Ale bacha , při výměně řemenu se někdy stane, že přinesou řemen o zub delší nebo kratší ,mě osobně se to stalo, že mi v krámu dali řemen na TD a já potřeboval na Tdci..Rozdíl je jeden zub...Pak nevychází předvstřik ...
Renault Espace 2,1td 68kw rok 96 PŘEDVSTŘIK
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Já mám za to, že dhfool to myslí tak, že poslouchá motor, zkouší jak chytá, jak kouří a podle zkušenosti najde předvstřik, který je správný...Jde to naladil ke spokojenosti motoru i zákazníka..
Ale bacha , při výměně řemenu se někdy stane, že přinesou řemen o zub delší nebo kratší ,mě osobně se to stalo, že mi v krámu dali řemen na TD a já potřeboval na Tdci..Rozdíl je jeden zub...Pak nevychází předvstřik ...
Ale bacha , při výměně řemenu se někdy stane, že přinesou řemen o zub delší nebo kratší ,mě osobně se to stalo, že mi v krámu dali řemen na TD a já potřeboval na Tdci..Rozdíl je jeden zub...Pak nevychází předvstřik ...
nepropadat panice...
Z přepadu bosche u 2,1td jde vzduch
Další problem na sebe nedal dlouho čekat
Do vstřikovacího čerpadla bosch je nasávana nafta bez vzduchu.
Z přepadu čerpadla vychází nafta s 40% podílem vzduchu
Auto zatí jezdí "normálně"
Čerpadlo saje neftu a někde vzniklou netěsností vnika vzduch.
Máte zkušenost jak to odhalit..tlakova/podtlaková zkouška.
Nějaké možnosti mě napadají...kolem "O-kroužků" hřídelky plynu,předvstřiku okolo vys.tlake hlavy?
Do vstřikovacího čerpadla bosch je nasávana nafta bez vzduchu.
Z přepadu čerpadla vychází nafta s 40% podílem vzduchu
Auto zatí jezdí "normálně"
Čerpadlo saje neftu a někde vzniklou netěsností vnika vzduch.
Máte zkušenost jak to odhalit..tlakova/podtlaková zkouška.
Nějaké možnosti mě napadají...kolem "O-kroužků" hřídelky plynu,předvstřiku okolo vys.tlake hlavy?
Re: Z přepadu bosche u 2,1td jde vzduch
Vstřikovací čerpadlo si může natahovat vzduch kolem gufera u řemenice ( a kolem holendru na sací části ) . Všude jinde je přetlak . . . takže by spíš tekla nafta ven . . .Slawek3 píše:Další problem na sebe nedal dlouho čekat![]()
Do vstřikovacího čerpadla bosch je nasávana nafta bez vzduchu.
Z přepadu čerpadla vychází nafta s 40% podílem vzduchu![]()
Auto zatí jezdí "normálně"
Čerpadlo saje neftu a někde vzniklou netěsností vnika vzduch.
Máte zkušenost jak to odhalit..tlakova/podtlaková zkouška.
Nějaké možnosti mě napadají...kolem "O-kroužků" hřídelky plynu,předvstřiku okolo vys.tlake hlavy?
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Gufero se montuje zvenku . Je to speciál mimo běžnou řadu . Kupoval sem ho v prodejně na gufera , objednávali to . Pokud seš hodně šikovnej , uděláš to i na autě . Největší sranda bude vyndat to starý . Pomocí vrutů by to mělo jít . Dírky pro vruty nevrtej , propíchni to nějakou šikovnou špicí . To gufero je celokovový , takže budeš muset propíchnout plech .Slawek3 píše:Je to Bosch![]()
gufero se montuje zvenku ?...
..novy kde a za kolik
Jinak by se dalo koupit i tam , kde dělají opravy čerpadel ( abys nemusel to starý oměřovat ) . Stojí nějakou tu stovku , hlavně si dej pozor na čistotu při montáži .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Typ cerpadla je: Bosch 423-7
0 460 494 377
Gufero je DF 17-28-7,3 (prumery a tl. 17-28-7,3)
?KACO? tvf01
Motor je podelne takze demontaz je vpohode.
DIK za INFO
V Mateze HB hnedy(odolne "chemii a 200°C) Gufero 17-28-7 za 160CZK
nemecke fotky cerpadla
http://www.vwdieselparts.com/forum/view ... sc&start=0
0 460 494 377
Gufero je DF 17-28-7,3 (prumery a tl. 17-28-7,3)
?KACO? tvf01
Motor je podelne takze demontaz je vpohode.
DIK za INFO
V Mateze HB hnedy(odolne "chemii a 200°C) Gufero 17-28-7 za 160CZK
nemecke fotky cerpadla
http://www.vwdieselparts.com/forum/view ... sc&start=0
Tak tak , hnědý gufero ( viton ) s prachovkou . Dost dobrej odkaz
. Trochu nevím , proč tam použil obyčejný černý gufero . Jinak originál gufero je zelený .
Ještě k tomo fotoseriálu , možná je to v tom popisu , nečetl sem to , ten unášecí čep na pístku musí být na stejné straně jako drážka pro pero na hřídeli pod rozvodovým kolem . Jinak je to pootočený o 180° . . . je to snad jediná věc , co se dá při montáži splést . . .
Ale do celkové repase ( přetěsnění ) se asi pouštět nebudeš . . .
Ještě k tomo fotoseriálu , možná je to v tom popisu , nečetl sem to , ten unášecí čep na pístku musí být na stejné straně jako drážka pro pero na hřídeli pod rozvodovým kolem . Jinak je to pootočený o 180° . . . je to snad jediná věc , co se dá při montáži splést . . .
Ale do celkové repase ( přetěsnění ) se asi pouštět nebudeš . . .
VW T3 mTDi + Xantia 2 HDi 80kW . . . repasuju alternátory . . .
Gufero je sice vymeneno ale vzduch a bubliny-pena stale pokracuji
Pak jsem jeste provedl pretlakovou zkousku s aplikaci jaru na bubliny a cerpadlo je bez uniku.
Pri podtlakove zkousce vzduch vnika.
Bylo neco slyset od rozdelovaci hlavy
Saci trakt tesni akorat gufero na hrideli a pak mozna nejaky "O" krouzek u ventilu pod trojhranou hlavou?
Muj nazor ze i pri ucpanem filtru ci velkem odporu sani by nemel jit z cerpadla vzduch?
Pak jsem jeste provedl pretlakovou zkousku s aplikaci jaru na bubliny a cerpadlo je bez uniku.
Pri podtlakove zkousce vzduch vnika.
Bylo neco slyset od rozdelovaci hlavy
Saci trakt tesni akorat gufero na hrideli a pak mozna nejaky "O" krouzek u ventilu pod trojhranou hlavou?
Muj nazor ze i pri ucpanem filtru ci velkem odporu sani by nemel jit z cerpadla vzduch?