
Vaha vzduchu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33815
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 říj 2010, 08:44
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Jak poznáš, že je váha na 99% OK? Co mam přesně sledovat. Mě přijde špatnástres3d píše:cuz heled dle me vaha na 99% OK, bud nefunkcni N75 nebo zatuhla regulace - zkus odpojit konektor co jde na n75 mel bys tam multimetrem namerit cca 6-8V za chodu motoru. Pokud to tam pujde tak ventil vymenmaldonado píše:takže po dnesnim testu se ma vec takto,

VW T4 2.5 TDI Multivan
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Vaha vyzera byt ok, ale ten tlak turba je hoooodne tragicky...
To mas obtokove turbo, ze? Tam asi problem so zatuhnutou regulaciou nebude, skor skus mechanicky skontrolovat aktuator...
Nedavno mal podobny problem znamy na T4 2.5TDI a bolo to mechanicky povolene, takze sa to hybalo... takisto skus tymi zaistovacimi maticami viac predlzit to tiahlo do aktuatora, moze byt ze sa uplne nezavrie obtokovy ventil a unika ti tlak
To mas obtokove turbo, ze? Tam asi problem so zatuhnutou regulaciou nebude, skor skus mechanicky skontrolovat aktuator...
Nedavno mal podobny problem znamy na T4 2.5TDI a bolo to mechanicky povolene, takze sa to hybalo... takisto skus tymi zaistovacimi maticami viac predlzit to tiahlo do aktuatora, moze byt ze sa uplne nezavrie obtokovy ventil a unika ti tlak
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
protoze ti nenatlaci turbo tak to nema takovej prutok jak by ocekavalo => vaha ukazuje min
podle me je to ten n75 zkus jinej a uvidis, jestli mas obtok turbo tak bych tu regulaci neresil - pokud si s tim neco nedelal tak to bude nastaveny ale diky netevirajicimu n75 to je stazeny furt do vyfuku a ten malej tlak to je diky tomu ze pres lopatky prece jenom neco malo jde
podle me je to ten n75 zkus jinej a uvidis, jestli mas obtok turbo tak bych tu regulaci neresil - pokud si s tim neco nedelal tak to bude nastaveny ale diky netevirajicimu n75 to je stazeny furt do vyfuku a ten malej tlak to je diky tomu ze pres lopatky prece jenom neco malo jde
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 říj 2010, 08:44
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Tak ventil N75 jsem vyměnil za nový. Problém je ale stále stejný. Začínám pochybovat jestli ten nový díl je dobrý, ale to by bylo divný.
Při testech akčních členů ve VAGu u N75 neslyším cvakání (vypnutý motor), jenom takový slaboučký zvuk, když mam ucho uplně u toho ventilu, jinak to není skoro slyšet.
Zkoušel jsem jestli se mechanicky hýbe obtokový aktuator. Nejdřív jsem myslel, že se ani nehne, ale musím fakt dost zabrat aby se ta tyčka pohla (směrem dolů).
Po vymazání chyba znova naskočí.
Při testech akčních členů ve VAGu u N75 neslyším cvakání (vypnutý motor), jenom takový slaboučký zvuk, když mam ucho uplně u toho ventilu, jinak to není skoro slyšet.


Zkoušel jsem jestli se mechanicky hýbe obtokový aktuator. Nejdřív jsem myslel, že se ani nehne, ale musím fakt dost zabrat aby se ta tyčka pohla (směrem dolů).
Po vymazání chyba znova naskočí.

VW T4 2.5 TDI Multivan
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33815
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33815
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ti vedou na N75 dvě hadičky, propojky se kupují třeba v akvalistice, některé N75 mají i filtr běžně nemají a zasírjí se, to už jsem psal,maldonado píše:jako odpojit podtlakové hadice z n75 a uplne ho vynechat? A kterou hadici kam? radsi se zeptamslovacek.milos píše:dej to turbo napřímo bez N75 a vagrem mrkni na tlak turba a budeš vědět hned
jsem si vzpoměl kdysi dávno na jedno pasata bez výkonu vytáhl jsem hadičku od N75 a nebyl podtrlak, foukl jsem do ní kompresorem a podtlak naskočil, připojil jsem a motor táhl OK
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 říj 2010, 08:44
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
jsou tam tři hadičky, tzn. vynechat tu co vede do wastegate, obtokového ventilu? A zkusit jenom nastartovat, nebo i projetslovacek.milos píše:ti vedou na N75 dvě hadičky, propojky se kupují třeba v akvalistice, některé N75 mají i filtr běžně nemají a zasírjí se, to už jsem psal,maldonado píše:jako odpojit podtlakové hadice z n75 a uplne ho vynechat? A kterou hadici kam? radsi se zeptamslovacek.milos píše:dej to turbo napřímo bez N75 a vagrem mrkni na tlak turba a budeš vědět hned
jsem si vzpoměl kdysi dávno na jedno pasata bez výkonu vytáhl jsem hadičku od N75 a nebyl podtrlak, foukl jsem do ní kompresorem a podtlak naskočil, připojil jsem a motor táhl OK

VW T4 2.5 TDI Multivan
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 23
- Registrován: 11 říj 2010, 08:44
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Takže jsem uplně odpojil ventil N75 a hadičky propojil na přímo tak jak na obrázku (vynechal jsem obtok).
Po testu mi zase naskočila chyba 00575 - 17-00, což se dalo předpokládat že chyba vyskočí, akorát nevim jestli zrovna tato. Přepokládal bych, že bude tlak moc vysoký, ale dle měření naopak nízký??
Ten graf je v podstatě stejný jako když jsem tam měl N75 ventil.
Ještě mi přijde divný, že roura co vede do motoru se nějak vaklá, viz 3. obrázek, zeleně vyznačené.
Fakt už nevim, help
log: http://www.uloz.to/8817108/28-4-2011-xls


Ještě je tam nejaky ventil regulatoru tlaku, ale to nevim co dělá
viz. zelene tam to nejak nesedi

Po testu mi zase naskočila chyba 00575 - 17-00, což se dalo předpokládat že chyba vyskočí, akorát nevim jestli zrovna tato. Přepokládal bych, že bude tlak moc vysoký, ale dle měření naopak nízký??
Ten graf je v podstatě stejný jako když jsem tam měl N75 ventil.
Ještě mi přijde divný, že roura co vede do motoru se nějak vaklá, viz 3. obrázek, zeleně vyznačené.
Fakt už nevim, help
log: http://www.uloz.to/8817108/28-4-2011-xls


Ještě je tam nejaky ventil regulatoru tlaku, ale to nevim co dělá


Naposledy upravil(a) maldonado dne 29 dub 2011, 21:39, celkem upraveno 1 x.
VW T4 2.5 TDI Multivan