Ale tak i tak, počkám si na foto
Denní svícení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jen uvažuju
Výše jsem publikoval co tam mám. A jak jsem psal, koupil jsem to fakt za babku. Ale nejsem zrovna spokojenej s tim, jak to svítí. Takže bych uvažoval o výměně. Tak mě zajímá, zda bych to moh případně jen přepojit a netahat to celý znovu 
Ale tak i tak, počkám si na foto
Jinak auto v podpisu.
Ale tak i tak, počkám si na foto
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
a ktore z tych dvoch to vlastne mas...? lebo v tom odkaze su dva druhy...jedny rovne a druhe sikme...majo515 píše:ja mam tieto na oktavke a su super silne. odporučam http://www.obautodily.cz/svetla_pro_den ... _r87-ds002
CAHA 125 kW TDI CR
Asi pře 14 dny jsem dával na auto tyhle http://www.led-dennesvietenie.sk/led-de ... l-x24.html.
Mají homologaci, kupoval jsem ty nejmenší s 16 diodami. Trochu mě zklamalo, že jsou udělané tak, že po zapnutí světel, jenom pohasnou do nižšího výkonu. Přes relé jsem to předělal a teď se mi při zapnutí světel vypínají.
Čekal jsem jak budou svítit (zřejmě jsem byl nabuzený z audin a pod), byl jsem trochu zklamaný, žádný zázrak to teda není, ale zase když vidím s čím jezí jiní (obrysová led světla místo denního svícení), tak to docela jde. S autem jsem už něco najezdil a zatím na mě nikdo neblikal, že nesvítím. Jinak to přesně splnilo moje očekávání, dal jsem za ně do 1 tis Kč. nemusím myslet na rozsvěcení světel a nemusím pálit xenony. Trochu mi vadí, že nemají připojení na ruční brzdu, aby se vypnuli v případě jejího zatažení.
Jinak k debatě ohledně jejich svítivosti můžu řící, že jsem jezdil za dob, kdy nebylo třeba svíti přes den a plně mi to vyhovovalo. Nevšiml jsem si, že by se od zavedení povinného svícení přes den v zimě a pak i v létě nějak snížila statistika nehodovosti (spíše naopak). V německu dodnes namjí povinné svícení a jsou na tom s nehodovostí lépe než my.
Až bude ropná krize na svém vrcholku, budou si naše děti a možná i my ťukat na čelo, jak jsem byli blbí a zbytečně jsme plýtvali zdroji.
Teď mám od našeho institutu klid, splnil jsem tu absurditu co po mě chtěl a budu s napětím čekat, co si vymyslí dál
.
Jestli má někdo ideu o tom, jak použitím super výkonných světel zvýší svoje bezpečí, tak mu to tady tím nevyvracím. Ale já si radši hned zapnu bezpečnosní pás, jezdím dle svého nejlepšího vědomí a svědomí v autě, které není vyrobené z recyklovaných kelímků od jogurtů a věřím airbagům.
Mají homologaci, kupoval jsem ty nejmenší s 16 diodami. Trochu mě zklamalo, že jsou udělané tak, že po zapnutí světel, jenom pohasnou do nižšího výkonu. Přes relé jsem to předělal a teď se mi při zapnutí světel vypínají.
Čekal jsem jak budou svítit (zřejmě jsem byl nabuzený z audin a pod), byl jsem trochu zklamaný, žádný zázrak to teda není, ale zase když vidím s čím jezí jiní (obrysová led světla místo denního svícení), tak to docela jde. S autem jsem už něco najezdil a zatím na mě nikdo neblikal, že nesvítím. Jinak to přesně splnilo moje očekávání, dal jsem za ně do 1 tis Kč. nemusím myslet na rozsvěcení světel a nemusím pálit xenony. Trochu mi vadí, že nemají připojení na ruční brzdu, aby se vypnuli v případě jejího zatažení.
Jinak k debatě ohledně jejich svítivosti můžu řící, že jsem jezdil za dob, kdy nebylo třeba svíti přes den a plně mi to vyhovovalo. Nevšiml jsem si, že by se od zavedení povinného svícení přes den v zimě a pak i v létě nějak snížila statistika nehodovosti (spíše naopak). V německu dodnes namjí povinné svícení a jsou na tom s nehodovostí lépe než my.
Až bude ropná krize na svém vrcholku, budou si naše děti a možná i my ťukat na čelo, jak jsem byli blbí a zbytečně jsme plýtvali zdroji.
Teď mám od našeho institutu klid, splnil jsem tu absurditu co po mě chtěl a budu s napětím čekat, co si vymyslí dál
. Jestli má někdo ideu o tom, jak použitím super výkonných světel zvýší svoje bezpečí, tak mu to tady tím nevyvracím. Ale já si radši hned zapnu bezpečnosní pás, jezdím dle svého nejlepšího vědomí a svědomí v autě, které není vyrobené z recyklovaných kelímků od jogurtů a věřím airbagům.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
životnost=záruka dva roky. Pokud to vydrží, budu spokojený, ostatně jak dlouho ti vydrží na WV např. spodní spojler. Vzhledem umístění na spodní část nárazníku se spíše než životnosti obávám mechanického poškození a nebo že se budou někomu ty moje moc líbit a půjčí si je.. Pěkná zmrzlá hrouda na silnici a nebo kamínek taky udělají svoje. Vypadají celkem kvalitně, no uvidíme co vlhkost a za dva roky si to povíme.
Někdo tu vyzdvihoval výhodou SMD diod? nechápu, jaká je výhoda použití SMD součástek zrovna na denním svícení. SMD je miniaturizovaná součástka s jiným způsobem připájení na desku plošného spoje. Z hlediska opravy osobně raději měním klasické součástky než SMD. Ale u výrobku za 800 kč to řešit nebudu, protože dvě hodiny strávené na vyndavání a nandavání denního svícení, jeho rozebrání a opravy, mi nestojí za to, abych za 14 dní po opravě zjistil, že netěsní, takže si raději koupím nové a tyhle špatné, prodám nějakému kutilovi, co má čas si s tím hrát.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Mám tyhle http://leddennisviceni.cz/index.php?topMenu=24&cat=1122 , po roce se začalo jedno mlžit, tři měsíce před koncem záruky přestalo druhý svítit. Poslal jsem je zpátky, obratem jsem dostal nový. Když zase dva roky vydrží, budu spokojenej. Jinak mechanický namáhání celkem obstojně snášejí. 
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
zaujimave tie moje sa daju rozobrat aj mne sa to mlži asi dam pod sklička silikonnogis píše:Mám tyhle http://leddennisviceni.cz/index.php?topMenu=24&cat=1122 , po roce se začalo jedno mlžit, tři měsíce před koncem záruky přestalo druhý svítit. Poslal jsem je zpátky, obratem jsem dostal nový. Když zase dva roky vydrží, budu spokojenej. Jinak mechanický namáhání celkem obstojně snášejí.
octavia combi 1,9TDI AHF 81KW r.v99
Ake maju prosim ta zapojenie..? Potrebuju + pól od spinacky alebo maju zabudovanu elektroniku a po zvýšení napätia po štarte motora sa rozsvietia same..?nogis píše:Mám tyhle http://leddennisviceni.cz/index.php?topMenu=24&cat=1122
Diky
CAHA 125 kW TDI CR
mam to zapojene do spinača svetiel je tam volny pin na denne svietenie od vyrobi tak tam mam zapojene plusko čiže červeny kabel. a zlty nemam napojenyMarek_A4 píše:Ake maju prosim ta zapojenie..? Potrebuju + pól od spinacky alebo maju zabudovanu elektroniku a po zvýšení napätia po štarte motora sa rozsvietia same..?nogis píše:Mám tyhle http://leddennisviceni.cz/index.php?topMenu=24&cat=1122
Diky
octavia combi 1,9TDI AHF 81KW r.v99
Nogis...a tie tvoje, maju automatické zapinanie alebo potrebuju + od spinacky..?majo515 píše:mam to zapojene do spinača svetiel je tam volny pin na denne svietenie od vyrobi tak tam mam zapojene plusko čiže červeny kabel. a zlty nemam napojenyMarek_A4 píše:Ake maju prosim ta zapojenie..? Potrebuju + pól od spinacky alebo maju zabudovanu elektroniku a po zvýšení napätia po štarte motora sa rozsvietia same..?nogis píše:Mám tyhle http://leddennisviceni.cz/index.php?topMenu=24&cat=1122
Diky
CAHA 125 kW TDI CR


