BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Třeba nám ta hlava nebude stačit a budem schánět 14mmdawe2706 píše:jojo...tohle je možný s 12mm hlavou a big turbem,takže to není nereálný

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Spíš nám nebudou stačit ty naše foukátkaoldaf píše:Třeba nám ta hlava nebude stačit a budem schánět 14mmdawe2706 píše:jojo...tohle je možný s 12mm hlavou a big turbem,takže to není nereálný

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
nejake fota,by nebyly?oldaf píše:http://www.youtube.com/watch?v=meGyj32jaZk
http://m50b25.ic.cz/zahy/zastavba4.jpg
zde muj vuz,ted uz nepojizdny
tds in BMW E30 

už vyzkoučenej je Garret GT32 ..ale takový foukátko stojí nehoráznou mr*uviktorddd píše:chcelo by to nejaký holset zo scanie to by tam fúkalo viac než dosťdawe2706 píše:Spíš nám nebudou stačit ty naše foukátkaoldaf píše: Třeba nám ta hlava nebude stačit a budem schánět 14mm

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Asi takhle:viktorddd píše:tak to hej
a inak u teba s tým GT2556V je cítiť že to viac zaberá aj pod 2000ot? lebo mohol by som mať lacno jednu GT2056V z jednej rozbitej e39 tak o tom silno rozmýšľam, akurát by som to musel zobrať k niekomu kto prerobí reguláciu lebo ja som z toho kkt asi by som to dos*al
To menší turbo bude mít parádní spodek..já měl GT2052V a to jsem měl 1,7 baru už v 1800ot/min. ale zase tím trpěl dvouhmotnostní setrvačník.Byl tam od spodu velkej krouták.Ve vysokých to taky jelo dobře,ale nejelo to jak to jede tět s tím GT2556V a to při nižším tlaku.
Menší turbo musí tlačit víc aby jsi dostal stejnýho množství vzduchu jako velký turbo co tlačí mín.
Na GT2556V už musíš mít udělanej i dodrej chip a nebo fest přidáno na naftě jinak se budeš rozjíždět kolem 3000 ot/min.
Mě to zabírá už kolem 2000,ale takovej ten "kopanc" přijde kolem 2500 ot.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Noo spotřeba bude asi velkábjukemen píše:..tým padom si neviem ani lenpredstaviť tdsko s tým GT32 to už aj vstreky treba iné aj všetko,no neviem na nete je ale kolko mg nafty museli dať fuu

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06 dub 2011, 23:55
Odpovědi: 0
Asi takhle:
To menší turbo bude mít parádní spodek..já měl GT2052V a to jsem měl 1,7 baru už v 1800ot/min. ale zase tím trpěl dvouhmotnostní setrvačník.Byl tam od spodu velkej krouták.Ve vysokých to taky jelo dobře,ale nejelo to jak to jede tět s tím GT2556V a to při nižším tlaku.
Menší turbo musí tlačit víc aby jsi dostal stejnýho množství vzduchu jako velký turbo co tlačí mín.
Na GT2556V už musíš mít udělanej i dodrej chip a nebo fest přidáno na naftě jinak se budeš rozjíždět kolem 3000 ot/min.
Mě to zabírá už kolem 2000,ale takovej ten "kopanc" přijde kolem 2500 ot.[/quote]
Můžes sem napsat, jaký máš u turba podtlakový selenoid??
Zda tento: PBG721903730 z 525tds/td u M51, nebo u omegy 2.5TD) ... (asi tvůj původní)
nebo tento: PBG722796010 (525d - M57D; 530d - M57D30, nebo u omegy 2.5 DTi )??
Pzn. na mjauto.cz mají u omegy chybu ... první mají zařazen i pro 2.5 DTi, ačkoliv tam má být správně ten co je uveden u 525/530d.
Druhý z jmenovaných s turbem (G2052V) motá podstatně pružněji (zabírá dříve/rychleji) .... turbo tlačí mnohem víc od spodu (oproti prvému z tdesa, který tlačí až od cca 1800 ot.). Já tam měl oba.
Jak jsem psal ....uvažoval jsem, že si dám GT2556V ... pak mě zaujal ten garrett GT2260V ..... příruba nepříruba, ale zdá se mi, že má jiný systém (elektroniku) ovládání lopatek - selenoid (cca 5 pinů), alespoň co jsem viděl nějaký foto. To mě trochu odrazuje. .... já mám klasický konektor z 525d (3 piny).
Na mj se nechci spoléhat. Treba u 530d ... u E60 mají ten co mám já ted a u E61 již žádný nemají (tomu by odpovídalo, že má ovládání jiný).
Nevíte někdo jak to je s tím selenoidem u GT2260V ???
To menší turbo bude mít parádní spodek..já měl GT2052V a to jsem měl 1,7 baru už v 1800ot/min. ale zase tím trpěl dvouhmotnostní setrvačník.Byl tam od spodu velkej krouták.Ve vysokých to taky jelo dobře,ale nejelo to jak to jede tět s tím GT2556V a to při nižším tlaku.
Menší turbo musí tlačit víc aby jsi dostal stejnýho množství vzduchu jako velký turbo co tlačí mín.
Na GT2556V už musíš mít udělanej i dodrej chip a nebo fest přidáno na naftě jinak se budeš rozjíždět kolem 3000 ot/min.
Mě to zabírá už kolem 2000,ale takovej ten "kopanc" přijde kolem 2500 ot.[/quote]
Můžes sem napsat, jaký máš u turba podtlakový selenoid??
Zda tento: PBG721903730 z 525tds/td u M51, nebo u omegy 2.5TD) ... (asi tvůj původní)
nebo tento: PBG722796010 (525d - M57D; 530d - M57D30, nebo u omegy 2.5 DTi )??
Pzn. na mjauto.cz mají u omegy chybu ... první mají zařazen i pro 2.5 DTi, ačkoliv tam má být správně ten co je uveden u 525/530d.
Druhý z jmenovaných s turbem (G2052V) motá podstatně pružněji (zabírá dříve/rychleji) .... turbo tlačí mnohem víc od spodu (oproti prvému z tdesa, který tlačí až od cca 1800 ot.). Já tam měl oba.
Jak jsem psal ....uvažoval jsem, že si dám GT2556V ... pak mě zaujal ten garrett GT2260V ..... příruba nepříruba, ale zdá se mi, že má jiný systém (elektroniku) ovládání lopatek - selenoid (cca 5 pinů), alespoň co jsem viděl nějaký foto. To mě trochu odrazuje. .... já mám klasický konektor z 525d (3 piny).
Na mj se nechci spoléhat. Treba u 530d ... u E60 mají ten co mám já ted a u E61 již žádný nemají (tomu by odpovídalo, že má ovládání jiný).
Nevíte někdo jak to je s tím selenoidem u GT2260V ???
Můžes sem napsat, jaký máš u turba podtlakový selenoid??pepek1111111111 píše:Asi takhle:
To menší turbo bude mít parádní spodek..já měl GT2052V a to jsem měl 1,7 baru už v 1800ot/min. ale zase tím trpěl dvouhmotnostní setrvačník.Byl tam od spodu velkej krouták.Ve vysokých to taky jelo dobře,ale nejelo to jak to jede tět s tím GT2556V a to při nižším tlaku.
Menší turbo musí tlačit víc aby jsi dostal stejnýho množství vzduchu jako velký turbo co tlačí mín.
Na GT2556V už musíš mít udělanej i dodrej chip a nebo fest přidáno na naftě jinak se budeš rozjíždět kolem 3000 ot/min.
Mě to zabírá už kolem 2000,ale takovej ten "kopanc" přijde kolem 2500 ot.
Zda tento: PBG721903730 z 525tds/td u M51, nebo u omegy 2.5TD) ... (asi tvůj původní)
nebo tento: PBG722796010 (525d - M57D; 530d - M57D30, nebo u omegy 2.5 DTi )??
Pzn. na mjauto.cz mají u omegy chybu ... první mají zařazen i pro 2.5 DTi, ačkoliv tam má být správně ten co je uveden u 525/530d.
Druhý z jmenovaných s turbem (G2052V) motá podstatně pružněji (zabírá dříve/rychleji) .... turbo tlačí mnohem víc od spodu (oproti prvému z tdesa, který tlačí až od cca 1800 ot.). Já tam měl oba.
Jak jsem psal ....uvažoval jsem, že si dám GT2556V ... pak mě zaujal ten garrett GT2260V ..... příruba nepříruba, ale zdá se mi, že má jiný systém (elektroniku) ovládání lopatek - selenoid (cca 5 pinů), alespoň co jsem viděl nějaký foto. To mě trochu odrazuje. .... já mám klasický konektor z 525d (3 piny).
Na mj se nechci spoléhat. Treba u 530d ... u E60 mají ten co mám já ted a u E61 již žádný nemají (tomu by odpovídalo, že má ovládání jiný).
Nevíte někdo jak to je s tím selenoidem u GT2260V ???[/quote]
Sory...nevím,co je to selenoid

Omegy a 525tds mají turba ovládaná přetlakem a 525d 530d a omegy DTI mají ovládané podtlakem.
Já to mám předělaný na přetlak a použil jsem původní banku z tédéesa

BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
-
- Nováček
- Příspěvky: 10
- Registrován: 06 dub 2011, 23:55
Odpovědi: 0
měl jsem na mysli měnič tlaku turba:
http://www.eliteauto.cz/menic-tlaku-tur ... chadlo-19/
a toto:
http://www.eliteauto.cz/menic-tlaku-tur ... chadlo-21/
Každopádně s tím druhým v pořadí mi auto podstatně lépe táhne od spodu, resp. ten druhý rychleji reaguje - ve vnitř je to vlastně elektromagnet, který rychleji nebo pomaleji přepustí ... o mě podtlak do turba.
http://www.eliteauto.cz/menic-tlaku-tur ... chadlo-19/
a toto:
http://www.eliteauto.cz/menic-tlaku-tur ... chadlo-21/
Každopádně s tím druhým v pořadí mi auto podstatně lépe táhne od spodu, resp. ten druhý rychleji reaguje - ve vnitř je to vlastně elektromagnet, který rychleji nebo pomaleji přepustí ... o mě podtlak do turba.