330d-- rada
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Hosi ekologie je probrana chapem to vsichni ve Spolek
denska sem tomu daval trosku vice poprve a kdyz to tocim nad 3 000 otacek tak tam je nejakej skripot hnusnej nevim co to muze byt
trva to cca 2 sekundy a pak to nedela a jede to dal plynule do omezovacee byli to stupne 2 a 3 kdyz daval 4 tak uz nevim jestli to delalo
Tak ale zase ty náhradní díly zatíží přírodu míň, než údajně zvýšený emise, ne?Čmoud píše:Jinak klapky ven. Zrovna před týdnem se ty klapky rozpadly na firemním mercedesu S350 a oprava motoru bude stát 70000kč.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Ale tady přece nejde, jestli někdo pozná úpravu nebo ne, ale o to, zda vozidlo danou emisní normu splňuje nebo ne. Jak už sem psal, až budou emisní zóny ve městech (jako je to už v Německu) a budou tu pojízdný namátkový STK, tak drastický navýšení emisí u auta poznaj. Nejde přeci o to pořád něco ochcávat a šidit, ne ?turbo kamna power píše:Dani34el: jsem nevěděl, že takový naivky ještě existujoua jak "se" asi pozná, že tam ty klapky nejsou, že je tam čip, EGR je zaslepené, Kat vykuchaný atd... to ti jako na STK budou rozdělávat půl motoru?
ftipálku
Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Tak pán evidentně není ekolog... ale jen klasický připosraný česky sobec a blb a beztak i hypochondrDani34el píše:Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.
nezajímá ho co se děje s životním prostředím, ale aby chudáček náhodou nedýchal špatný vzdoušek...
Ale tady přece nejde, jestli někdo pozná úpravu nebo ne, ale o to, zda vozidlo danou emisní normu splňuje nebo ne. Jak už sem psal, až budou emisní zóny ve městech (jako je to už v Německu) a budou tu pojízdný namátkový STK, tak drastický navýšení emisí u auta poznaj. Nejde přeci o to pořád něco ochcávat a šidit, ne ?
Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.[/quote]
No právě ten zdravej úsudek ti chybí. Pokud se bude u dieselů dál měřit jenom obsah pevnejch částic i na těch tvejch namátkovejch stanicích, tak se budou katy a klapky kuchat vesele dál. Dodam, že nechovam žádnou nenávist ke světu ani k lidem kolem mě. Funkce katalyzátoru má určitě význam, ale nějaký zasírající se DPF, klapky a EGRy si strč... Je to zdroj problémů a o ty normální člověk nestojí. Obzvlášť když o významu těhle zařízení lze polemizovat. A asi bych ti měl připomenout na jakym fóru se pohybuješ, protože jsi si asi nevšim, že tvoje agitace tady nikoho nebere a jenom tady vznikaj off topics.
Oceánský tankery co smrdí mne nezajímají, pokud žiju ve městě. Produkce emisí se projevuje hlavně lokálně. To nemá se stranou Zelených nebo ekoterorismem co do činění, ale se zdravym úsudkem.[/quote]
No právě ten zdravej úsudek ti chybí. Pokud se bude u dieselů dál měřit jenom obsah pevnejch částic i na těch tvejch namátkovejch stanicích, tak se budou katy a klapky kuchat vesele dál. Dodam, že nechovam žádnou nenávist ke světu ani k lidem kolem mě. Funkce katalyzátoru má určitě význam, ale nějaký zasírající se DPF, klapky a EGRy si strč... Je to zdroj problémů a o ty normální člověk nestojí. Obzvlášť když o významu těhle zařízení lze polemizovat. A asi bych ti měl připomenout na jakym fóru se pohybuješ, protože jsi si asi nevšim, že tvoje agitace tady nikoho nebere a jenom tady vznikaj off topics.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
-
Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Je to ode me sproste navadeni k nedbalosti a temer zlocinnemu chovani (alespon dle Daniela), nicmene az tady neco takoveho vznikne, tak prijdou do mody prepinace softu a upravy, ktere se budou zamerovat na "drop chip". Pak bude stacit jen to pred mestem dostatecne protahnout a dostat z vyfuku saze a seriovky budou zavidet protokly z emisi.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 715#473715
... abych se neopakoval.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 715#473715
... abych se neopakoval.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
proč by měl člověk bydlící za městem čuchat regenační blitky z filtrů částic? Ve městech ty auta lidí co neudělají krok pěšky naberou humáč aby ho za městem vyblily. To mi teda taky moc férový nepřijde.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
Z toho je vidět naprostá neznalost problematiky. Vlivem nedokonalýho spalování u dieselu (a to bude nedokonalý vždy protože jde o cyklický proces zahoření-vyhasnutí a tim pádem se nikdy nedostaví rovnovážný stav pro dokonalé hoření) se m.j.tvoří saze, což je uhlík ( "C" ), ale tak miniaturní, že ve formě 3,4-benzopyrenu prokazatelně způsobuje rakovinu.MirekX píše:proč by měl člověk bydlící za městem čuchat regenační blitky z filtrů částic? Ve městech ty auta lidí co neudělají krok pěšky naberou humáč aby ho za městem vyblily. To mi teda taky moc férový nepřijde.
Uhlík - C - se usazuje ve filtru pevných částic a jednou za čas při regeneraci filtru vyhoří téměř dokonale tzn. dojde k oxidaci (=okysličení uhlíku) ..a z uklíku (C) ve vazbě na kyslík (O2) vznikne m.j. kysličních uhličitý (CO2) oba nejedovatý (oproti "C") ..tzn. C + O2 = CO2 ( a ještě trochu H2O kvůli HC ). Takže "regenerační blitky" jsou z 99% kysličník uhličitý, který sosáš třeba v Coca-Cole nebo v sodovce. Jen hlupák nebo člověk který ne vlastní vinou neví jak tohle funguje může ten systém (kterej vypreparuje 95% jedu z výfuku) zatracovat.
Apropos: Že se na emisích (zatím) měří jen kouřivost u dieselů neznamená, že je legální uměle navyšovat ostatní složky, zejméne nebezpečný NOx. Evropská komise už připravuje závaznou normu (Němci ji prý zavedou dobrovolně už dřív) dle které se na STK má měřit i obsah dalších složek.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
dle meho,je a byla nejidealnejsi emisni normou Euro3,kde ty auta spolehlive fungujou,jedou a nezerou. DPF je dobrej,nevadilo by mi ho mit v aute i na ukor vykonu,ale kdyby nestala udrzba majlant a hlavne to spolehlive fungovalo a nezralo o litr vic. Emisni zona je v nemecku volna pro Euro4 automaticky,ale Unwelt paket dostane klidne i Euro2 pokud mu kazdorocne nameri hodnoty kteryma je zona limitovana. A ze to je z duvodu omezeni emisi neni pravda,tak se to jen tvari,je to kvuli snizeni poctu aut ve meste a taky podpore vyroby a prodeje novych aut.. Stejne jako jsou v europe ale i u nas zvyhodnovany TIR,jak na silnicni dani,tak mytnem. Ale ze by poskozovaly nase polni cesty rozdilne? Takze tlaku na emise se driv nebo pozdeji v tomhle smeru budem muset podrobit i u nas.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
ftipálku