toledo AFN-do 2 tisic ot.obcas mensi vykon

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Bydliště: Dačice

toledo AFN-do 2 tisic ot.obcas mensi vykon

Příspěvek od oskar »

neresil ste nekdo neco podobneho?u toleda AFN obcas do 2tis ot. jakoby mensi vykon,nekdy jen vykon,nekdy jakoby motor vynechava,vetsinou to dela kdyz to jen lechtam na plynu treba na čtyrku nebo na pětku,diagnostika nic.myslel sem ze je to naftou,uz sem najel asi 1500km a je to porad stejne,filry nove.budu rad za kazdy napad
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

kukni sa pre istotu na kabel co ide do spodnej casti cerpadla. zvykne sa predrat izolacia a skratuje to, a meni predvstrek
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

na draty u cerpadla sem se taky koukal jelikoz jak pises u audiny sem to taky delal,byl spatny kontak a menilo to predstrik
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

CO EGR VENTIL-MOŽNÁ ŠPATNĚ ZAVÍRÁ(DĚRAVÁ HADIČKA,ZENEŠENEJ VENTIL KARBONEM)
g3 tdi ahu,octa asz
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

hadicky jsou dobre,na ten egr kouknu
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

egr se zda ok,este vysi spotreba alespon oproti pasatu se stejnym motorem mam rozdil litr pri stejne jizde
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

tak dneska jsem to zkousel ,auto jelo asi 50km normalne,pak zas pokles vykonu,jako kdyby z niceho nic sepnul kompresor klimy,auto trochu pokles vykonu a zvysila se spotreba,po znovu nastartovani porad stejne,tohle delalo asi 100km a pak zas dobry
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

zatim se to zdalo dobry ale zas zacalo delat jiny problem,kdyz nastartuju tak to chytne na dva valce,na plyn nereaguje,vypnu a znuvu nastartuju a v pohode,zacina to delat castejc,ze by cerpadlo?diagnostika nic nepise
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20194
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To je divný že diag mlčí....možná plynovej pedál
Joskic
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 30 kvě 2009, 11:55

Příspěvek od Joskic »

A bublinky z filtrů k cerpadlu nejdou ? Že by To někde přisavalo vzduch ?nebo nevim jestli To toledo má mohl by být zasrany koš v nádrží
oskar
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Odpovědi: 0
Registrován: 27 bře 2008, 07:50
Bydliště: Dačice

Příspěvek od oskar »

po nafte jsem sel hned zezacatku,nikde neprisava a kos taky cisty,typuju nejaka blbost nebo cerpadlo ko
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“