audi 2,5 tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

tak ty tlaky bych se musel zeptat toho paka co to skladal (LOL) ale za nem uz urco nejdu (wallbash) zkusim to zalit naftou a snad chytne a kdyz mi poradis jak zmerit tlaky tak ty sem hodim kolik maj.no to cerpadlo pochybuju ze ladil pres vag.tak bude asi tam zakopanej pes.kdyby to bylo aspon pojizdny tak nekam sjedu ale bohuzel :x
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

tak poradit jak zmerit tlaky. bud si budes muset vyrobit slozite tlakomer, coz znamena moc prace, proto bude lepsi když si ho nekde pujcis, nebo se domluvis at ti to nekdo zmeri. jinač musis misto žhavičky dat mezikus na ktery nasroubujes hadici a potom manometr, ktery musi byt vybaven zpetnym ventilkem. jinac toho moc nenameris.
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

tak snad me ho nekdo pujci.co jinyho by tam mohl dodorbat?je nejaka vychytavka abych poznal ze jsou rozvody 100% ? Aniz bych musel kuchat predek?
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

zaaretovat kliku, v levo dole na bloku za drzakem silentbloku motoru, a na prave klave musis vyndat ze zadu zaslepovaci vicko a na leve odmontujes vyvevu. na vacky je pripravek, zarez vodorovne s hranou hlavy podle oka. problem je to, jestli ty druhe vacky budou sedet na ozubenych kolech. prvni zmer tlaky.
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

o.k zmerim a uvidime dm vedet zatim dikec
Uživatelský avatar
drago21
Přispěvovatel
Příspěvky: 76
Registrován: 08 pro 2010, 11:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

Příspěvek od drago21 »

Taky se na volnoběh trochu třepu a údajně přesuvník předvstřiku v pr...li. Padá mi o 4°. A dokud jezdí, tak to nebudu řešit. Ale když až po opravě, tak to asi tím nebude. (noteeth)
VW Passat 2.5 TDi V6 (BDH) 4Motion 132kW Highline, Oct.I 66kW (ALH)
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

tak jsem volal borcovy co dela ty auta a udajne zavzdusneny prej tam musi byt pul nadrze nafty a by to slo odvzdusnit.tak v patek to jde na podvalnik a trada uvidime zda to vyresi
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

tak si priprav peneženku, a zadruhy co ma vyřesit, že to nejde nastartovat, nebo že se to trepe? pak dej vedet naco prisel a co to stalo.
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

tak audi se furt ladi,vymeneno snad vse ale bohuzel,ted slo cerpadlo do bosch servisu,udajne pridrenej presuvnik,kdyby to byl je mozny ze tarokuje jen jeden vstrik?rozdelaly ho a za slozeni chcou 16tis (wallbash) takze radci koupim jiny.tak az sezenu tak dam vedet jestly to byla pricina
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

pokud ti daji zaruku tak si radeji vem to opravene.Ty čerpadla jsou nocni murou.
Uživatelský avatar
juras0
Přispěvovatel
Příspěvky: 896
Registrován: 12 zář 2007, 08:23
Odpovědi: 0
Bydliště: u brna :-)

Příspěvek od juras0 »

to nevim jestly daj zaruku,zarazi me ze neco rozdelal a za slozeni do puvodniho stavu chcou 16tis.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No u starších čerpadel se mi párkrát stalo, že čerpadlo rozebrali, zavolali mne, ať přijedu, ukázali mi rozebrané čerpadlo a cenu opravy/vždy tak 15 a více kč/ já zavolal majiteli, ten řekl, že to ani náhodou a já jim nabídl čerpadlo jako náhradu za jejich práci, nebo jsem zaplatil symbolickou cenu/byl to servis Bosch/..Majitel si sehnal čerpadlo, nebo já na vrakovišti a jelo se dál..Ale v případě tohoto čerpadla má myslím geo pravdu, je tady nebezpečí koupě stejného sráče, který byl předtím... :)
nepropadat panice...
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Tak za tech 16t. mas novy dily do cerpadla, praci a serizeni na stolici, tak cemu se divis. Se staryma poskozenyma dilama to na stolici nenastavi, takze nenastaveny cerpadlo ti bude k nicemu
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

pokud je to bosch servis tak na repasovany dil je zaruka pul roku.Jak uz ti napsali je bežnou praxí ze tam cerpadlo posleme oni ho odskouší zavolaji cenu a pak se rozhodne co dal.ale za to odskoušeni tohoto cerpadla se plati kolem 3 tis.nebo ho nechas na dily pokud je co pouzit.u techto cerpadel je vetsinou oprava dražši jak nove.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“