Vaha vzduchu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33815
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

tak proměř N75 ohmetrem je tam obyčejná cívka, pak vem kompresour a profoukni jestli není zaseklý prachem, to máš hop nebo trop ;)
maldonado
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 11 říj 2010, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maldonado »

stres3d píše:
maldonado píše:takže po dnesnim testu se ma vec takto,
cuz heled dle me vaha na 99% OK, bud nefunkcni N75 nebo zatuhla regulace - zkus odpojit konektor co jde na n75 mel bys tam multimetrem namerit cca 6-8V za chodu motoru. Pokud to tam pujde tak ventil vymen ;)
Jak poznáš, že je váha na 99% OK? Co mam přesně sledovat. Mě přijde špatná (crazy)
VW T4 2.5 TDI Multivan
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Vaha vyzera byt ok, ale ten tlak turba je hoooodne tragicky...
To mas obtokove turbo, ze? Tam asi problem so zatuhnutou regulaciou nebude, skor skus mechanicky skontrolovat aktuator...
Nedavno mal podobny problem znamy na T4 2.5TDI a bolo to mechanicky povolene, takze sa to hybalo... takisto skus tymi zaistovacimi maticami viac predlzit to tiahlo do aktuatora, moze byt ze sa uplne nezavrie obtokovy ventil a unika ti tlak
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Lisia sa preto,lebo ti turbo skoro nic nenatlaci.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
jini
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 04 úno 2007, 18:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Tišnovsko

Příspěvek od jini »

Na N75 jde modifikovanej signál, obyč voltmetrem toho moc nezměříš, lepší osciloskop nebo dražší měřák kterej střídu umí ;)
Octavia TDI (ASV)≈110kW MAF off MAP on chip můj
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

protoze ti nenatlaci turbo tak to nema takovej prutok jak by ocekavalo => vaha ukazuje min

podle me je to ten n75 zkus jinej a uvidis, jestli mas obtok turbo tak bych tu regulaci neresil - pokud si s tim neco nedelal tak to bude nastaveny ale diky netevirajicimu n75 to je stazeny furt do vyfuku a ten malej tlak to je diky tomu ze pres lopatky prece jenom neco malo jde
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
maldonado
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 11 říj 2010, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maldonado »

Akorát N75 nemohu sehnat.

Nevíte o někom Praha-Kladno kdo by ho měl?

číslo 701 906 283
motor ACV
VW T4 2.5 TDI Multivan
maldonado
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 11 říj 2010, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maldonado »

Tak ventil N75 jsem vyměnil za nový. Problém je ale stále stejný. Začínám pochybovat jestli ten nový díl je dobrý, ale to by bylo divný.
Při testech akčních členů ve VAGu u N75 neslyším cvakání (vypnutý motor), jenom takový slaboučký zvuk, když mam ucho uplně u toho ventilu, jinak to není skoro slyšet. :? :?
Zkoušel jsem jestli se mechanicky hýbe obtokový aktuator. Nejdřív jsem myslel, že se ani nehne, ale musím fakt dost zabrat aby se ta tyčka pohla (směrem dolů).

Po vymazání chyba znova naskočí. (wallbash)
VW T4 2.5 TDI Multivan
maldonado
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 11 říj 2010, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maldonado »

ještě dotaz, když zapnu motor na volnoběh a budu snižovat/zvyšovat otáčky, měl by se wastegate aktuator hýbat?
VW T4 2.5 TDI Multivan
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33815
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dej to turbo napřímo bez N75 a vagrem mrkni na tlak turba a budeš vědět hned ;)
maldonado
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 11 říj 2010, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maldonado »

slovacek.milos píše:dej to turbo napřímo bez N75 a vagrem mrkni na tlak turba a budeš vědět hned ;)
jako odpojit podtlakové hadice z n75 a uplne ho vynechat? A kterou hadici kam? radsi se zeptam (crazy)
VW T4 2.5 TDI Multivan
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

ja bych se podival na vyvod z vakuovky, mnohdy se vyvikla a potom to nema ten spravny podtlak.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33815
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

maldonado píše:
slovacek.milos píše:dej to turbo napřímo bez N75 a vagrem mrkni na tlak turba a budeš vědět hned ;)
jako odpojit podtlakové hadice z n75 a uplne ho vynechat? A kterou hadici kam? radsi se zeptam (crazy)
ti vedou na N75 dvě hadičky, propojky se kupují třeba v akvalistice, některé N75 mají i filtr běžně nemají a zasírjí se, to už jsem psal,

jsem si vzpoměl kdysi dávno na jedno pasata bez výkonu vytáhl jsem hadičku od N75 a nebyl podtrlak, foukl jsem do ní kompresorem a podtlak naskočil, připojil jsem a motor táhl OK
maldonado
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 11 říj 2010, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maldonado »

slovacek.milos píše:
maldonado píše:
slovacek.milos píše:dej to turbo napřímo bez N75 a vagrem mrkni na tlak turba a budeš vědět hned ;)
jako odpojit podtlakové hadice z n75 a uplne ho vynechat? A kterou hadici kam? radsi se zeptam (crazy)
ti vedou na N75 dvě hadičky, propojky se kupují třeba v akvalistice, některé N75 mají i filtr běžně nemají a zasírjí se, to už jsem psal,

jsem si vzpoměl kdysi dávno na jedno pasata bez výkonu vytáhl jsem hadičku od N75 a nebyl podtrlak, foukl jsem do ní kompresorem a podtlak naskočil, připojil jsem a motor táhl OK
jsou tam tři hadičky, tzn. vynechat tu co vede do wastegate, obtokového ventilu? A zkusit jenom nastartovat, nebo i projet :)
VW T4 2.5 TDI Multivan
maldonado
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 11 říj 2010, 08:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maldonado »

Takže jsem uplně odpojil ventil N75 a hadičky propojil na přímo tak jak na obrázku (vynechal jsem obtok).
Po testu mi zase naskočila chyba 00575 - 17-00, což se dalo předpokládat že chyba vyskočí, akorát nevim jestli zrovna tato. Přepokládal bych, že bude tlak moc vysoký, ale dle měření naopak nízký??
Ten graf je v podstatě stejný jako když jsem tam měl N75 ventil.
Ještě mi přijde divný, že roura co vede do motoru se nějak vaklá, viz 3. obrázek, zeleně vyznačené.
Fakt už nevim, help

log: http://www.uloz.to/8817108/28-4-2011-xls

Obrázek
Obrázek


Ještě je tam nejaky ventil regulatoru tlaku, ale to nevim co dělá :( viz. zelene tam to nejak nesedi


Obrázek
Naposledy upravil(a) maldonado dne 29 dub 2011, 21:39, celkem upraveno 1 x.
VW T4 2.5 TDI Multivan
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“