nic na něm nejnixmilos píše:myslis Lucas?Jarda S. píše:a to poznám jak ?
Mno skus mrknut logo/napis. Ale musim dodat, ze je to 206 s WJZ. Kolega ma ten samy WJZ mno a s Bosh.



Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
pri tak starom modeli predpokladam, ze Lucas by mal na tele dve tiahla., Bosh iba jedno.oldaf píše:Dej sem fotku čerpadlaJarda S. píše:nic na něm nejnixmilos píše: myslis Lucas?
Mno skus mrknut logo/napis. Ale musim dodat, ze je to 206 s WJZ. Kolega ma ten samy WJZ mno a s Bosh.zádný logo číslo nic
je to 205 1.9d 47kw rok 94
Vyšroubuj vstřiky a propíchni šroubovákem ten karbon co je usazenej pod tryskama. Ale pozor pod tryskama jsou tepelný podložky, tak je nejdřív vyndej. Je to takovej zvlněnej plíšek.czek píše:Zdravím, mám taky P 205 1.9d (1991) a krmim ho řervenou naftou ředěnou vyjetym motorákem (na 7 litru nafty, 3 litry oleje) filtrovany přes netkanou textilii, ze začátku nebyl vůbec problém ale ted posledni dobou se mi zdá že mám podobný problém jak tady čtu, motor nemá takový tah a začal kouřit podobnym způsobem jak tady nekdo vysvetloval, jakoby se kouř za autem kutálel, jinak starty uplne bez problémů, volnoběh taky, čerpadlo Bosch...mám tak najeto cca 2000km, čím myslíte že to může být ? Do nastaveni čerpadla nikdo nevrtal, jinak se mi taky zdá že se motor jakoby zklidnil, tolik netluče ale bohužel je tupější, to snižení výkonu je opravdu znát. Na co jako první se radíte mrknout ?
Ano, ta hlava je pod vstřikama dost zůžená a ono se to hned zakarbonuje. To poznáš když vyšroubuješ vstřiky a zažhavíš, neuvidíš ani na rozpálený žhavičky, bude to tím karbonem ucpaný.czek píše:Máš teda na mysli karbon, kterej je usazenej v hlavě, po vytažení toho vstřiku jo ?