2.5 TDI a S764 smysl?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
OLDSCHOOL_DAVE
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 16 dub 2009, 05:56
Odpovědi: 0

2.5 TDI a S764 smysl?

Příspěvek od OLDSCHOOL_DAVE »

ahoj ma smysl dat na audi 2.5tdi 764 trysky a naspedne odladit soft?
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

Jakou audi mas? C4 R5 AAT?
Dal jsem ze zacatku jen tyhle trysky a bylo to sakra znat.casem jsem tam napachal i turbo z T4ky.jelo to hodne slusne.a hlavne spotreba byla dost nizka.kolem 6.5 a to jsem ji nelehtal...potom nakonec dostala i 6kvalt.
Takze trysky doporucuju
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

764 jsou origo osazeny v 2.5TDI R5 110kW/151HP 8), tudíž záleží, co tam máš za motor...
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

111kW je jen v T4.audi ma 85 nebo 103kW.lisi se pouze vstrikama a softem.a osobni zkusenost,ze na soft z 85tky to jede lip
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
pistabazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 461
Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pistabazar »

KaCzaba píše:111kW je jen v T4.audi ma 85 nebo 103kW.lisi se pouze vstrikama a softem.a osobni zkusenost,ze na soft z 85tky to jede lip
to mě docela zajímá,mám 103 kw,a jde jenom přehodit PC,nebo se to musí přehrát
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

prehodis PC smazes imo a nacte se ti tvuj klicek do jednotky a drandis.trosku to bude cmoudit nez se posbira tubro.ale bude to krapet zivejsi.
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..a načo to komplikovať treba tam upraviť rozumne soft a pojde to lepšie ako prehadzovať jednotku z 85kw
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

zrovna tady je rychlejsi doma prehodit jednotku.nema to flashovaci jednotku..musis rozebrat vynda prehrat a zandat a pak by to slo.myslim ze uz to richard delal andremu
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..ja viem že ma ešte pajkovaciu jednotku v tom nevidím žiadny prob. čitáčka sa najde :)


..ale ked je ina RJ dostupna tak potom je to najlacnejšia a najrýchlejšia metoda :)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
Uživatelský avatar
roti
Přispěvovatel
Příspěvky: 305
Registrován: 27 úno 2008, 08:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, München

Příspěvek od roti »

ja mel 85kw a po montazi 764 to bylo sakra znat!!
SII Elegance
-ex BMW 740i FL V8 4.4L Vanos, 210kW, 440Nm, BMW 320dA Touring; VW GIV Varoš 66kW,S764+KAT off+EGR off,Eibach 35mm,ATD,chip
Obrázek
pistabazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 461
Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pistabazar »

Tak se na to nejspíš vykašlu,našetřím kačky a necham to čipnout od reeshi,zatím mám sprinty 764 a k tomu turbo z T4 111kw,a jede to dost svižně,dám ještě větší IC a pak pujdu na ten chip,a mimochodem neválí se někomu doma velký IC a nějaká ta hadice :D
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

pistabazar píše:Tak se na to nejspíš vykašlu,našetřím kačky a necham to čipnout od reeshi,zatím mám sprinty 764 a k tomu turbo z T4 111kw,a jede to dost svižně,dám ještě větší IC a pak pujdu na ten chip,a mimochodem neválí se někomu doma velký IC a nějaká ta hadice :D
TAHLE KOMBINACE NAPROSTO STACI :-)
jeste sestikvalt a uvidis jak to auto pojede uplne jinak...
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
pistabazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 461
Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pistabazar »

KaCzaba píše:
pistabazar píše:Tak se na to nejspíš vykašlu,našetřím kačky a necham to čipnout od reeshi,zatím mám sprinty 764 a k tomu turbo z T4 111kw,a jede to dost svižně,dám ještě větší IC a pak pujdu na ten chip,a mimochodem neválí se někomu doma velký IC a nějaká ta hadice :D
TAHLE KOMBINACE NAPROSTO STACI :-)
jeste sestikvalt a uvidis jak to auto pojede uplne jinak...
sestku já přece mám :D ,a mých origo 103 kw s těmito ůpravamy je dost znát,hlavně to naklápění lopatek jde pěkně od spoda,jo a ja jsem taky od chomuova (rofl)
Uživatelský avatar
KaCzaba
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Registrován: 04 říj 2006, 12:44
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od KaCzaba »

Takze me znas od videni?ja uz C4 prodal asi dva tydny zpet.ale jezdi porad u nas
EX passat B2 mTDI

aktual G3 GTTDI
A6 2.5TDI R5 AAT,S764
pistabazar
Přispěvovatel
Příspěvky: 461
Registrován: 02 kvě 2008, 19:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od pistabazar »

KaCzaba píše:Takze me znas od videni?ja uz C4 prodal asi dva tydny zpet.ale jezdi porad u nas
možná bych tě podle auta poznal
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“