Zlomená pojistka konektoru k palivovému filtru Fabia

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
a20a
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 zář 2008, 21:26
Odpovědi: 0

Zlomená pojistka konektoru k palivovému filtru Fabia

Příspěvek od a20a »

Dnes jsem měnil palivový filtr u Fabie 1.4 16V RV 2004 - při vypichování
pojistky konektoru , který se nasouvá na palivový filtr mi praskla "účková" pojistka konektoru ...... koukal jsem do ETKY a nikde jsem tu malou pojistku samostatně nenašel ...... pouze celou hadici....... dá se někdy tato pojistka sehnat ...?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

jedině přendat z jiné koncovky nebo hadici uříznout ohřát a dát celý jiný zácvak systém zase ze starší hadice...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
a20a
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 zář 2008, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od a20a »

Zatím jsem to vyřešil tak,že jsem protáhnul otvory plastovou samosvornou pásku,takže ten konektor nemůže samovolně sjet,zkusím zítra zavolat do Škodovky jestli to má nějaké řešení......
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Dneska jsem dělal fabii 1.4 mpi a povedlo se mi to samé,na straně kde je výtlak do motoru byla ta koncovka uplně dojebaná od někoho,nešlo to vubec dolů,jak idiot jsem to vypichoval vším možným a stejně se to rozletělo.

Řešil někdo tu koncovku?Je to jako náhradní díl,nebo je to v prdeli a muséí bejt nová hadice?

Děkuji
a20a
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 16 zář 2008, 21:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od a20a »

volal jsem do Škodovky ,pojistku samostatně nemají ,je součástí připojených hadic,které stojí 700 - 2000 Kus. Takže jedině vrakáč ...........

vyřešil jsem do tak ,že jsem místo plastové sponky ,po obvodu hliníkové trubičky - dovnitř koncovky protáhnul samosvornou plastovou pásku a venkem stáhl.Tím se zablokovala hrana filtru a už nemůže samovolně vyjet z konektoru.

Také jsem si neodpustil dotaz ve škodovce ,proč ten filtr po 136000 a pěti letech co to auto jezdilo do originálního servisu škoda ,nikdo zatím nevyměnil a datum filtru byl stejný jako datum výroby auta.

Odpověď zněla : došel přípis ze škodovky,že se tento filtr nemá měnit,pouze při potížích s motorem.

momentálně mám najeto 160000 a filtr tam byl z výroby,nedalo mi to a
filtr jsme rozříznul na půlku a uvnitř byl filtr úplně černý a obsahoval černý mazut,který byl usazen na papíře.
hubo44
Přispěvovatel
Příspěvky: 960
Registrován: 16 bře 2007, 00:21
Odpovědi: 0
Bydliště: KN. SK

Příspěvek od hubo44 »

Použi z odvetrania nadrže tu ktora je pri motore za expanzkou.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

když se to rozjebe mám v ponku jinou a přendám jen to zajištění ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“