17965 regulace plnicího tlaku regul. hranice překročena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Tak jsem dnes vyzkoušel nový N75 a nic. Pořád stejný. Dal jsem zpět starý, udělal ko akčních členů a dnes cvaka. Byl jsem znova projet se starým N75, ale motor jede do 3500ot a pak nic. Takže N75 na prodej za 800,- i s poštovným. Ještě jsem udělal logy, kdyby se někdo na to kouknul a nějak poradil. Díky. (LOL)
http://leteckaposta.cz/751572607
http://leteckaposta.cz/108398542
Naposledy upravil(a) drago21 dne 03 kvě 2011, 18:17, celkem upraveno 1 x.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
swen
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 19 led 2010, 10:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od swen »

TITI 72 turbo som cistil sam...nedaval som ho nikam do servisu...na hriadeli nebola ziadna vola...inak pocuj...mohlo by to robil aj ten zpetny ventil? lebo som ho skusal prefuknut...a ide prefuknut z oboch stran...este som aj zneho vyklepal cierny prach...takze zpetny ventil KO...mozno ze ten nedrzi podtlak v systeme a tym padom nereguluje jak ma...co ty nato? zajtra spravim log a hodim to tu...
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Tak a jsem tady. Po radě kolegy z fora jsem postříkal WD sprejem regulaci turba (baňku i táhlo) a rukou ho pořádně rozhýbal. Teď táhne od spodu do 4tis.ot jak nic. Tak to nebylo žádným N75, jak píše VAG a VIS. Kdyby ho někdo chtěl, tak za 800,- ho můžu poslat. (LOL)
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
aughostino
Přispěvovatel
Příspěvky: 557
Registrován: 17 bře 2011, 17:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od aughostino »

tiez mi motor pada do nudzoveho rezimu pri 130km/h, da sa z logu zistit ci je netesnost v sani?

zacalo to po vymene IC, stary bol deravy, ale usmernovaci plast diery utesnil. nezohnal som taky ako tam patri, ale mensi s mensou dierou na cidlo, ktoru som musel zvacsovat, tak to fuci asi tadial.
Škoda Octavia Combi ASV 81kW 2002 Elegance čierna metalíza - V ZABEHU

ex: Škoda octavia I 1.9TDi SLX 81kw r.v. '98 AHF
timil
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 13 úno 2014, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: zlin

Příspěvek od timil »

...mám stejný problém na Fabii RS,vyměnil jsem i blok s ventilama podtlaků a nic,podle diagnostiky mi turbína tlačí něco kolem tří atmosfér, pak se vypne mrcha.měla by tlačit max 2.5.někdy se rožne diagnostika někdy ne..je možné že je to tou netěsností mezi turbem a hlavou?když to konroluju tak mám občas tlak. hadici vycvaklou ale to je tím že to turbo tak tlačí ne?kdyby bylo vše ok tak tlak. hadice nevypadne..navíc to ani do nouzáku nepada vždycky ale jen když jedu dýl kolem 4000 otáček..jinak regulace chodí jak má...
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

drago21 píše:Tak a jsem tady. Po radě kolegy z fora jsem postříkal WD sprejem regulaci turba (baňku i táhlo) a rukou ho pořádně rozhýbal. Teď táhne od spodu do 4tis.ot jak nic. Tak to nebylo žádným N75, jak píše VAG a VIS. Kdyby ho někdo chtěl, tak za 800,- ho můžu poslat. (LOL)
Prodáno.
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
PetrSs
Přispěvovatel
Příspěvky: 558
Registrován: 25 srp 2012, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od PetrSs »

timil píše:...mám stejný problém na Fabii RS,vyměnil jsem i blok s ventilama podtlaků a nic,podle diagnostiky mi turbína tlačí něco kolem tří atmosfér, pak se vypne mrcha.měla by tlačit max 2.5.někdy se rožne diagnostika někdy ne..je možné že je to tou netěsností mezi turbem a hlavou?když to konroluju tak mám občas tlak. hadici vycvaklou ale to je tím že to turbo tak tlačí ne?kdyby bylo vše ok tak tlak. hadice nevypadne..navíc to ani do nouzáku nepada vždycky ale jen když jedu dýl kolem 4000 otáček..jinak regulace chodí jak má...
Mám stejný problém,u mě to je netěsnost ve vedení ke cooleru
Autoservis + Pneuservis
Golf V GTI edition 30 - big brake kit 370mm audi tt rs,APR stage II+
Softwarové úpravy vozů od firmy APR
tomasmu
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 08 srp 2012, 21:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomasmu »

Riesim toto iste. Auto nema tah. Mam tvrdy pedal na brzde to znamena ze 4krat stlacim a je tvrdy musim pockat kym padne dolu/zmakne. Este k tomu pri rozbiehani mi nieco sici a nema tah. Cim to moze byt?

Vymenil som od turba po intercooler,tlakove hadicky aj velke,snimace,egr asi vsetko kde ide nejaka hadicka. Naposledy som menil hadicu z tandemoveho cerpadla do posilovaca brzd. Problem mam stale. Neviete niekto radu?

Skoda superb 1.9 tdi 96kw automat,motor AVF
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

neni podtlat bud je někde díra v hadičkách nevo problém s vývěvou
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
ury7
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 14 pro 2014, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

17965 regulace plnicího tlaku regul.

Příspěvek od ury7 »

Zdravím vás , v mém případě to samé i dle log který jsem udělal no chci se zeptat jestli máte někdo i to , že je u mne slyšet i specifický zvuk jako když drhne kov na kov máte-měli jste to někdo? + pokud se projeví tenhle zvuk tak u 2 a 3 převodového stupně pod zátěží ( ot. 1600 - 2500 ) + pokles výkonu , auto O1 81kW ASV r.03 , děkuji za info
Skoda Fabia 1,9 SDI , 47kW
Ford Galaxy 1,9 TDi ,96kW ASZ , 05
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“