kotouče 288mm vs.280mm

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
P_J
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 24 srp 2010, 11:53
Odpovědi: 0
Bydliště: PRG

Příspěvek od P_J »

nogis píše:Vypadaj stejně, to ti nestačí? :D Fakt napiš Sebovi, za 3500Kč mi nechal 312. Na druhou stranu já bych už Zimmermann v životě nekoupil. Ale to je tvoje věc. ;)
Ja bych taky Zimmermanny nekoupil(kdyz k tomu nemas spravny desky tak je to na nic .. a moc jich na to ani nefunguje) :D Ty co jsme poslal o prispevek vise ma par lidi co znam na "zavodnich" autech a jsou dobry .. nekrouti se a brzdi! Vyrabej to sice italove, ale funguji dobre!!!
OII 1.9 77kw BJB - Hybrid by Andre, S1043, jednohmota + HDS, soft Reesha DP 140kw/420Nm
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Tak co nového?
OCTAVIA- ALH
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Rád se podělím o můj poznatek z výměny brzd na O1 z 280 na 288 (kompletní přehození těhlic). Ten rozdíl je fantastický, má to jiný brzdící účinek - plynulejší záběr ale hlavně neporovnatelně lepší účinek, raději jsem nezkoušel na to dupnot na plné kule. Nic nevadne, pořád to skvěle brzdí. Ty jsem koupil od JENDA T4 - orig. brzdy z 1.8T ATE. Tam si říkám, jak by se asi chovali nějaké Bremba s Texary deskami... Jaké asi musí být brzdy 312... ale za mě - 288 brzdy naprostá spokojenost.

Obrázek
edit :-)
Naposledy upravil(a) borelli dne 13 kvě 2011, 17:12, celkem upraveno 2 x.
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
tommi 81
Přispěvovatel
Příspěvky: 483
Registrován: 29 lis 2008, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od tommi 81 »

Nebývaj tyhle problémy jen na ALH , tj. vzadu bubny ?
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Zadek je při brždění stejně odlehčený,takže jestli je tam kotouč nebo buben je jedno.
OCTAVIA- ALH
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To není úplně pravda, suvnou sílu vozu a "většinu" brzdného účinku berou sice předky, ale bez účinku zadních brzd auto nezastavíš..Jen to přibrzdí a jede to dál...Stačí jet s bubny , kde jsou zarezlá prasata nebo poblité obložení...Můžeš tam dát "400mm" kotouče a jsou prd platný...Kotouče vzadu tam nejsou pro srandu... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

borelli píše:Rád se podělím o můj poznatek z výměny brzd na O1 z 280 na 288 ....
jestli ono to neni taky tim, ze ty 288 kotouce jsou tlustejsi, jinak prechod na 312 nemusi byt to same jako z 280 na 288, protoze desky jsou pro 288 a 312 stejne
besoun
Přispěvovatel
Příspěvky: 652
Registrován: 30 kvě 2010, 09:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od besoun »

nevím jestli pomůžou kotouče většího průměru ale ja dal nové náboje a nové kotouče a desky a je klid. Staré náboje jsem nechal změřit na házivost a byly zkroucené.Takže náboje stojí nejspíš za prd,než budete řešit házení kotouču tak si nechte na soustruhu srovnat nábojky a máte klid. Už není ve volantu cítit žádné vibrace a vše co tam bylo před :) a zadní bubnové brzdy by chtělo sem tam seřídit na samostavu čus
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4995
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Kotouče vzadu se dávaly na ABS, když má brzdit naplno jen jedno zadní,aby to vůbec něco dělalo.Kotouče mají všeobecně samozdřejmě větší účinost.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Pitrs2
Přispěvovatel
Příspěvky: 177
Registrován: 27 pro 2009, 21:09
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Pitrs2 »

kriveni kotoucu na ALH sem resil skoro pul roku... Nejdriv se vymenily kotouce a desky (TRW), po 2tis km, opet krivy, tak se udelaly naboje s loziskama a tak na 2 mesice klid a pak to zacalo zas. Vysledek? vymena za kompletni predni napravu z Toleda 1M taky s 280mm brzdama a je svatej klid.
Skoda Octavia II RS TDI CEGA 125kW
VCDS 18.x.x
Havlos
Přispěvovatel
Příspěvky: 141
Registrován: 08 črc 2008, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Havlos »

Tak jak to vypadá stěma stočenýma 288mm osvědčilo se to teda?
Za tu dobu už snad bude mít někdo poznatky z provozu :)
Chystám se měnit kotouče tak mě to zajmá
GIV Variant ALH blackmagic, Dsla 502 , EGR off,puky R32,uložení z.n. Fabka RS,vzpěra nápravnice A3/S3
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9168
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

fabiátor píše:
borelli píše:Rád se podělím o můj poznatek z výměny brzd na O1 z 280 na 288 ....
jestli ono to neni taky tim, ze ty 288 kotouce jsou tlustejsi, jinak prechod na 312 nemusi byt to same jako z 280 na 288, protoze desky jsou pro 288 a 312 stejne
desky stejné jsou ale plocha k brždění ne ;)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4995
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A musíš tam mít o cca 2mm slabší desky.Ty kotouče mají jiné vyložení. Dej na 280 desky TEXTAR a budeš spokojený. Já k nim mám kotouče "Čína".
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Olinek
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 23 úno 2009, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od Olinek »

Mam to udelane kotouce z 288 na 280 desticky zbrouseny cca milimetr kazda. Brzdi to stejne protoze plocha je stejna.... najeto asi 3000km vse drzi nic se nekrouti. Material vse original.
Uživatelský avatar
Neeo87
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 26 zář 2011, 21:56
Odpovědi: 0
Bydliště: SB Slovakia

Příspěvek od Neeo87 »

NO chalani ja mam na g4 280mm kotuze (chip na 140k) 4motion maju za sebou 75tis km a maxx spokojnost.... a to som uz zbrzdoval z 160km/h na 50km/h a vkuse !!!! a prezily to a nebolo to raz nejazdim pomaly.... podla mna zalezi na tom co tam das....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“