BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..toto som kukal až sa mi tomu nechce veriť fuu ktovie co sa skryva za tou upravou ci iba turbo atd. ale musi to byť masaker na ceste
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

jojo...tohle je možný s 12mm hlavou a big turbem 8) ,takže to není nereálný (rofl)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

dawe2706 píše:
jojo...tohle je možný s 12mm hlavou a big turbem 8) ,takže to není nereálný (rofl)
Třeba nám ta hlava nebude stačit a budem schánět 14mm :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:
dawe2706 píše:
jojo...tohle je možný s 12mm hlavou a big turbem 8) ,takže to není nereálný (rofl)
Třeba nám ta hlava nebude stačit a budem schánět 14mm :D
Spíš nám nebudou stačit ty naše foukátka :(
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
zahy
Sběrač informací
Příspěvky: 34
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2006, 09:34
Bydliště: zapad

Příspěvek od zahy »

nejake fota,by nebyly?

http://m50b25.ic.cz/zahy/zastavba4.jpg

zde muj vuz,ted uz nepojizdny
tds in BMW E30 :-)
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

dawe2706 píše:
oldaf píše:
dawe2706 píše: jojo...tohle je možný s 12mm hlavou a big turbem 8) ,takže to není nereálný (rofl)
Třeba nám ta hlava nebude stačit a budem schánět 14mm :D
Spíš nám nebudou stačit ty naše foukátka :(
chcelo by to nejaký holset zo scanie to by tam fúkalo viac než dosť (noteeth)
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

viktorddd píše:
dawe2706 píše:
oldaf píše: Třeba nám ta hlava nebude stačit a budem schánět 14mm :D
Spíš nám nebudou stačit ty naše foukátka :(
chcelo by to nejaký holset zo scanie to by tam fúkalo viac než dosť (noteeth)
už vyzkoučenej je Garret GT32 ..ale takový foukátko stojí nehoráznou mr*u (wallbash)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
viktorddd
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2010, 11:35

Příspěvek od viktorddd »

tak to hej
a inak u teba s tým GT2556V je cítiť že to viac zaberá aj pod 2000ot? lebo mohol by som mať lacno jednu GT2056V z jednej rozbitej e39 tak o tom silno rozmýšľam, akurát by som to musel zobrať k niekomu kto prerobí reguláciu lebo ja som z toho kkt asi by som to dos*al
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

viktorddd píše:tak to hej
a inak u teba s tým GT2556V je cítiť že to viac zaberá aj pod 2000ot? lebo mohol by som mať lacno jednu GT2056V z jednej rozbitej e39 tak o tom silno rozmýšľam, akurát by som to musel zobrať k niekomu kto prerobí reguláciu lebo ja som z toho kkt asi by som to dos*al
Asi takhle:
To menší turbo bude mít parádní spodek..já měl GT2052V a to jsem měl 1,7 baru už v 1800ot/min. ale zase tím trpěl dvouhmotnostní setrvačník.Byl tam od spodu velkej krouták.Ve vysokých to taky jelo dobře,ale nejelo to jak to jede tět s tím GT2556V a to při nižším tlaku.
Menší turbo musí tlačit víc aby jsi dostal stejnýho množství vzduchu jako velký turbo co tlačí mín.
Na GT2556V už musíš mít udělanej i dodrej chip a nebo fest přidáno na naftě jinak se budeš rozjíždět kolem 3000 ot/min.
Mě to zabírá už kolem 2000,ale takovej ten "kopanc" přijde kolem 2500 ot.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..tým padom si neviem ani lenpredstaviť tdsko s tým GT32 to už aj vstreky treba iné aj všetko,no neviem na nete je ale kolko mg nafty museli dať fuu
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

bjukemen píše:..tým padom si neviem ani lenpredstaviť tdsko s tým GT32 to už aj vstreky treba iné aj všetko,no neviem na nete je ale kolko mg nafty museli dať fuu
Noo spotřeba bude asi velká (noteeth)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
pepek1111111111
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2011, 23:55

Příspěvek od pepek1111111111 »

Asi takhle:
To menší turbo bude mít parádní spodek..já měl GT2052V a to jsem měl 1,7 baru už v 1800ot/min. ale zase tím trpěl dvouhmotnostní setrvačník.Byl tam od spodu velkej krouták.Ve vysokých to taky jelo dobře,ale nejelo to jak to jede tět s tím GT2556V a to při nižším tlaku.
Menší turbo musí tlačit víc aby jsi dostal stejnýho množství vzduchu jako velký turbo co tlačí mín.
Na GT2556V už musíš mít udělanej i dodrej chip a nebo fest přidáno na naftě jinak se budeš rozjíždět kolem 3000 ot/min.
Mě to zabírá už kolem 2000,ale takovej ten "kopanc" přijde kolem 2500 ot.[/quote]

Můžes sem napsat, jaký máš u turba podtlakový selenoid??
Zda tento: PBG721903730 z 525tds/td u M51, nebo u omegy 2.5TD) ... (asi tvůj původní)
nebo tento: PBG722796010 (525d - M57D; 530d - M57D30, nebo u omegy 2.5 DTi )??
Pzn. na mjauto.cz mají u omegy chybu ... první mají zařazen i pro 2.5 DTi, ačkoliv tam má být správně ten co je uveden u 525/530d.
Druhý z jmenovaných s turbem (G2052V) motá podstatně pružněji (zabírá dříve/rychleji) .... turbo tlačí mnohem víc od spodu (oproti prvému z tdesa, který tlačí až od cca 1800 ot.). Já tam měl oba.

Jak jsem psal ....uvažoval jsem, že si dám GT2556V ... pak mě zaujal ten garrett GT2260V ..... příruba nepříruba, ale zdá se mi, že má jiný systém (elektroniku) ovládání lopatek - selenoid (cca 5 pinů), alespoň co jsem viděl nějaký foto. To mě trochu odrazuje. .... já mám klasický konektor z 525d (3 piny).
Na mj se nechci spoléhat. Treba u 530d ... u E60 mají ten co mám já ted a u E61 již žádný nemají (tomu by odpovídalo, že má ovládání jiný).
Nevíte někdo jak to je s tím selenoidem u GT2260V ???
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Odpovědi: 0
Registrován: 22 lis 2007, 01:57

Příspěvek od bjukemen »

..hmm tak to ti bude musieť poradiť niektorí z chalanov čo maju s tym skusenosť..ja zatial neviem iba sa chystam TDSko kupiť..ale zaujímal by ma rozdiel medzi tymi turbami 2559V a 2260V
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Odpovědi: 0
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

pepek1111111111 píše:Asi takhle:
To menší turbo bude mít parádní spodek..já měl GT2052V a to jsem měl 1,7 baru už v 1800ot/min. ale zase tím trpěl dvouhmotnostní setrvačník.Byl tam od spodu velkej krouták.Ve vysokých to taky jelo dobře,ale nejelo to jak to jede tět s tím GT2556V a to při nižším tlaku.
Menší turbo musí tlačit víc aby jsi dostal stejnýho množství vzduchu jako velký turbo co tlačí mín.
Na GT2556V už musíš mít udělanej i dodrej chip a nebo fest přidáno na naftě jinak se budeš rozjíždět kolem 3000 ot/min.
Mě to zabírá už kolem 2000,ale takovej ten "kopanc" přijde kolem 2500 ot.
Můžes sem napsat, jaký máš u turba podtlakový selenoid??
Zda tento: PBG721903730 z 525tds/td u M51, nebo u omegy 2.5TD) ... (asi tvůj původní)
nebo tento: PBG722796010 (525d - M57D; 530d - M57D30, nebo u omegy 2.5 DTi )??
Pzn. na mjauto.cz mají u omegy chybu ... první mají zařazen i pro 2.5 DTi, ačkoliv tam má být správně ten co je uveden u 525/530d.
Druhý z jmenovaných s turbem (G2052V) motá podstatně pružněji (zabírá dříve/rychleji) .... turbo tlačí mnohem víc od spodu (oproti prvému z tdesa, který tlačí až od cca 1800 ot.). Já tam měl oba.

Jak jsem psal ....uvažoval jsem, že si dám GT2556V ... pak mě zaujal ten garrett GT2260V ..... příruba nepříruba, ale zdá se mi, že má jiný systém (elektroniku) ovládání lopatek - selenoid (cca 5 pinů), alespoň co jsem viděl nějaký foto. To mě trochu odrazuje. .... já mám klasický konektor z 525d (3 piny).
Na mj se nechci spoléhat. Treba u 530d ... u E60 mají ten co mám já ted a u E61 již žádný nemají (tomu by odpovídalo, že má ovládání jiný).
Nevíte někdo jak to je s tím selenoidem u GT2260V ???[/quote]

Sory...nevím,co je to selenoid (rofl) ale tak nějak jsem pochopil,že myslíš ovládací banku.
Omegy a 525tds mají turba ovládaná přetlakem a 525d 530d a omegy DTI mají ovládané podtlakem.
Já to mám předělaný na přetlak a použil jsem původní banku z tédéesa 8)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
pepek1111111111
Nováček
Příspěvky: 10
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2011, 23:55

Příspěvek od pepek1111111111 »

měl jsem na mysli měnič tlaku turba:

http://www.eliteauto.cz/menic-tlaku-tur ... chadlo-19/
a toto:
http://www.eliteauto.cz/menic-tlaku-tur ... chadlo-21/

Každopádně s tím druhým v pořadí mi auto podstatně lépe táhne od spodu, resp. ten druhý rychleji reaguje - ve vnitř je to vlastně elektromagnet, který rychleji nebo pomaleji přepustí ... o mě podtlak do turba.
Odpovědět

Zpět na „BMW“