělo místo BAV21 zaměnit 1N4007, tam by byl menší úbytek do 0,6V, mě dávají 2 BAV úbytek 0,68V dle měření multimetru, tedy 4,32V což je těsně pod maximem.



Na přání milorv doplněna fotka zapojení.
Ostatně, na MAF BOSCH jedna dioda fungovat nebude vzhledem k malému úbytku napětí viz graf

Možná by to chtělo místo BAV21 zaměnit 1N4007, tam by byl menší úbytek do 0,6V, mě dávají 2 BAV úbytek 0,68V dle měření multimetru, tedy 4,32V což je těsně pod maximem.
Naposledy upravil(a) borelli dne 27 dub 2011, 13:06, celkem upraveno 2 x.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
naměřit +5V, najít kablík co vede do ŘJ a potom je to jednoduchý - 5V drátek oholit nepřerušovat napajet diodu, kablík se signálem přerušit a na konec co vede k ŘJ naletovat druhej konec diody. Pak normálně zapojit na stávající váhu.. jestli to tvůj motor zkousne to netuším jedině to vyzkoušetboobika píše:už jste někdo pořešil jak se to dělá, když je tam i tepl. čidlo? potřeboval bych to pro 2.5 v6. konektor zpět nezapojovat nebo to nějak nabastlit, aby tam byla dioda/y i zapojená teplota??
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
tak jsem to taky zkusil, bohužel jsem zrovna neměl možnost testovat při plnym výkonu turba(
) a taky jsem se potřeboval vrhnout na výměnu oleje, atp. (aby toho nebylo málo, tak mi dneska prdla výztuha opěradla sedačky řidiče - už tam schne tekutej kov, ale nevim jak to slepí v kloubu ten plastovej bazmek, kterym vede lanko štelování tuhosti, ten mechanismus nevypadá stavěnej na to, aby se o to někdo moc opíral
... no nic, trochu OT), takže jsem to ani nějak moc neporovnával, ale pár poznatků mam:
- úbytek napětí 1N4007 jsem naměřil 0,35V (4,65V s diodou a klíčkem na kontrolkách)
- před 3tis. ot. začínaj hodnoty váhy pomalu klesat, při cca 4350ot. se to dostane na požadovanejch 850 (dál už jsem to před výměnou oleje netočil), v nízkejch pocitově téměř žádná změna (kouř jsem taky nepozoroval, když jsem ho zkoušel na dvojku rozjet z nízkejch, ale možná se standartním požadavkem na tlak turba by to pustilo o něco víc nafty...), možná větší "setrvačnost krouťáku" (do prudkýho kopce, kterej jezdim takřka denně, jsem zezačátku možná míň šlapal na plyn - trvalo dýl, než se okamžitá spotřeba dostala na "obvyklou" hodnotu při stejný rychlosti ... )
... zatim jí tam asi taky necham než bude čas a nálada zkoumat to podrobněji ...


- úbytek napětí 1N4007 jsem naměřil 0,35V (4,65V s diodou a klíčkem na kontrolkách)
- před 3tis. ot. začínaj hodnoty váhy pomalu klesat, při cca 4350ot. se to dostane na požadovanejch 850 (dál už jsem to před výměnou oleje netočil), v nízkejch pocitově téměř žádná změna (kouř jsem taky nepozoroval, když jsem ho zkoušel na dvojku rozjet z nízkejch, ale možná se standartním požadavkem na tlak turba by to pustilo o něco víc nafty...), možná větší "setrvačnost krouťáku" (do prudkýho kopce, kterej jezdim takřka denně, jsem zezačátku možná míň šlapal na plyn - trvalo dýl, než se okamžitá spotřeba dostala na "obvyklou" hodnotu při stejný rychlosti ... )
... zatim jí tam asi taky necham než bude čas a nálada zkoumat to podrobněji ...

pašíkombi AFN B597