Dnes jsem měnil palivový filtr u Fabie 1.4 16V RV 2004 - při vypichování
pojistky konektoru , který se nasouvá na palivový filtr mi praskla "účková" pojistka konektoru ...... koukal jsem do ETKY a nikde jsem tu malou pojistku samostatně nenašel ...... pouze celou hadici....... dá se někdy tato pojistka sehnat ...?
Zlomená pojistka konektoru k palivovému filtru Fabia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jedině přendat z jiné koncovky nebo hadici uříznout ohřát a dát celý jiný zácvak systém zase ze starší hadice...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Dneska jsem dělal fabii 1.4 mpi a povedlo se mi to samé,na straně kde je výtlak do motoru byla ta koncovka uplně dojebaná od někoho,nešlo to vubec dolů,jak idiot jsem to vypichoval vším možným a stejně se to rozletělo.
Řešil někdo tu koncovku?Je to jako náhradní díl,nebo je to v prdeli a muséí bejt nová hadice?
Děkuji
Řešil někdo tu koncovku?Je to jako náhradní díl,nebo je to v prdeli a muséí bejt nová hadice?
Děkuji
volal jsem do Škodovky ,pojistku samostatně nemají ,je součástí připojených hadic,které stojí 700 - 2000 Kus. Takže jedině vrakáč ...........
vyřešil jsem do tak ,že jsem místo plastové sponky ,po obvodu hliníkové trubičky - dovnitř koncovky protáhnul samosvornou plastovou pásku a venkem stáhl.Tím se zablokovala hrana filtru a už nemůže samovolně vyjet z konektoru.
Také jsem si neodpustil dotaz ve škodovce ,proč ten filtr po 136000 a pěti letech co to auto jezdilo do originálního servisu škoda ,nikdo zatím nevyměnil a datum filtru byl stejný jako datum výroby auta.
Odpověď zněla : došel přípis ze škodovky,že se tento filtr nemá měnit,pouze při potížích s motorem.
momentálně mám najeto 160000 a filtr tam byl z výroby,nedalo mi to a
filtr jsme rozříznul na půlku a uvnitř byl filtr úplně černý a obsahoval černý mazut,který byl usazen na papíře.
vyřešil jsem do tak ,že jsem místo plastové sponky ,po obvodu hliníkové trubičky - dovnitř koncovky protáhnul samosvornou plastovou pásku a venkem stáhl.Tím se zablokovala hrana filtru a už nemůže samovolně vyjet z konektoru.
Také jsem si neodpustil dotaz ve škodovce ,proč ten filtr po 136000 a pěti letech co to auto jezdilo do originálního servisu škoda ,nikdo zatím nevyměnil a datum filtru byl stejný jako datum výroby auta.
Odpověď zněla : došel přípis ze škodovky,že se tento filtr nemá měnit,pouze při potížích s motorem.
momentálně mám najeto 160000 a filtr tam byl z výroby,nedalo mi to a
filtr jsme rozříznul na půlku a uvnitř byl filtr úplně černý a obsahoval černý mazut,který byl usazen na papíře.