Golf 3 teče olej -vačka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Golf 3 teče olej -vačka

Příspěvek od Ren'as »

Zdravím, nesetkal se někdo s něčím podobným.Dojel kolega a dekl od rozvodu zevnitř od oleje. Prvně jsem myslel že vyměním gufera a bude hotovo. Pak se začal objevovat olej na venkovní straně rozvodového kola vačky. Daval jsem druhé nové gufero v dojmu že se někde vloudila chybička. Jenže stačí ujet 10km a zase se začne rosit olejem od šroubu. A když sundám kolo tak šroub(závit),zadek kola,klinek,vniřek vačky,blok,gufero-je naprosto suché. Váčku jsem měl venku nic jsem na ní nenašel poškozeného. Děkuji za každy názorObrázek
Obrázek
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Co treba tesneni pod vikem ventilu.Zkus jeste to.
Kape to pod vikem a odstredive se to rozhazuje.Mozna tak zkus jeste to. ;)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20105
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ojetá vačka - jsou v ní drážky v oblasti břitu gufera?
Vačku ven a nechat opravit, nebo dát jinou
Uživatelský avatar
zizuzidan
Aktivista
Příspěvky: 2432
Registrován: 10 zář 2007, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Sedlčansko

Příspěvek od zizuzidan »

S tímhle problémem sem se setkal na Feldě 1.9D
To samy a nakonec sem zjistil,že kolo vačky má v sobě hafo porů,do kterých se natáhl olej a až když se motor hodně ohřál začalo to z kola téct!
Dej nový a budeš mít klid.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20105
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Vzhledem k tomu že je to G3, má to určitě něco naběháno - omrkni tu vačku,jestli není od gufera "vydřená"
Kdyžtak vačku ven, nechat udělat nástřik,obrousit a je to,máš pokoj
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mi se stalo něco podobného měnil jsem gufero a ten pevnostní šroub na šálku se natáh, místo aby prdnul tak se zůžil, šroub z bláta,

a prolínal olej, nové šroby a OK bylo to u feldy 1,6 aee
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

JJ dík za rady, vačku jsem měl venku a právě že vše vypadá ok i števty šálku,rozměry a povrch vačky. Kolikrát jsem viděl katastrofu a nic neprolinalo. Když jsem stim laboroval tak už věřím v kouzla -David Caprfield- Každopádně dík za infa, poptám se na opravu vačky,nebo druhouObrázek
Obrázek
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Taky si myslím, že drážka je v tom nevinně, kolikrát stačí gufero posunout , nebo zkrátit pružinku a jelikož je drážka pravidelná , je to v pohodě...Spíš jestli tam nejde olej pod domečkem...
nepropadat panice...
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

jericho-3 píše:Taky si myslím, že drážka je v tom nevinně, kolikrát stačí gufero posunout , nebo zkrátit pružinku a jelikož je drážka pravidelná , je to v pohodě...Spíš jestli tam nejde olej pod domečkem...
Já pořad sám nevím to kolo jak je na fotu ,se začne rozpínat olejem z venku od středu. Myslel jsem že se olej tlačí přez vačku kolem šroubu, jenže ten olej nezanechá nikde stopu kudma se tam dostane.I kdž sundám kolo z vačky,jedině nějaká mikro trhlina? A kdyby z domečku,nebyl by zmaštěný i blok. No už si připadám jak (crazy) ,celkem jednoduchá oprava a člověk je v pasti.
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
yirka
Aktivista
Příspěvky: 1301
Registrován: 12 zář 2007, 18:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary už jinde

Příspěvek od yirka »

píšeš že je všechno od šroubu až po gufero suchý, tak odmasti kolo, a nech to hrkat bez deklu dej kafe cígo až se to ohřeje tak se to někde projeví, tedy snad
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

měl jsi podmáznutý kraje domku silikonem?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

yirka píše:píšeš že je všechno od šroubu až po gufero suchý, tak odmasti kolo, a nech to hrkat bez deklu dej kafe cígo až se to ohřeje tak se to někde projeví, tedy snad
No to sem přesně udělal nevynechal jsem ani to kafe a cígo a po řádném prohřátí zase. A přitom není olej ani v drážce na klínek.
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

Ladas píše:měl jsi podmáznutý kraje domku silikonem?
prně jo a momentálně ne ale porad stejny, už jsem to mněl vícekrát rozdělané, myslíš žeby se to mohlo dostat na venek kola od domku.
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33501
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Ren'as píše:
Ladas píše:měl jsi podmáznutý kraje domku silikonem?
prně jo a momentálně ne ale porad stejny, už jsem to mněl vícekrát rozdělané, myslíš žeby se to mohlo dostat na venek kola od domku.
vem si lupu a čum na to, asi nemáš tu správnou víru problém zjistit,si bezradný a zmatený, to se prostě stává,


popíšu ti problém, citroen sachso asi 1.1 litr, bylo prasklé těsnění pod hlavou a olej fakt tekl mezi hlavou a blokem, normálně jsi ho utřel a tekl, diagnostikovali to i v autorizáku a majitel si koupil těsnění pod hlavou a já že měnit,

čumím na to a nějak se mi to nezdálo,
nakonec jsem zjistil že teče gufero ka klice olej teče na řemen, altík nasává olej z řemenu a přes takový deflektor ho flusne přesně mezi hlavu a blok, jednalo se o motor s klimou tak to bylo všechno stížený,

záhraky se dějí ale vysvětlení se vždy najde


;)
Ren'as
Přispěvovatel
Příspěvky: 343
Registrován: 28 čer 2007, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ren'as »

slovacek.milos píše:
Ren'as píše:
Ladas píše:měl jsi podmáznutý kraje domku silikonem?
prně jo a momentálně ne ale porad stejny, už jsem to mněl vícekrát rozdělané, myslíš žeby se to mohlo dostat na venek kola od domku.
vem si lupu abezradný a zmatený, to se prostě stává, čum na to, asi nemáš tu správnou víru problém zjistit,si


popíšu ti problém, citroen sachso asi 1.1 litr, bylo prasklé těsnění pod hlavou a olej fakt tekl mezi hlavou a blokem, normálně jsi ho utřel a tekl, diagnostikovali to i v autorizáku a majitel si koupil těsnění pod hlavou a já že měnit,

čumím na to a nějak se mi to nezdálo,
nakonec jsem zjistil že teče gufero ka klice olej teče na řemen, altík nasává olej z řemenu a přes takový deflektor ho flusne přesně mezi hlavu a blok, jednalo se o motor s klimou tak to bylo všechno stížený,

záhraky se dějí ale vysvětlení se vždy najde


;)
Asi máš pravdu ,udělám další rozborku a zaměřím se i na to ždímaní řemene, sice se nezdál nějak mastný ale jak jsi psal čumím pořád na jedno místo. Zatím dík
Audi A4 Tdi AFN 81kw r.98, S764,EGR off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“