
Rozdíl mezi ASV a AHF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Rozdíl mezi ASV a AHF
Ahoj, jak se dá zjistit tip motoru. Koupil jsem auto na motoru nic není dle techničáku nelze, motor je jinej. Da se zjistit okem nebo jakej je rozdíl díky moc 

vyndej trysku a napiš číslo
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


a jak to poznáte když to někdo přeskládá a použije trysky turbo a překlepne to 

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
taky podle počtu lopatek v turbu...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
čti výš co jsem napsal tam máš v postatě odpověď...MirekX píše:taky podle počtu lopatek v turbu...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Laďasi, dáme se podat
jedině že by se to ničím jiným nelišilo

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


V podstatě je to uplně jedno, bloky sou stejný, hlavy taky jedinej rozdil je od nakyho roku v pistu, jeho materialu . Hlavní rozdil je ve vstřikovači a hlavne v počitači. At tam bude třeba oturbenej blok s SDI ale jednotka stale AHF tak výkon bude pořad 81kw. Jestli ma turbo 9 nebo 11 lopat na vrtuly je počitači taky buřt, pořad to pojede a potahne stejně, je to mýtus že když se da turbo s 11 lopatkama místo 9, že to jede líp, jede to uplne stejně. Jelikož vymysleli 81kw motor který plní emisni normu Euro 3, tak ma pro odlišení kod ASV. Blok je stale stejnej, jen sou jiný vstřikovače. Jelikož ma oboji stejnej výkon, tak na STK to nikdo neřeší, pokud potkas stouru, tak si nechas dat do TP zaznam o vymene motoru ale je to už přestavba. Nebo si nechas napsat kod motoru s duvodu koreze nečitelný a jeto. ikdyž bi mel být čitelný. Nekolik lidí to tam má a problem žadný.Ladas píše:čti výš co jsem napsal tam máš v postatě odpověď...MirekX píše:taky podle počtu lopatek v turbu...