nejvhodnejsi uprava agr

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

nejvhodnejsi uprava agr

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

Ahoj dneska jsem si koupil golfika AGR 66kw, a vzhledem k tomu ze jsem predtim mel chipnuty ARL tak mi pripada ze tomu neco chybi ;) .
Zkousel jsem tlacitko hledat ale nenasel co potrebuju

Chtel bych se zeptat jak moc je slozite predelat obtok regulaci na podtlakovou jako ma asv, a nebo jake vetsi orig vw turbo tam jde NEJSNADNEJI namontovat

a jaky lepsi trysky by jste doporucili

a v neposledni rade jelikoz to za tepla hur startuje tak bych dal rovnou cerpadlo z 81kw pásne tam? a plus do nej 12mm hlavu?

Děkuju za cenné rady :worthy:
Lukáš Dziak
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 25 črc 2010, 08:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Lukáš Dziak »

Ahoj. Na předělávku na podtlak potřebuješ: N75ku ventil, hadici na vývod do IC, trubku přívodu mazání turba, upravit soft v ŘJ, myslim že i přívodní hadici vzduchu do turba.... pokud jsem něco zapoměl snad mě někdo doplní.

Pokud vim tak tam pasuje z Fabie RS 96kw Garrett 1749VA
Na AGR mám trysky S520 a jede to snima moc pěkně. Mám je bez úpravy softu.

Čerpadlo je zbytečné měnit protože 66kw a 81kw jsou stejné.
A myslím si že 12mm hlava je pokud nebudeš mít nějakou větší úpravu zbytečná.....
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

Děkuju za info,předpokladam ze to lagrove snese ten motor :)
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

složitý to není, ale chce to mít sehnaný všechny komponenty na výměnu.
ještě první díl výfuku, odtokovou olej. hadici- pokud u turba nebude, podtlakovej zásobník.
přívod sací hadice může jít napasovat, ale lepší jiná větší.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

díky za odpovědi,akorát menší změna dneska jsem koukal do motoru a všiml jsem si že turbo je řízený podtlakem :) takze s tim nemusim laborovat,někdo tady na foru napsal ze AGR má řízený přetlakem a že až ALH je HW stejny jako ASV a liší se jen softem.
Docela by me zajimalo jak to tedy je.Protoze co jsem na to tak koukal tak mi pripada ze to moje turbo ma naklapeci lopatky a né ventil to má pravděpodobně 1Z.Nevíte jak to je?
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

ja osobne bych dal nejakej vetsi obtok :-P
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

:-) ja nevim no, proste mi pripada ze kdyz tam je ventil s tyckou tak to neni to obtokovy ale lopatkovy
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Tak to snad poznáš ne? VNT turbo má regulaci jakoby kolmou na hřídelku, obtok jí má šikmo, navíc obtok má jinej výfuk, výstup z turba je větší kvůli WG.
Naposledy upravil(a) turbo kamna power dne 08 čer 2011, 22:19, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

kod motoru beres z deklu na rozvodech? ten moh nekdo prehodit

ALH ma oba podtlakovy ventily stejny, AGR ma ruzny, tak na to mrkni
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

jj koukal jsem do VTP a na kryt rozvodů a vzhledem k tomu ze bude mít v žíle tak 460tis tak s tim nekdo mohl laborovat.
Kouknu na to,nevidel jsem ho cely.Ale stejne,kdyz je to obtok tak vede hadicka z konce turba do toho ovl ventilu a je to pretlakem ne?
Takhle jsem to mel na 2,4 jtd je to sice jiny ale taky je to garet
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

pomohla by mi fotecka jak vypada orig turbo na agr
seatleoncuprajirka
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 24 zář 2008, 13:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od seatleoncuprajirka »

tak jsem to spletl, je tam obtok ovladanej podtlakem,to ale znaměna že tam pohodlně pásne z asv nebo 96kw aniž bych musel předělévat to ovládání
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Jestli mas AGR tak tam je turbo ovladany přetlakem a nee podtlakem.
Veř AGR mam taky. ;)
vyfot ventil jakej tam mas a bude to jasne.
Jestli je kovovej tak obtok.(pretlak)
Jestli plastovej s bilou hlavickou tak VTG (podtlak)
Pujcil sem si obrazek od Ladi tak snad mu to nebude vadit :)
Obrázek
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Thomy píše:ja osobne bych dal nejakej vetsi obtok :-P
To budu dávat já :D ..z 1.6 TD 51kW..
Octavia II RS
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

RudisTDic píše:
Thomy píše:ja osobne bych dal nejakej vetsi obtok :-P
To budu dávat já :D ..z 1.6 TD 51kW..
K24? :twisted:
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“