SantaFe 2.0 crdi

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

SantaFe 2.0 crdi

Příspěvek od Rasto »

problem s tymto motorom vypisuje zavadu p1180 tlakovy regulacny ventil-zavada koncoveho stupna a p 1181 kontrola rovodu paliva-porucha funkcie. Auto sem tam zhasne tlakovy regulacny ventil som menil pred dvoma mesiacmi a auto islo teraz ho vypisuje zase, ide na volnobeh na 15 % po pridani plneho plynu na 30%, mohol zase odist. Dakujem
VW Multivan T5
AndrejKv
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 10 čer 2008, 12:26
Odpovědi: 0
Bydliště: prakticky Kladno

Příspěvek od AndrejKv »

imho spis ne - samozrejme po dukladne kontrole kabelaze atd.. Jinak koncovym stupnem je myslen tranzistor co ho spina (obcas byva vyveden do krabice zvlast mimo rid.jednotku, ale u tohodle asi bude normalne uvnitr motorovky), jina vec je ze trandak malokdy byva "napul" mrtvy, zkratka bud funguje anebo je proslehlej/spalenej...
diagnostika
elektronika
systemy vstrikovani
automaticke prevodovky
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Kovář »

Tipuju to na vstřiky, teď řeším něco podobnýho na svým Sorentu. Udělej kapilární zkoušku vstřiků a uvidíš. Eventuálně bych ti potom doporučil jednoho pána z Tábora, ten tomu opravdu dost rozumí a poradí.
AndrejKv
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 10 čer 2008, 12:26
Odpovědi: 0
Bydliště: prakticky Kladno

Příspěvek od AndrejKv »

Kovář píše:Tipuju to na vstřiky, teď řeším něco podobnýho na svým Sorentu. Udělej kapilární zkoušku vstřiků a uvidíš. Eventuálně bych ti potom doporučil jednoho pána z Tábora, ten tomu opravdu dost rozumí a poradí.
pak by to psalo jen problem s tlakem, ale ne "koncovy stupen regulatoru"..nicmene souhlasim ze vstriky se na tom serou casto..
diagnostika
elektronika
systemy vstrikovani
automaticke prevodovky
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Kovář »

Ano, je pravda, že u mně to "koncový stupeň regulátoru" nepsalo, ale ty vstřiky může těma kapilárama zkontrolovat, pro začátek to je jednoduché a levné řešení. A ten koncový stupeň, to by obnášelo co?
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Kovář »

Jo , už to vidím, co obnáší ten koncovej stupeň, už jsi to psal nahoře. Pardon. Jinak já jsem se v tom Sorentu začal vrtat, protože začalo hůře startovat, po výměně svíček se to nezlepšilo, přestože byly tři v háji a následně mně to za jízdy zhaslo, stejně, jak popisuje kolega.
Rasto
Přispěvovatel
Příspěvky: 476
Registrován: 28 led 2006, 17:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Rasto »

kabelaz z regulatoru premerana je v poriadku niekedy to nespravi aj tyzden a niekedy clovek s tym prejde 500 metrov
VW Multivan T5
Kovář
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 08 říj 2006, 10:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Kovář »

A co ty vstřiky, ty už jsi kontroloval? Podívej se ještě jen tak pro zajímavost do palivovýho filtru a do nádrže, jestli tam není drobný kovový "otěr". Ono to tak bývá, že odejdou vstřiky, ale původ je třeba v čerpadle, které se začne vydírat a ty drobné částečky kovu se dostanou do vstřiků. To teď řeším třeba na tom Sorentu, jak jsem psal a to do nafty dávám pravidelně aditiv VIF, spíše více nežli méně a výsledek je stejně skvost (wallbash)
liborn
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 27 dub 2011, 06:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od liborn »

Ahoj,já mám na santa fe 2.0crdi zřejmě to stejný jak ty.vykazuje to pokles tlaku.Chová se to jak píšeš,někdy to neudělá vůbec a jindy každou chvilku mi to vypne za jízdy kdyz to nejmíň čekám.Byl jsem v servisu a dělaly na tom střiky a nový vyssokotlak čerpadlo,čistily čerpadlo v nádrži,veškerý trubičky.A výsledek nulovej.Tak pokud by jsi zjistil co to je dej vědět.Díky moc
AndrejKv
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 10 čer 2008, 12:26
Odpovědi: 0
Bydliště: prakticky Kladno

Příspěvek od AndrejKv »

liborn píše:Ahoj,já mám na santa fe 2.0crdi zřejmě to stejný jak ty.vykazuje to pokles tlaku.Chová se to jak píšeš,někdy to neudělá vůbec a jindy každou chvilku mi to vypne za jízdy kdyz to nejmíň čekám.Byl jsem v servisu a dělaly na tom střiky a nový vyssokotlak čerpadlo,čistily čerpadlo v nádrži,veškerý trubičky.A výsledek nulovej.Tak pokud by jsi zjistil co to je dej vědět.Díky moc
Nemels to nahodou v jednom servisu u Rakovnika ca 2 tydny zpatky ? Mam pocit ze uz jsem o tom aute slysel...
diagnostika
elektronika
systemy vstrikovani
automaticke prevodovky
liborn
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 27 dub 2011, 06:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od liborn »

Ne v Brně.Už se mi do toho auta nechce vrážet peníze.Loni to byla vysipaná převodovka a vysokotlak.čerpadlo
Odpovědět

Zpět na „Hyundai“